#


چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟
25 آگوست 2017 بدون نظر 1203 بازدید

چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

آیا تا به حال آرزو کردید و خواستید که اتاق شما بیش از یک اتاق باشد؟ آیا شما همه چیز را که می توانید فکر کنید؟ آیا میتوانید در  اتاق خود هر جا که بخواهید و همیشه کاری را انجام دهید؟ این مقاله به نظر می رسد فقط در مورد تمیز کردن و سازماندهی است.

اما با دنبال کردن دقیق مراحل، اتاق شما جایی خواهد شد که شما به آن افتخار می کنید.

 

روش ۱: پاک کردن:

۱: با تمیز کردن کف خود شروع کنید. اگر نیاز دارید، می توانید آنرا حتی بیشتر (مانند لباس، کتاب، مدرسه و غیره) از هم جدا کنید، اما هدف کلی این است که طبقه را تمیز کرده و همه چیز را دور کنید. این باعث خواهد شد که اتاق خیلی بهتر شود.

چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۲: تخت خود را پاک کن و تمام ورق ها و تخته ها را بیرون بیاورید، تشک را تلنبار کنید و ورقه های تمیز را قرار دهید. وقت کافی بگذارید تا واقعا تخت درست کرده و بگذارید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۳: زیر تمام مبلمان در اتاق خود، از جمله تخت، کمد، هر میز کنار تخت و هر چیز دیگری که دارید تمیز کنید. سپس مواد را دور بریزید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۴: تمام مبلمان خود را تمیز کنید. همه چیز را که به جایی که باید باشند تعلق ندارد دور بریزید. هنوز چیزی را سازماندهی نکنید که بزودی میاید. برای الان، فقط همه چیز را پاک کنید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

روش۲: سازمان دادن:

۱: گنجه خود سازماندهی کنید. معمولا سازماندهی نشده ترین جا در اتاق گنجه است. همه چیز را بیرون بیاورید، آن را امتحان کنید اگر مطمئن نیستید که با ان متناسب خواهد بود یا نه!و همه چیز را به صورت سازماندهی بگذارید. هر چیزی که مناسب نیست یا دیگر نمی پوشید را اهدا کنید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۲: میز خود را سازماندهی کنید. تمام قفسه ها، کشو ها، همه چیز را بیرون بیاورید، مقالات قدیمی را بیرون بریزید، کتابهای قدیمی خود را دهدا یا بفروشید. سپس همه چیز را سر جای خودش برگردانید. اطمینان حاصل کنید که در هر کشو میدانید چی هست، اگر بخواهید می توانید آنها را برچسب گذاری کنید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۳: کمد خود را سازماندهی کنید. اگر شما آن را ندارید، می توانید این قسمت را رد کنید. تمام کارهایی را برای گنجه انجام دادید برای این هم انجام دهید. همه چیز را بیرون بیاورید، در صورت لزوم سعس کنید همه چیز را که مناسب نیست را بیرون بریزید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۴: هر چیز دیگری که دارید، مانند میز کنار تختتان و قفسه کتاب خود را سازماندهی کنید. فقط آنها را به نحوی سازماندهی کنید که شما احساس میکنید باید باشد چون هر کس روش دیگری دارد را برای آنها انجام میدهد.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

روش۳: تزئین/رنگ آمیزی

۱: اگر والدین خود یا هرکسی که مالکیت اتاق را دارند، باهاشون مشکل ندارید و به شما اجازه میدهند، می توانید بروید و رنگ خود را رنگ امیزی کنید. خانه آنهاست، پس حتما ابتدا در مورد کاری که میخواهید انجام دهید بپرسید. قبل از هر اینکه نقاشی و رنگ امیزی کنید، مطمئن شوید که واقعا این رنگ را دوست دارید. شما می توانید یک نمونه را خریداری کنید، یک پوستر را رنگ کنید و آن را بر روی دیوار خود بگذارید تا چند روز دیگر آنجا بماند، این کار ها فقط برای این است که فقط مطمئن شوید که قبل از انجام تعهدات، آن را دوست دارید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

۲: تزئین! فقط شما سبک خود را می دانید. اگر شما پول زیادی برای خرج کردن نداشته باشید، از فروشگاه های گاراژ یا فروشگاه های کم هزینه خرید کنید، خیلی ساده است چون معمولا آنها می توانند چیزهای بسیار خوبی با پول بسیار کمتر داشته باشند و سپس آن ها را میتوانید به اسانی به عنوان جدید خریداری کنید.چگونه اتاق خود را به جای قابل افتخاری تبدیل کرد؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *