#


تفاوت در دانش مربوط به خانه داری

تفاوت در دانش مربوط به خانه داری
8 آوریل 2017 بدون نظر 923 بازدید

تفاوت در دانش مربوط به خانه داری

تفاوت در دانش مربوط به خانه داری در ازدواج

وقتی نائومی و اریک تبدیل به یک بزرگسال می شوند، تفاوت در دانش مربوط به خانه داری کاملا مشهود است. وقتی یک زوج جوان به خانه مشترک می روند یا حتی وقتی نامزد می کنند. اقای داماد ناگهان وارد دنیایی می شود که تقریبا برای او ناشناخته است.

در نمایش “دفاع مرد غارنشین” که در برادوی (نیویورک) به نمایش در امد مردی می گوید که وقتی تازه ازدواج کرده بود یک روز متوجه می شود که همسرش دارد دستشویی وحمام را تمیز می کند و از او می پرسد:”ایا می خواهیم اسباب کشی کنیم؟”

در دوران مجردی او یا هم اتاقی هایش تنها  موقعی زحمت تمیز کردن دستشویی و حمام را به خود می دادند که بخواهند نقل مکان/ اسباب کشی کنند. بسیاری از شوهران جوان کشف می کنند که چیزهای زیادی درباره خانه داری وجود دارد که بخواهید از همسرانشان یاد بگیرید.

معمولا می توان قیافه متعجب نامزدهای جوان را در فروشگاه های لوازم خانگی دید. او نه تفاوت بین “تافتا” و “چنتیز”را می دانند و نه به ان  اهمیت می دهد. همه طرح های وسایل چینی ونقره تا حد چشمگیری برای او عین هم و یکسان است. از همه مهم تر این که او فکر می کند کار انتخاب و خرید زمان زیادی طول کشد و اگر سر برگرداند ناگهان ممکن است ضرری معادل ۱۰ هزار دلار بزند چرا که همه قفسه ها در این مغازه از جنس شیشه هستند و تنها با دو فوت فاصله از هم قرار دارند. شاید به این دلیل که می خواهند مردان جوانی مانند او را بترسانند. بنابراین او چه عکس العملی باید از خودشان دهد؟ اگر خیلی سریع بگوید:”هی این طرح واقعا عالی است”. یک شوهر باهوش از لحاظ عاطفی متولد شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *