#


تشخیص احتمال به سرطان در مراحل اولیه!

تشخیص احتمال به سرطان در مراحل اولیه!
20 جولای 2017 بدون نظر 629 بازدید

تشخیص احتمال به سرطان در مراحل اولیه!

کمتر از نیمی از سرطان های رایج در مراحل اولیه در بخش هایی از غرب میدلندز شناسایی می شوند، که احتمالا موجب کاهش احتمال ابتلا به بیماران می شود.

۴۹.۴٪Sandwell  از سرطانهای رایج را که در مرحله ۱ یا ۲ در سال ۲۰۱۵ تشخیص داده شده بود، مشاهده کرد، یکی از کمترین میزان ها در انگلستان، در حالی که در والسول ۴۷.۲٪ بود.

این ارقام از انگلستان که از بهداشت عمومی هستند بیشتر مربوط به بدخیم های پستان، پروستات، کولورکتال، ریه، مثانه، کلیه، تخمدان و رحم، لنفوم های غیر هودکین و ملانوم های پوست است.

بیماران در Solihull به احتمال زیاد به طور محلی این سرطان ها را در مراحل اولیه تشخیص داده بودند، که ۶۰.۴٪ آنها در مرحله ۱ یا ۲ تشخیص داده شده بود، در حالی که ۵۵.۵٪ در بیرمنگام بود.

در سرتاسر انگلستان، ۵۲.۴٪ از بیماران سرطان خود را در مراحل اولیه تشخیص دادند.

در مناطق محروم تر، بیماران کمتر احتمال دارد که سرطان خود را در مرحله اولیه تشخیص دهند – ۳/۵۰٪ سرطان تشخیص داده شده در مرحله ۱ یا ۲ در سال ۲۰۱۵ در ۱۰٪ محروم ترین مناطق، در مقایسه با ۵۳.۸٪ در حداقل محروم ۱۰٪ از مناطق بودند.

مردم چینی بیشترین احتمال ابتلا به سرطان را در مرحله اولیه دارند، که ۵۶.۲٪ آنها در مرحله ۱ یا ۲ در مقایسه با ۵۲.۵٪ در افراد سفید پوست تشخیص داده شده است.

در ژانویه ۲۰۱۱ دولت نتایج بهبود یافته – استراتژی برای سرطان را منتشر کرد. این سند نشان می دهد که دولت چگونه قصد دارد تا نتایج سرطان را بهبود بخشد، از جمله بهبود میزان بقا از طریق رسیدگی به تشخیص دیررس سرطان است

تشخیص در مراحل اولیه پیشرفت سرطان منجر به بهبود چشمگیر احتمال زنده ماندن می شود. مداخلات بهداشتی خاص مانند برنامه های غربالگری و کمپین های اطلاع رسانی / آموزشی به منظور بهبود میزان تشخیص زودهنگام کمک می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *