#


کارت ۵۱۲ مگابایتی به زودی توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد

11 آگوست 2018 بدون نظر 2235 بازدید

کارت ۵۱۲ مگابایتی به زودی توسط سامسونگ رونمایی خواهد شد

رونمایی از کارت حافظه ۵۱۲گیگابایتی توسط سامسونگ در آینده ای نه چندان دور

برای یک موبایل ظرفیت حافظه بسیار مهم می باشد. موبایل ها بر روی کاغذ تا دو ترابایت می توانند حافظه داشته باشند، کاری که ممکن است در عمل نباشد. سامسونگ قصد دارد نهایت ظرفیت ممکن را برای طرفداران خود مهیا سازد.

با وجود اینکه برخی از کمپانی های سازنده گوشی می خواهند از طراحی پورت های هدفون و کارت حافظه رها شوند، سامسونگ در طراحی محصولات خود مخصوصا جدیدترین و پرفروش ترین این محصولات، مجددا نیز این دو پورت را مورد استفاده قرار داده است.

سامسونگ برای جلب رضایت مشترنیانی که کارکرد یک موبایل بیشتر از ظاهر آن، برای شان مهم است، حتی در طراحی جدیدترین محصول خود یعنی گلکسی نوت ۹نیز تغییری در این سیاست کاری خود به وجود نیاورده است و هر دوی این پورت ها را به کار برده است.

با وجود اینکه گوشی گلکسی نوت ۹به عنوان محصول جدید سامسونگ در مقایسه با محصولات پیشین خود دارای حافظه ی داخلی دو برابر می باشد، همچنان نیز به مخاطبان اجازه ی استفاده از کارت حافظه را می دهد. بسیاری از محصولات جدید گوشی موبایل که از کارت حافظه پشتیبانی می نمایند به کاربران خود اجازه ی استفاده از حداکثر دو ترابایت را می دهند، ولی این محدودیت فقط اسمی است.

تا زمانی که کارت حافظه با این ظرفیت ساخته و به فروش نرسد، قطعا امکان استفاده بیشتر از دو ترابایت برای هیچ کسی وجود ندارد. سامسونگ نیز قصد دارد به جمع کمپانی های تولیدکننده ی کارت حافظه microSD با گنجایش ۵۱۲ گیگابایت ملحق شود.

هم اکنون کارت حافظه هایی که ظرفیت آن ها ۲۵۶گیگابایت است حداکثر ظرفیت قابل دسترس در بازار هستند. البته تکنولوژی تولید کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز وجود دارد، اما قیمت نهایی آن ها، به اندازه نیست که بتوان در مقیاس تجاری تولیدشان کرد. از این رو، تنها در برخی از شرکت ها مانند SanDisk، PNY و Integral کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی خود را وارد بازار کرده اند. هزینه ی هر کارت حافظه ی ۵۱۲گیگابایتی این شرکت ها بیشتر از ۳۰۰دلار خواهد بود که به نظر می رسد قیمت نهایی کارت حافظه های ۵۱۲گیگابایتی سامسونگ نیز در همین حدود باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *