#


مشخصات لپ تاپ جدید می نوت بوک ایر۲

لپ تاپ جدید می نوت بوک ایر2
14 جولای 2017 بدون نظر 1525 بازدید

مشخصات لپ تاپ جدید می نوت بوک ایر۲

مشخصات لپ تاپ جدید می نوت بوک ایر۲

دانسته های تازه ای درباره لپ‌تاپ جدید شیائومی موسوم به می نوت‌بوک ایر ۲ از طریق آنلاین به وسیله بعضی از وب‌سایت‌ها آشکار شد. یکی از منابع چینی همه‌ی ویژگی های فنی و نیز تصاویر رندر مطبوعاتی این دستگاه را انتشار داده است.

گویا محصول مورد نظر از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی از نوع آی‌پی‌اس ال‌سی‌دی بهره برده است. رزولوشن صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده است و به همین سبب می‌توان توقع داشت که می نوت‌بوک ایر ۲ یک لپ‌تاپ کامپکت و کوچک باشد.

علاوه بر آنچه گفته شد، ابعاد این دستگاه ۳۰۹.۶ در ۲۱۰.۹ در ۱۴.۸ میلی‌متر و وزن آن ۱.۵ کیلوگرم (حدودا ۳.۳ پوند) خواهد بود. افزون براین می نوت‌بوک ایر جدید از پردازنده‌ی i5-7200U اینتل بهره خواهد گرفت و حافظه‌ی رم این دستگاه ۸ گیگابایت و از نوع دی‌دی‌آر ۴ است.

از دیگر ویژگی های فنی شناسایی شده  از این لپ‌تاپ کارت گرافیک جداگانه‌ی انویدیا جی‌فورس ام‌ایکس ۱۵۰ است. این محصول هینطور از روش های  ارتباطی متنوعی پشتیبانی می کند که از جمله می‌توان به پورت یو‌اس‌بی نوع سی و درگاه اچ‌دی‌ام‌آی اشاره کرد. علاوه براین این لپ‌تاپ از بلوتوث ۴.۰ پشتیبانی کرده است.

طبق تازه ترین اطلاعات شناسایی شده  درباره می نوت‌بوک ایر جدید، این دستاورد نیز از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اس‌اس‌دی و یک باتری چهار سلولی لیتیوم-یونی بهره خواهد برد. اگرچه تا کنون مشخص نشده که با هر دفعه  شارژ کامل این باتری تا چند ساعت می‌توان با لپ‌تاپ جدید شیائومی کار کرد. علاوه بر ویژگی های فنی مشخص شده برای می نوت‌بوک ایر جدید، به احتمال زیاد عمر باتری این دستگاه تقریبا ۶ ساعت خواهد بود.‌

 

لپ تاپ جدید می نوت بوک ایر2

لپ تاپ جدید می نوت بوک ایر۲

یکی دیگر از مشخصات  لپ‌تاپ مورد نظر که به وسیله منبع چینی اعلام شده، استفاده از سنسور اثر انگشت در لبه‌ی سمت راست بالای تاچ‌پد این دستگاه است. می‌ نوت‌بوک ایر جدید شیائومی نیز به یک صفحه‌کلید کامل QWERTY تجهیز شده است. هدف شرکت چینی شیائومی این است که چند مدل از این دستگاه را وارد بازار کند. به احتمال زیاد مدل پایه‌ی لپ‌تاپ ذکر شده با قیمتی نزدیک به ۴۹۹۹ یوان چین (نزدیک به ۷۳۵ دلار) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

افزون براین در آینده نزدیک احتمالا دو مدل می نوت‌بوک ایر جدید از نظر اندازه حافظه‌ی ذخیره‌سازی با هم فرق داشته باشند. تا کنون اعلام نشده که آیا شیائومی قصد افزودن نمونه های تازه ای به دستاورد های سری می نوت‌بوک ایر دارد یا خیر؛ به هر حال شاید  در آینده ای نزدیک مشخصات بیشتری در این باره در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

گزارش‌ها بیانگر این هستند که می نوت‌بوک ایر جدید در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) علنا معرفی خواهد شد و از همان روز امکان پیش‌خرید این دستاورد جدید وجود دارد. البته تا کنون رسما هیچ اشاره‌‌ای به تاریخ دقیق ارائه ی می نوت‌بوک ایر جدید نکرده اند؛ ولی طبق خبرها و گزارش‌های مختلف، پیش‌بینی می‌شود که این محصول تا هفته‌های آینده وارد بازار شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *