#


اختصاصی: اپل در حال کار با کلید Google-Backed گوگل است

اختصاصی: اپل در حال کار با کلید Google-Backed گوگل است
5 آگوست 2017 بدون نظر 1619 بازدید

اختصاصی: اپل در حال کار با کلید Google-Backed گوگل است

ممکن است افرادی بخاطر دوست نداشتن از چرخه دانلود نامحدود، به روز رسانی و حذف برنامه ها در iPads و اپل و دستگاه های دیگر ارزوهایی داشته باشند

اپل (AAPL، + ۰.۶۰٪) شروع به کار با فن آوری های کلیدی پشتیبانی شده از گوگل شده است که نسل جدیدی از برنامه هایی که نیازی به دانلود ندارند را داراست. مایکروسافت و دیگر شرکت ها قبلا پشتیبانی از این مجموعه از فن آوری شناخته شده به طور کل به عنوان کارگران خدمات متعهد شده اند.

بر اساس یک وبسایت که پروژه های توسعه اپل را در مرورگر Safari و سیستم عامل iOS خود دنبال می کند، اپل این هفته را برای تطبیق حداقل بخشی از فناوری در نسخه های بعدی نرم افزار خود آغاز کرد.
اپل به درخواست هایی جهت پاسخ به نظرات جوابی ارائه نداد. اما طبق روال رسمی و غیر رسمی اپل که در سال ۲۰۱۵ به صورت آنلاین منتشر شد، اپل در نظر داشت که در آن زمان فناوری خدمات کارکنان را تصویب کند. به غیر از این پست و سایت توسعه یافته در بالا، اپل در این زمینه همه کاره بوده است.

برنامه های ساخته شده با کارگران خدماتی، به نام Progressive Web Apps نیازی به دانلود ندارند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را در یک وب سایت بزارید و همچنین در برنامه قرار دارید که بعدا بتوانید برای دسترسی آسانتر به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

نمونه هایی از لوازم آرایشی Lancôme و سایت های کفش Payless هستند. کاربرانی که به “push notifications” را  انتخاب کردند می توانند پیشنهادات ویژه ای را در مورد تخفیف دریافت کنند.

پذیرش گسترده برنامه ها با استفاده از تکنولوژی جدید می تواند تعدادی تغییرات در سیستم برنامه کلی ایجاد کند. برای یک چیز، اگر شما نیازی به دانلود یا مدیریت نرم افزار و یا به روز رسانی نرم افزار ندارید، لازم نیست زیاد از فروشگاه بازدید کنید. واضح است که این امر می تواند یک مشکل برای اپل باشد، که فروشگاه App آن را به یک پایگاه قدرت تبدیل کرده است. به نظر دیگر، کاربران هنوز می توانند تصمیم این را بگیرند که برنامه های پیشرفته را از یک فروشگاه را دانلود کنند، اما دشوار است که آنها را ببینند.

دریافت اطلاعات برگه، خبرنامه تکنولوژی Fortune

اگر توسعه دهندگان نرم افزار می توانند یک برنامه را درست کنند که بر روی مرورگرها و سیستم عامل های Apple iPhone و iPads و مایکروسافت و گوگل (GOOGL، + ۰.۵۵٪) باعث صرفه جویی در پول و زمان تا الان میشد. آنها مجبور بودند برای “اپل iOS” و “Google Chrome” و Android و Firefox جداگانه برنامه ها را بسازند.

ایگور فالتیکی، مدیر عامل Mobify، یک شرکت ونکوور B.C می گوید: وعده این است که این برنامه های وب جدید به همان اندازه خوب هستند که برنامه های محلی سریعتر هستند و می توانند بر روی ۵ میلیارد دستگاه در وب تلفن همراه اجرا شوند. شرکتی که متخصص توسعه برنامه های تلفن همراه برای تجارت و کار، از جمله Lancôme و Payless است. او گفت:”این به طور خاص و بالقوه لحظه ای برخورد می کند”

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *