#


چگونه بدانیم که زندگی زنانشویی شادی داریم

18 دسامبر 2018 بدون نظر 2236 بازدید

چگونه بدانیم که زندگی زنانشویی شادی داریم

چگونه بدانیم که زندگی زنانشویی شادی داریم

عموم افراد بسیار علاقه دارند که رابطه ی زنا شویی خود را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند و برخی نیز رو به مقایسه می برند و راطه ی خود را با دیگران مقایسه می کنند. یکی از سوال های مهمی که در بین زوجین رواج دارد این است کهآیا راطه یی شاد با هم دارند؟

باید بدانید  که یکی از مضحک ترین باور های غلطی که در مورد عشق حقیقی بین عشاق وجود دارد این است که شما باید در عشق نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنید .این باور به این معنا است که یک نفر در این دنیا است که شما را کامل می کند.

اما اصل ماجرا این است که یک رابطه ی خوب تفاوت های زیادی که در بین زوجین وجود دارد بصورت درست هدایت و مدیریت بشوند مثلا در مورد سیاست، غذا، سفر، تربیت بچه ها و…

با 7 نکته ی طلایی زیر می توانید تشخیص بدهید که آیا بهترین رابطه زندگی تان را برقرار کرده اید، البته شاید در نگاه اول هر کسی احساس کند که می تواند با توجه به نشاط و رضایتمندی خود این موضوع را تشخیص دهد، اما ممکن است داشتن معیارهایی نادرست سبب تشخیص غلط بشود.

با اینکه هیچ دستور العمل واحدی وجود ندارد اما یکسری از الگوها هستند که در روابط شاد اغلب وجود دارد که عموماً هر روز آنها را تجربه می کنند

  • توانایی ابراز عقاید و نظرات خود را برای همسرتان دارید

زمانی که می توانید طرز فکرتان را براحتی برای همسرتان بیان کنید یعنی یک رابطه بسیار خوبی دارید در این رابطه هر دوی شما این آزادی را دارید تا آنچه را که از ذهن تان می گذرد بدون نگرانی از این که مبادا طرف مقابل تان را دلخور کنید( و او نیز در بیان نظر خود همین قدر راحت است ) را به زبان بیاوریددر چنین رابطه ای شما از گفتن واقعیت و اعلام نظرتان هیچ هراسی ندارید .

  • برای خودتان فضا و آزادی مورد نیازتان را دارید در یک رابطه سالم و شاد همسران زمان هایی را کاملاً متعلق به خود دارند و گاهی برای شارژ شدن و آمادگی برای برقراری رابطه ای بهتر و محکم تر با هم می توانند از یکدیگر فاصله بگیرند داشتن یک رابطه سالم بین زوجین یعنی دادن زمان به هم تا دلتنگ همدیگر شوند یادتان باشد همیشه فضایی برای خود به وجود بیاورید و با آنکه عاشق هم هستید بتوانید بدون طرف مقابل تان هر کاری را که دوست دارید انجام بدهید. مثلاً وقتی با دوستانتان با هم بیرون هستید اگر همسرتان هر 5 دقیقه به شما پیام بدهد که کجا هستید و چه می کنید و کی برمی گردید پس یک رابطه سالم و شاد با همسرتان ندارید .
  • با هم تصمیم می گیرید

در یک رابطه شاد باید با مشورت یکدیگر کلیه تصمیم های ریز و درشت زندگی گرفته شود در این گونه رابطه شما یا همسرتان به تنهایی تمام تصمیم های بزرگ را برای دیگری نمی گیرد مثلاً در کجا زندگی کنید، خانه تان را چگونه تزئین کنید یا هر چیزی شبیه این .

  • از رابطه تان با همسرتان راضی هستید و همانطوری که هست دوست دارید

اگر رابطه شما و همسرتان با هم شاد و سالم باشد هرگز آرزو نمی کنید کاش زودتر همه چیز تغییر کند و جور دیگری شود بلکه رابطه تان را همانگونه که هست دوست خواهید داشت و منتظر آن نخواهید بود که با وقوع تغییر و تحولی در زندگی تان رضایتمند بشوید در رابطه شاد همسران همدیگر را همانطور که هستند پذیرفته اند و توقع این را ندارند تا بخشی از شخصیت همسر را برای جور شدن با خود تغییر دهند .

  • روابط فیزیکی شما با صمیمیت همراه و برقرار است

اگر با گذشت چندین سال می بینید شما و همسرتان همچنان با هم صمیمی هستید و از کنار هم بودن و تماس فیزیکی تان مثل روز اول لذت می برید پس باید به شما تبریک بگوییم رابطه شما بسیار محکم و شاد است آنهایی که محبت فیزیکی بیشتری در رابطه زناشویی خود دریافت می کنند احساس مثبت تری نسبت به همسران خود دارند و با گذشت سالها تماس فیزیکی شان کم و کمرنگ نمی شود در رابطه های ناشاد این میزان از صمیمیت و نزدیکی بسیار کم است .

  • دارای رابطه متعادلی باشید

روابط بین همسران زمانی سالم و شاد خواهد بود که گاهی به معنی باهم کنار آمدن و خواسته خود را فراموش کردن است روابط نامتعادل بین زوجین سبب می شود تا استرس و فشار زیادی روی یکی از طرفین وارد شود مثلاً در رابطه ای که یک طرف تمام کارهای خانه را انجام می دهد در حالی که آن دیگری مسئولیت پول درآوردن را دارد رابطه ای آشفته و ناسالم خواهد بود .

  • داشتن اعتماد و اطمینان به همدیگر

اعتماد ایجاد شده بین افراد از احترام نشات می گیرد زمانی که افراد نسبت به یکدیگر اعتماد داشته و سعی دارند احترام یکدیگر را حفظ کنند روابط زناشویی نیز سلامت بیشتری داشته و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر بتوانید شما و همسرتان به یکدیگر اعتماد کنید و همه چیز را به همدیگر بگویید رابطه ای بسیار لذت بخش خواهید داشت بی اعتمادی بین زوجین سبب می شود رابطه بین آنها دوامی نداشته باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.