#


چگونه زندگی خود را رویایی و خیال انگیز کنیم؟

20 دسامبر 2018 بدون نظر 2222 بازدید

چگونه زندگی خود را رویایی و خیال انگیز کنیم؟

چگونه زندگی خود را رویایی و خیال انگیز کنیم؟

 ازدواج کردن با خود شادی، غم ،هیجان و ماجراهای بسیار زیادی را به همراه می آورد. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از این که طعم تلخی ها و سختی های آن را بچشید بهتر است زندگی خود را شیرین و خیالی شروع بکنید . با رفتن به یک ماه عسل طعم شیرین ازدواج تان را بچشید. ما در این مطلب ایده هایی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید ماه عسل خود را رویایی و خیال انگیز بکنید.

چگونه سفر را رویایی و خیال انگیز بکنید :

1-با هم به تماشای طلوع آفتاب بنشینید .تماشای طلوع خورشید می تواند لحظات شادی را برایتان رقم بزند. سعی کنید قبل از طلوع خورشید از خواب بیدار شوید تا بتوانید اولین لحظات طلوع را با هم نظاره کنید. تماشای طلوع خورشید در کنار هم برایتان هس آغازی دوباره و حس شروع جدید را به همراه خواهد داشت.

2- برای یکدیگر غذا سفارش بدهید

اگر می خواهید یک تمرین برای شناخت سلیقه و انتخاب‌های غذایی همسرتان داشته باشید، سفارش دادن صبحانه یا ناهار مورد علاقه همسرتان یک تمرین و تجربه بسیار جالبی خواهد بود به خصوص برای کسانی که به شیوه سنتی و بدون آشنایی قبلی با همدیگر ازدواج کرده اند بسیار توصیه می شود که این یک روش عالی برای شناخت سلیقه غذا و نوشیدنی همسرتان است.

3 کار های کودکانه و احمقانه انجام بدهید.

 برای این کار می توانید همدیگر را قلقلک بدهید و یا به سوی هم بالش پرتاب کنید.

 این ماه عسل شما است پس لزومی ندارد در مورد رابطه جنسی بسیار جدی و محتاط رفتار کنید. برای اتاق خواب چند بازی در نظر بگیرید.

4- یک شام استثنایی فضای ویژه ای را در نظر بگیرید.

تمام مواردی را که برای یک شام ایده‌آل و رویایی لازم است را تهیه کنید و یا سفارش دهید .میز شامتان را ماهرانه بچینید برای آن که یک شب به یاد ماندنی را در کنار هم سپری کنید. مسیرهایی رویای را تا محل شام در کنار هم قدم بزنید.

5- بهترین لحظات خود را ثبت کنید

زمانی که همسرتان در حال خندیدن به جوک های شما است و یا در حال خوابیدن است و یا اینکه غذا میل می‌کند، از او عکس بگیرید .این عکس ها خاطره های بسیار زیبایی برایتان می سازد که با تماشای آنها تا پایان عمر پر نشاط خواهید شد .غافلگیرانه عکس گرفتن از همسرتان در لحظات خاص بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است

6- لحظاتی را به خود اختصاص بدهید

 به خاطر داشته باشید که معنای ازدواج این نیست که مجبور شوید تمام اوقات تان را در کنار همسرتان سپری کنید. شما می توانید در حین با هم بودن زمانی را نیز برای خودتان داشته باشید و هر یک از شما کارهای شخصی خودتان را انجام دهید بنابراین لحظاتی را نیز  به خود اختصاص دهید و لذت ببرید.

7- اوقات هیجان انگیز را سپری کنید

 اگر ترس از ارتفاع دارید و به کوهنوردی نمی روید و یا از دریا و آب هراس دارید حتما این کار را با همسرتان انجام بدهید زیرا این کار موجب ترشح هورمون آدرنالین در در بدنتان می شود و این هورمون سبب لذت میگردد. سعی کنید با هم به دوچرخه‌سواری ببرید و فعالیت هایی از این دست را تجربه بکنید ،این کارها علاوه بر اینکه باعث ایجاد هیجان می شود  زمانی را  ایجاد میکند تا متوجه شوید همسرتان چه مقدار مراقب شما است.

8- تخیلات خود را به هر سو که می رود بکشانید

 ماه عسل فرصتی است که شما دور از خانه باشید، پس سعی کنید به بهترین شکل از آن استفاده کنید و کارهایی را که هرگز در خانه نمی توانید انجام بدهید را تجربه کنید. با همسرتان در مورد نیازها و تمایلات تان صحبت کنید و سعی کنید آنها را عملی کنید. این را بدانید در این مدت کسی مزاحم شما نمی شود پس اجازه دهید تخیلات خود را هر جایی که می‌خواهد ،برود.

8- غرق در صمیمیت شوید

زمان خستگی تان و در لحظات تنهایی تان در نهایت صمیمیت همدیگر را در آغوش بکشید، این عمل باعث می شود تمام فاصله های رابطه تان را از بین ببرید و آرامش را به دست بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.