#


ویژگی زن خوب از دید آقایان

24 فوریه 2019 بدون نظر 2438 بازدید

ویژگی زن خوب از دید آقایان

ویژگی زن خوب از دید آقایان

ویژگی زن خوب از دید آقایان ، می تواند آن باشد که زن با رفتارش یک مرد را شیفته خود کند به طوری که مرد مدام از خوبی های  آن برای همه تعریف کند.
ویژگی زن خوب از دید آقایان چیست؟
بیشتر خانم ها به این فکر می کنند که آقایان فقط عاشق زیبایی و ظاهر آراسته خانم ها هستند و به دیگر موارد مثل اخلاق اهمییتی نمی دهند. اما این را بدانید یه مرد برای انتخاب همسر به جز ظاهر به چیزهای دیگر هم توجه می کنند. ما در این مقاله سعی داریم ویژگی زن خوب از دید آقایان که مردها را به خود جذب می کنند و مردها عاشق داشتن آنها هستند را عنوان کنیم.

ویژگی زن خوب و کنترل احساسات آن ها

زنان حراف

همه خانم ها صحبت کردن را دوست دارند و برای بازگو کردن اتفاقات علاقه دارند که جزئیات را هم بیان کنند. این درحالی است که آقایان از خانم های حراف خوششان نمی آید و علاقه ای به شنیدن تمام جزئیات ندارند.

خانم های احساساتی

زنان موجودانی زود رنج، احساساتی، دل نازک هستند که با دیدن هر صحنه دلخراشی شروع به گریه کردن می کنند اما این ویژگی برای آقایان غیر قابل تحمل است و قابل درک نیست و مردها تحمل اشک های مداوم خانم ها را ندارند.

خانم هایی که زیاد نق می زنند

مردها از زنانی که زیاد نق می زنند و از مشکلات زیاد شکوه و شکایت می کنند خوششان نمی آید.

زنان مستقل

بسیاری از زنان نمی خواهند مستقل باشند و دوست دارند همیشه به یک مرد تکیه کنند و آنها حمایتشان کنند. درحالی که مردها علاقه مند به زن های مستقل، سر سخت و مقاوم اند.

زنان با احساس

مردها به دنبال خانم هایی هستند که تشنه عشق و محبت اند و از زنان بی احساس و سرد بی زارند و دوست دارن زنان به آنها محبت کنند و علاقه نشان دهند.

ورود به حریم خصوصی آقایان

خانم هایی که علاقه دارن به حریم خصوصی همسرشان وارد شوند و به هرچیزی سرک بکشند بدانند که آقایان از این زن ها بی زارند.

افراط در خرید کردن

مردها از زنانی که مدام در حال خرید هستند خوششان نمی آید. همه خانم ها عاشق خرید هستند اما بعضی ها در این کار افراط می کنند و بیشتر وقتشان را به خرید کردن می گذرانند و مردها را نیز مجبور می کنند که همراهشان بیایند.

داشتن اعتماد به نفس

از دیگر ویژگی های اخلاقی زن خوب داشتن اعتماد به نفس است. مردها از خانم هایی که اعتماد به نفس پایینی دارند بی زارند. مردها زنانی را انتخاب می کنند که دارای اعتماد به نفس بالایی بوده و کم دردسر هستند.
مردان احتیاج دارند که برخی مواقع با دوستان خود وقت بگذرانند و بدون مزاحمت زن ها بیرون بروند و از زنانی که مثل چسب به مرد می چسبند بیزارند.

ویژگی های یک زن خوب

سکوت زن در مقابل سکوت همسر

مردها در مواقعی که مشغله فکری یا ناراحتی دارند دوست ندارند آنها را با همسرشان در میان بگذارند و ترجیح می دهند سکوت کنند پس در این مواقع از سکوت همسرتان نترسید و به او فرصت فکر کردن و آرام شدن بدهید و شما نیز با سکوت کردن سعی کنید به او فرصت حل کردن مشکلاتش را بدهید.

بد خلقی نکردن

بدخلقی کردن، رنجور نمایی، همسرتان را از شما دور می کند پس در صحبت کردنتان دقت کنید و با حرف های نیش دار، گوشه و کنایه و زخم زبان آنها را از خود فراری ندهید.

مهمان نوازی و رفتارهای صمیمانه

وقتی یک زن بتواند با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشد مقام و منزلتش نزد همسرش چند برابر می شود. مردها خصلت مهمان نوازی و از خود گذشتی را در زنان می پسندند.

مثبت نگر و خوش بین بودن

یکی از ویژگی های زن خوب این است که، سعی کنید نکات مثبت همسرتان را بیشتر ببینید و مثبت اندیش باشید و بیشتر به خصوصیات خوب و قشنگ زندگی توجه داشته باشید.

غافلگیر کننده باشید

سعی کنید گاهی اوقات کارهای دور از انتظار و ذهن انجام دهید تا همسرتان غافلگیر شود و این رفتار شما همیشه در ذهنش بماند.

دل پذیر و خوش بو باشید

مردها عاشق بوی عطر هستند سعی کنید برای تاثیر گذاشتن روی همسرتان از یک عطر خوش بو استفاده کنید فقط سعی کنید در استفاده از عطر زیاده روی نکنید و از یک عطر ثابت استفاده کنید تا بوی آشنایی برای همسرتان داشته باشید. دل پذیر بودن از ویژگی های یک زن خوب است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.