#


رونمایی از خودروی هامر H1 با تیونینگ Mil-Spec

22 می 2018 بدون نظر 5445 بازدید

رونمایی از خودروی هامر H1 با تیونینگ Mil-Spec

هامر H1 با تیونینگ Mil-Spec رونمایی گردید

کمپانی تیونینگ Mil-Spec طی روزهای گذشته از خودروی شاسی بلند جدیدی به نام هامر H1 که دارای تیونینگ خاص در زمینه فنی و نمای کلی بوده پرده برداری کرده است که قابلیت گشتاور آن1.356 نیوتن متر می باشد.

خودروی هامر H1 به عنوان یک خودروی شاسی بلند معرفی شده است که کلیه چرخ های آن محرک بوده و به وسیله کمپانی AM General در سال1992 میلادی روانه بازار شده است. این خودروی با الهام از خودروی شاسی بلند نظامی که ارتش آمریکا از آن استفاده می کرد و به نام HMMWV بود طراحی و ساخته شده بود و تا سال2006 نیز شاهد فروش این خودرو بودیم. این خودروی شاسی بلند در ابتدا به نام هامر معرفی گردید اما زمانی که این برند به وسیله جنرال موتورز خریداری شد نام آن هامر H1 نامگذاری شد. این مدل خودرو دارای کابین نامطلوبی بود که اندازه بسیار بزرگی داشت و قدرت کم پیشرانه آن موجب مشهور شدن این خودرو گردید.

کمپانی تیونینگ Mil-Spec که به تازگی کار خود را آغاز کرده است اقدام جالبی را انجام داده و با طراحی نسخه جدید هامر H1 کلیه عیب ها و نقص هایی که در آن وجود داشته را از میان برداشته است تا به این وسیله بتواند شاسی بلند آف رودی را روانه بازار کند. این خودروی شاسی بلند جدید داراری پیشرانه ای سفارشی می باشد که کلیه قسمت های آن به وسیله دست ساخته شده است و هشت سیلندر V شکل می باشد که توربوشارژ دیزل بوده و ظرفیت آن6.6 لیتر می باشد که به وسیله LBZ Duramax تولید شده است. این خودروی تیونینگ شده جدید قابلیت این را دارد قدرت500 اسب بخار را به همراه1356 نیوتن متر گشتاور را به ارمغان بیاورد و سرعت نهایی آن به154.5 کیلومتر در هر ساعت خواهد رسید.

این خودروی جدید در چند مدل مختلف عرضه می شود که می توان به استیشن چهار در و پیکاپ چهار در و شاسی بلند چهار در اشاره کرد. البته پیکاپ دو در و پیکاپ سر پوشیده ای که دارای چهار در است از دیگر انواع این خودروی شاسی بلند می باشد. در خصوص قیمت این خودرو باید بگوئیم کمپانی تولید کننده هنوز قیمتی را اعلام نکرده است و در حال حاضر مشخص نیست علاقه مندان به این خودرو چه مبلغی را به عنوان هزینه باید پرداخت نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.