#


بزرگ ترین خودروهای دنیا

20 می 2019 بدون نظر 1681 بازدید

بزرگ ترین خودروهای دنیا

تعداد خودروهای زیادی در جهان تولید شده اند که از نظر اندازه بسیار بزرگ اند و اما تنها تعدادی از آن ها وجود دارند که دارای اندازه های باورنکردنی اند و بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است که در ادامه به بررسی بزرگ ترین خودروهای دنیا می پردازیم.

بزرگ ترین خودروهای دنیا

1-سوپر باس : این خودرو جز بزرگ ترین خودروهای دنیا است و از نظر ابعاد نیز دارای شش چرخ و هم چنین 23 صندلی می باشد. خود شرکتی که این خودرو را تولید کرده است آن را اتوبوس نامیده است و اما از نظر کارشناسان این خودرو یک اتوبوس نیست .شاید تصور کنید این خودرو چون ابعاد بسیار بزرگی دارد سرعت بسیار کمی را در رانندگی خواهد داشت که این موضوع اشتباه است و این خودرو می تواند به سرعت 155 کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

2-کوگیولا تی –رکس : در سال 2000 توسطیک شرکت ایتالیایی ساخته شد و توانست از طرف مردم جز بزرگ ترین خودروهای دنیا قرار گیرد.موترو این خوردو دیزلی است و می تواند قدرتی را برابر 195 اسب بخار تولید کند.

3-سی ایکس تی اینترنشنال : این خودرو توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده است و این شرکت ادعا کرده است که بزرگ ترین خودروهای دنیا را می سازد. شاسی به کار رفته در این خودرو برای ماشین های برف روب مناسب و است و اما ترمز های آن مانند ترمزهای کامیون هاست . این خوردو گنجایشی برای نشستن پنج نفر را دارد هم چنین موترو دیزلی بسیار بزرگی دارد که می تواند قدرتی را برابر 220 اسب بخار تولید کند.

4-فورد اف 650: این خودرو از مدل های کامیون های غول آسا است و موترو دیزلی آن نیز از نوع شش سیلندر است و می تواند قدرتی را برابر 320 اسب بخار تولید کند. در کشور آمریکا از این خودرو برای مسافربری نیز استفاده می شود .

بزرگ ترین خودروهای دنیا

5-کادیلاک فلیت وود سونتی فایو :این خودرو از جمله بزرگ ترین خودروهای دنیا به شمار می رود که طول بسیار زیادی دارد . طول این خودرو برابر 41/6 متر بوده است و هم چنین وزنی را برابر 3 تن داشته است .

6-اس بارو تاگ فانکشن کار : فردی به نام فرانکو اسبارو از سوئیس اعلام کرد که می تواند بزرگ ترین خودروهای جهان را بسازد و درنهایت این خودرو را وارد بازار کرده است . وزن این خودرو برابر  3 تن بوده است و دارای طولی برابر 10/7 متر بوده است . از ویژگی های جذاب این خودرو این است که تمامی ویژگی ها و امکاناتی که برای یک اداره نیاز است و هم چنین یخچال و تلویزیون را داراست.

7-اسپورت شاسی ایکس ال: کسانی که این خودرو را ساخته اند ادعا داشته اند که بزرگ ترین خودروی جهان را تولید کرده اند. موتور این خودرو می تواند قدرتی را برابر 350 اسب بخار تولید کند . وزن این خودرو نیز برابر 8 تن بوده است .

8-بوگاتی رویال : این خودرو بسیار قدیمی است و در ساغل 1927 ساخته شده است . از این خودرو شش نمونه وارد بازار شده است که هر کدام دارای طراحی های خاص خود هستند. وزن این خودرو بیش تر از سه تن بوده است ..

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.