#


رولزرویس سوپتیل

10 ژوئن 2019 بدون نظر 5799 بازدید

رولزرویس سوپتیل

رولزرویس سوپتیل از جمله گران ترین خودروهای جهان است .به صورت کلی کمپانی رولز رویس به ساخت خودروهای خاص و گران قیمت شهرت بسیار زیادی دارد . این خودرو در عین مدرن بودن الهام گرفته از خودروهای دهه 1920 تا 1930 است . از خودروهای این دهه نیز ویژگی هایی برداشته شده است و اما مدرن بودن نیز به آن ها افزوده شده است .

اظهاراتی در این زمینه بیان شده است که رولزرویس هیچ وقت قرار نبوده است این خودروها را بسازد و اما تنها به درخواست یک مشتری دست به ساخت این خودرو زده است و تنها یک نمونه از آن ساخته شده است. این خودرو مستقیم به این شرکت زنگ زده است و از آن ها خواسته است که این خودرو را برای وی بسازند . این خودرو کاملا منحصر به فرد است و برای دیگران ساخته نخواهد شد .

رولزرویس سوپتیل

ویژگی های رولزرویس سوپتیل

قسمت جلویی رولزرویس سوپتیل دارای همان جلوپنجره عظیم است و ساختار سنتی قبلی خود را به همان شکل حفظ کرده است. در بدنه این اتومبیل از آلمینیومی استفاده شده است که توسط دست صیقل داده شده است پس بسیار براق است .  در قسمت کناری این خودرو قسمت آخر بخش زیری و هم چنین سقف این خودرو به هم وصل شده است و باعث جلب توجه دیگران می شود زیرا بیش تر شبیه بدنه کشتی های تفریحی است تا یک خودرو .

قسمت عقبی این خودرو نیز به گونه ای طراحی شده است که انگار در آن از قایق های مسابقه ای استفاده شده است . چراغ های ترمز این خودرو نیز به شکل U در کنار هم قرار گرفته اند . البته ساختار کلی که این بخش دارد به شکل نوک گلوله بوده است. در طراحی ظاهریرولزرویس سوپتیل وسواس زیادی خرج شده است و همین نیز باعث شده است تا زیبایی خیره کننده ای داشته باشد.

این خودرو هم مثل بقیه محصولات رولزرویس دارای سادگی بسیار زیادی در طراحی داخلی خود است و می تواند بنا به سلیقه مالک در رنگ های تیره و روشن ساخته شود . داشبورد این خودرو نیز طراحی بسیار ساده ای دارد و تنها روی آن یک کنترل کننده تعبیه شده است.  از جمله سایر اجزای این داشبورد که می تواند باعث جلب توجه شود ساعت عقربه ای –تیتانیومی است .

در همه قسمت های کابین رولزرویس سوپتیل از روکش های چوبی و سایر تزئینات چرمی استفاده شده است که جنس بسیار خوبی را دارد و از بهترین های روی کره زمین در آن ها استفاده شده است .

مشتری خاص رولزرویس سوپتیل این خودرو را تنها با دو صندلی سفارش داده است و اما در قسمت عقبی این خودرو قفسه های چوبی بسیار زیبایی جای صندلی های عقب خودرو را پر کرده است . در این قفسه ها مالک می تواند برای نگه داری نوشیدنی های خود استفاده کند.

بین دو صندلی این خودرو نیز کنسولی به صورت مخفی قرار گرفته است که می تواند نوشیدنی ها را در دسترس سرنشینان خودرو قرار دهد. مالک می تواند تنها با زدن یک دکمه این محفظه را باز کند و با زحمت بسیار کمی این نوشیدنی ها را بردارد. موتور این خودرو 6.7 لیتری است که می تواند قدرتی را برابر 453 اسب بخار تولید کند وهم چنین گشتاور آن برابر 720 نیوتون بر متر خواهد بود .

از این خودرو می توان به عنوان خاص ترین خودروی رولزرویس اشاره کرد که جزئیات بسیار زیادی در آن رعایت شده است و از همه لحاظ یک خودروی بسیار ایده آل است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.