#


با بهترین خودروهای اسپرت 2017 و 2018 آشنا شوید

خودروهای اسپرت
4 نوامبر 2017 بدون نظر 1849 بازدید

با بهترین خودروهای اسپرت 2017 و 2018 آشنا شوید

با بهترین خودروهای اسپرت 2017 و 2018 آشنا شوید

عواملی که باعث شده است خودروهای اسپرت در بین مردم موثر باشند عبارتند از: سرعت بالا ، غرش های بلند ، قدرت زیاد و سایر عوامل دیگر. ممکن است که خودروهای اسپرت ساده و یا مجلل باشند ولی رانندگی و عملکرد آن ها در درجه اول قرار دارد.

به گزارش ازمن بپرس اکثر رانندگان خودروهای اسپرت را به برند خودرو ، سابقه و شهرت آن در مسابقات می شناسند. برخی از برندها از جمله لامبورگینی که خودروهای مسابقه ای تولید نمی کنند طرفداران زیادی در بین دوست دارن خودروهای اسپرت دارند. در این مطلب می خواهیم چند نمونه از خودروهای اسپرت 2017 و 2018 میلادی را به شما معرفی کنیم.

خودرو استون مارتین 2017bd11

خودروهای اسپرت

خودروهای اسپرت

خودروی استون مارتین bd11 به جای مدل bd9 وارد بازار شده است. در این خودرو مجموعه متحولی از ویژگی های پیشرانه ، سرعت و بهره وری سوخت را مشاهده می کنیم. این خودرو دارای طراحی داخلی پر زرق و برق ، تجملاتی ، لوکس و فناوری های چند رسانه ای خلاقانه می باشد که در اختیار طرفدارانش قرار داده است. طراحی بدنه ی این خودرو به طور ماهرانه قوس و انحناهایی دارد که نسبت به مدل قبلی اش زیباتر است. برای اینکه به زیبایی این خودرو افزوده شود یک شاسی آلومینیومی به ان وصل کرده اند. این مدل از استون مارتین قدرتمندترین و سریع ترین خودرو در بین خودروهای سری db می باشد.

مدل مفهومی سیتروئن GT

سیتروئن

سیتروئن

این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2008 میلادی رونمایی شد. این خودرو دارای ساختار فیبر کربن می باشد و طراحی فوق العاده ای دارد که شرکت سیتروئن آن را عرضه کرده است. این خودرو با ورودش به رقابت با خودروهای منحصر به فرد دیگری مانند بوگاتی و فراری پرداخته است.

مدل کالیفرنیا T فراری2017

فراری

فراری

مشهورترین تولید کننده ی خودروی ایتالیایی قصد دارد که با تولید خودروهای لوکس ، جذاب و قوی طرفدارانش را هم چنان شگفت زده کند. برای مدل جدید کالیفرنیا T2017 این اتفاق می افتد. در سال 2009میلادی نخستین خودروی مدل کالیفرنیا فراری به نمایش در آمد و برعکس چیزی کخ کارشناسان تصور می کردند توانست فروش خوبی را داشته باشد. این شرکت در حال تولید مدل های جدید این خودرو می باشد که به زودی با اصلاحات ویژه ای وارد بازار می شود که یکی از این تغییرات طراحی مجدد بدنه ی این خودرو است.

قابلیت موتوری که این خودرو دارد در مدل جدید هم هیچ تغییری نکرده است و اکثر تغییرات برای طراحی داخلی می باشد. از سوی دیگر با تغییراتی که در بدنه ی این خودرو شده است باعث شده تا آن را سریع تر و تهاجمی تر نشان دهد.

آئودی اسپرت کوآترو2017

آئودی

آئودی

شرکت خودروسازی آئودی مدل اسپرت کوآترو2017 را جدیدترین و مهم ترین محصولات خود اعلام کرده است. مدل جدید این خودرو ویژگی های شگفت انگیز و قدرت عملکرد بالایی دارد. همچنین آئودی کوآترو2017 دارای فناوری های برتر ، طراحی خارجی جذاب و طراحی داخلی منحصر به فردی می باشد. در این خودرو تغییرات زیادی وجود دارد ، از جمله این تغییرات کوتاه تر شدن این خودرو و استفاده از پلت فرم A4می باشد که برای آن بسیار مهم است.

پورشه باکستر 2018

پورشه

پورشه

بیست سال بعد از اینکه نخستین خودروی باکستر تولید شد ، نخستین فیس لیفت آن با طراحی و شکل جدید در سال 2018 به بازار عرضه می شود. این خودرو موتور چهار سیلندر قدرتمند و جعبه دنده با سرعت های زیادی دارد. تغییراتی که در داخل و خارج این خودرو شده است به طور کامل محسوس بوده است ، تا جایی که این خودرو در خط تولید تبدیل به باکستر 718 شده است.

دوج وایپر 2018

دوج وایپر

دوج وایپر

طبق گزارشاتی که به دست آمده است این خودرو را می توانید به زودی از نمای واقعی مشاهده کنید. طراحی های مجددی که بر روی این خودرو شده است باعث شده تا آن را به عجیب ترین خودروی دوج وایپر تبدیل کند که تا به الآن تولید نشده است. قابلیت هایی که موتور این خودرو دارد همراه با ویژگی های کاربردی اش باعث شده تا نسبت به مدل های قبلی بیشتر باشد و با گزینه های لوکس و تجملاتی بسیاری که این خودرو دارد موجب شده تا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این شرکت با تولید جدیدترین مدل هایش می تواند آن را به بهترین مدل تولید شده ی این کارخانه تبدیل کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.