#


برترین خودروهای برقی 2020 و آشنایی با آنها

17 دسامبر 2018 بدون نظر 2357 بازدید

برترین خودروهای برقی 2020 و آشنایی با آنها

در مقاله برترین خودروهای برقی 2020 باید این نکته را بیان داشت که در این فهرست نام کمپانی های برزگی همچون مرسدس بنز، آئودی، استون مارتین، جگوار، هیوندای و … وجود دارد که هر یک از این کمپانی ها می تواند برای علاقه مندان به خودرو جذاب باشد.

این چند سال اخیر را می توان دوران طلایی خودرو های برقی دانست. با توجه به کیفیتی که کمپانی های سازنده خودرو های برقی از خود در این زمینه نشان داده اند سطح توقعات علاقه مندان به خودرو های برقی بشدت بالا رفته که این امر کار کمپانی های سازنده خودروهای برقی را دشوار می نماید.

در مقاله برترین خودروهای برقی باید به چند نکته توجه داشت. یکی از این نکاتی که می توان به آن اشاره کرد شعاع حرکت خودرو ها می باشد که در بهترین حالت خود با هر بار شارژ کامل باتری خودرو، می توان تا 643 کیلومتر مسافت را طی نماید.

با توجه به پیشرفت علم و فناوری این امیدواری به وجود می آید که در چند سال اخیر این میزان شعاع حرکت افزایش چشم گیری پیدا کند. اما نگاه کوتاهی به برترین خودروهای برقی 2020 که تا این زمان کمپانی های سازنده وعده به وارد کردن این خودروها به عرصه بازار داده اند اندازیم.

برترین خودروهای برقی 2020

در واقع قرار دادن هر یک از خودرو های طراحی شده توسط کمپانی های مطرح خودرو سازی جهان به عنوان برترین کار سختی می باشد. بنابراین این خودروها را بدون درج رتبه به شما معرفی خواهیم کرد.

استون مارتین رپید E

خودروهای برقی

یکی از برترین خودروهای برقی 2020 می تواند استون مارتین رپید E دانست. این خودرو را می توان به عنوان اولین خودروی تولید شده توسط کمپانی استون مارتین دانست. صفر تا صد استون مارتین رپید E در کمتر از 5 ثانیه می باشد. این خودرو با هر بار شارژ کامل 320 کیلومتر مسافت را طی می نماید.

نکته قابل توجه در این خودرو تعداد محدود تولید شده توسط این کمپانی و همچنین قیمت آن می باشد. از این خودرو تنها 155 دستگاه تولید خواهد شد و قیمت تقریبی آن در حدود 260 هزار دلار می باشد.

جگوار I-Pace

این خودروی شاسی بلند ساخته شده توسط کمپانی جگوار را نیز می تواند در دسته برترین خودروهای برقی 2020 جای داد. جگوار I-Pace با هر بار شارژ کامل توانایی پیمودن مسافتی در حدود 375 کیلومتر را دارا می باشد.

اما باید بدانید که این شعاع حرکت بر گرفته از یک باتری 90 کیلو واتی لیتیوم یون می باشد. مدت زمان لازم برای رسیدن سرعت این خودرو از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت کمتر از 5 ثانیه می باشد.

از دیگر نکاتی که در این خودرو می توان به آن اشاره کرد قدرت 395 اسب بخاری آن است که بر گرفته از یک موتور الکتریکی دوقلو می باشد.

نیسان لیف

خودروهای برقی

کمپانی نیسان را می توان به عنوان یکی از بزرگان در زمینه تولید خودروهای برقی دانست. امن امر سبب گردید تا نیسان لیف در برترین خودروهای برقی 2020 جای گیرد.

کمپانی نیسان اطلاعات دقیقی در ارتباط با این محصول خود به اشتراک نگذاشته است اما می توان حدس زد که این خودرو توانایی پیمودن مسافتی در حدود 320 کیلومتری را داشته باشد.

مرسدس بنزEQC

مرسدس بنز مدل های گوناگونی از محصولات برقی خود ارائه داده است اما، ما در بخش برترین خودروهای برقی 2020 می خواهیم به مرسدس بنز EQC اشاره نماییم.

از نکات قابل توجه در ارتباط با محصول جدید این کوپانی آلمانی می توان به قدرت 400 اسب بخاری و همچنین مدت زمانی که این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حالت سکون نیاز دارد اشاره کرد که در حدود 5 ثانیه می باشد. با هر بار شارژ کامل باتری این خودرو شما می توانید مسافتی در حدود 450 کیلومتر را طی نمایید.

کیا نیرو

کیا نیرو به عنوان یکی از جذاب ترین خودروهای برقی در سال 2020 مطرح گردیده است. از نکاتی که در این خودرو می توان به آن اشاره کرد، قدرت 201 اسب بخاری آن و همچنین باتری لیتیوم یون 64 کیلو وات است.

کیا نیرو برقی با هر بار شارژ کامل توانایی پیمودن مسافتی در حدود 380 کیلومتر را دارد، این امر سبب گردید تا کیا نیرو در بین برترین خودروهای برقی 2020 قرار گیرد.

هیوندای کنا

کمپانی هوندای از این محصول خود در سال 2019 رونمایی خواهد کرد. هیوندای کنا نیز در میان برترین خودروهای برقی 2020 جای دارد. کنا با قدرت 201 اسب بخاری خود، با هربار شارژ کامل باتری مسافت 415 کیلومتر را طی می کند.

تسلا رودستر

تسلا رودستر را می توان به عنوان یکی از برترین خودروهای برقی 2020 دانست. کمپانی تسلا بر این باور می باشد که در کمتر از 3 ثانیه این خودرو به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون خواهد رسید.

تسلا رودستر با هر بار شارژ کامل باتری توانایی پیمودن مسافتی در حدود 1000 کیلومتر را طی نماید که در نوع خود بی سابقه می باشد.

از دیگر نکاتی که در ارتباط با تسلا رودستر می توان بیان داشت، حداکثر سرعت این خودرو می باشد که این مقدار در حدود 402 کیلومتر بر ساعت می باشد. نکته قابله توجه در این خودرو استفاده از سیستم 4 چرخ محرک می باشد. تسلا رودستر هم از نظر عملکرد و هم طراحی یکی از گزینه های ایده آل می باشد.

پورشه تایکان

پورشه تایکان را می توان به عنوان اولین محصول برقی کمپانی پورشه دانست. این خودرو با استفاده از دو موتور الکتریکی سنکرون خود توانایی تولید قدرتی بالق بر 600 اسب بخار را دارد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 480 کیلومتر بر ساعت می باشد.

مدت زمانی که این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون نیاز دارد کمتر از 4 ثابیه می باشد. تمام این موارد سبب گردید تا این خودرو در لیست برترین خودروهای برقی 2020 قرار گیرد.

آئودی ای-ترون

 

کمپانی آئودی یکی از محبوب ترین کمپانی های تولید اتومبیل می باشد که نظر عللاقه مندان فراوانی را در سراسر جهان به خود جلب نموده است. این کمپانی اقدام به تولید اولین خودروی تمام برقی خود نموده که نام آن آئودی ترون می باشد.

از مشخصات فنی این خودرو می توان به باتری 95 کیلو وات آن و همچنین شعاع حرکتی 400 کیلومتر اشاره کرد. طراحی آئودی ای-ترون شباهت زیادی به Q7 دارد. مجموع این عوامل سبب گردید تا آئودی ای-ترون در میان برترین خودروهای برقی 2020 قرار گیرد.

امیدواریم مقاله برترین خودروهای برقی 2020 نظر علاقه مندان به از من بپرس را نسبت به خود جلب کرده باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.