#


کشمش و خواص شگفت انگیزی که دارد

کشمش
21 سپتامبر 2017 بدون نظر 811 بازدید

کشمش و خواص شگفت انگیزی که دارد

کشمش و خواص شگفت انگیزی که دارد

 داروی رشد کودکان، نیرو دهنده سالخوردگان، و از ضروریات است. هر مادری باید کودکان خود را با خوراکی های گوناگون سرگرم و خوشنود سازد. متأسفانه مواد غذایی و شیرینی و شکلات هایی که از روغن های ناسالم و تقلبی درست می شود، و زندگی و سلامتی اطفال را دست خوش بیماری و ناراحتی می سازد و سالخوردگان را علیل و ناتوان می گرداند.

اگر بدانیم که مواد غذایی طبیعی چه خواص حیاتی داشته، چگونه در نشاط و تندرستی فرد فرد ما تأثیر دارد به جای مصرف مواد و خوراکی های ناسالم و نامطمئن از خوراکی های طبیعی برای خود و عزیزان خود استفاده خواهیم کرد. یکی از این خوراکی ها کشمش می باشد.

فواید کشمش

۱- کشمش مغذی و انرژی دهنده بوده، زیرا دارای ۷۵ درصد مواد قندی که گلوکز و لولز است وقابل جذب بدن می باشد.

 ۲- رشد اطفال را سریع می نماید. زیراکلسیم و فسفری که کودکان برای رشد و استخوان بندی نیاز دارند در دسترس انان قرار می دهد.

 ۳- کشمش برای کودکان ضعیف و کم خون دارویی بی نظیر می باشد، زیرا در کشمش، آهن، منگنز، کلسیم و فسفر به مقدار کافی موجود است.

 ۴- در دفع سموم بدن و فعالیت کلیه ها نقش موثر دارد، چه وجود پتاس و اسیدهایی چون اسید مالیک، اسید سیتریک، اسید تارتاریک می تواند به خوبی اوره و کلسترول زیادی خون را دفع و فشار خون رامنظم نماید.

کشمش

کشمش

 ۵- کشمش برای کسانی که دچار نقرس و عدم کفایت کبد و رماتیسم مزمن هستند، درمان کننده از خوبی به شمار میرود، چه در دفع اسیداوریک موثر بوده، فعالیت سلول های کبدی را افزون می نماید.

 ۶- برای بانوان باردار که نیازمند مواد غذایی طبیعی چون کلسیم، فسفر، منگنز برای حفظ رشد جنین می باشند، کشمش می تواند به خوبی این نیازمندی را تأمین و سلامت مادر و طفل را محفوظ دارد.

 ۷- کشمش به مادران شیرده، ویتامین، و مواد لازم را برای ساختن شیر می رساند. این است که باید هر روز مقداری کشمش به جای ویتامین های مصنوعی مصرف نمایند.

 ۸- کشمش به سالخوردگان که نیروی جسمانی ضعیف و بدنی رنجور دارند انرژی می دهد، چه تمام مواد مورد نیاز بدن را از مواد قندی ویتامین آوب ۱ و ب۲ و پ پ، همچنین موادی چون کلسیم و فسفر طبیعی را به صورت قابل جذب در دسترسی آنان می گذارد.

 ۹- بالاخره کشمش غذایی طبیعی است که انرژی دهنده و گرم کننده بدن بوده سرشار از ویتامین ها و موادی است که مورد نیاز زندگی است که تمامی جذب بدن می گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *