#


چه شواهد و مدارک مستندی وجود دارد؟

شواهد و مدارک مستند
9 آوریل 2017 بدون نظر 887 بازدید

چه شواهد و مدارک مستندی وجود دارد؟

چه شواهد و مدارک مستندی وجود دارد؟

من با چه شواهد و مدارک می توانم ؟ چگونه می توانم این قدر با اطمینان بگویم که پیاده کردن این اصول برای روابط زناشویی شما موثر و مفید خواهد بود؟ دلیلش این است که بر خلاف سایر رویکردهای مربوط به کمک به زوج ها رویکرد ارائه شده در این کتاب بر اساس این دانش یقینی است که چه چیزهایی باعث موفقیت رابطه زناشویی می شود. نه بر اساس چیزهایی که باعث شکست رابطه زناشویی می شود. من نیاز ندارم در مورد اینکه چرا برخی از زوج ها سال های سال با شادی در کنار هم زندگی می کند به حدس و گمان متوسل شوم. من راز ازدواج های شاد را می دانم چرا که چیزایی که باعث می شود زوج هایی که زندگی مشترک شادی دارند متفاوت از دیگر زوج ها شوند را به دقت و به صورت مستند تحقیق کرده ام.

هفت اصل

مطمئن هستم که “هفت اصل” این کتاب موثر هستند نه به این خاطر که داده های پژوهش های چندین ساله من حکایت از این مطلب دارد بلکه به این خاطر که صدها زوجی که تاکنون در کارگاه های اموزشی ما شرکت داشته اند تایید کردهاند که این اصول کاربردی هستند.

تقریبا همه این زوج ها به اینخاطر در برنامه های اموزشی ما شرکت کرده اند که رابطه زناشویی ان ها دچار مشکلات عمیقی بوده است؛ در واقع برخی از این افراد در استانه طلاق بوده اند.

بسیاری از این افراد در ابتدای کار شک داشته اند که کارگاه های دو روزه و ساده ماکه بر اساس”هفت اصل” این کتاب پایه ریزی شده اند بتواند رابطه زناشویی ان ها را متحول کند. خوشبختانه بدگمانی [۱۰۲] این افراد پایه و اساس محکمی نداشت . یافته های پژوهش های ما حاکیاز این است که این کارگاه ها تفاوتی عمیق و نیرومند در زندگی این زوج ها ایجاد کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *