#


چند توصیه برای همایش

چند توصیه برای همایش
8 مارس 2017 بدون نظر 1005 بازدید

چند توصیه برای همایش

چند توصيه:

در این قسمت می خواهیم چند توصیه کلیدی و مهم را برای برگزاری همایش به شما بازگو کنیم .

١) به هر مقدار كه در برنامه شما أفراد و مسئولين علمى و اجرايى سطح بالاتر، ان هم به طور تخصصى و مناسب جايابى شوند، ارزش و اعتبار برنامه شما افزايش خواهد يافت.

٢)اما سعى نماييد حتما قبل از برنامه ريزى هاى اصلى و اغاز فعاليت با ان افراد هماهنگى و موافقت انها را جلب نماييد، چرا كه عدم حضور اين افراد در برنامه فقط از اعتبار شما مى كاهد.

۳) طرح پیشنهادی خود را خیلی طولانی و قطور ارائه ننمایید.(بخصوص برای همکاران بیرونی) و سعی کنید هر انچه که فقط برای جلب نظر مسئولین تصمیم گیر ضروری است در طرح بگنجانید.

۴)اگر تمامی صفحات طرح شما هم رنگی نبود ایرادی ندارد، اما پرینت رنگی روی جلد به ارزش کار شما می افزاید.

۵)درج رزومه ای مختصر اما جامع از فعالیت های مرتبط پیشین گروه یا سازمان برگزار کننده ی اصلی در پایان طرح موجب ارتباط سریع تر و مطمئن تر تصمیم گیران با شما خواهد شد.

۶) بهتر است طرح پیشنهادی توسط توانمند ترین واحد فکری_اجرایی سازمان که اشراف کاملی به امر نوشتن پروپوزال دارد تهیه شود و سپس جهت شور و مشورت برای تمامی واحدهای ذی ربط در برنامه کپی و ارسال شود تا به دقت مورد بازنگری قرار گیرد.

۷) به همان اندازه که نگارش طرح پیشنهادی اهمیت دارد، به همان نسبت برای ارائه و تشریح شفاهی طرح نزد ذی نفعان می بایست از اداب و تشریفات خاص و توانمندترین رای زن های گروه یا سازمان بهره برد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *