#


ویتامین ها: چه چیزی باید برداشته شود، چه چیزی باید برود

ویتامین ها: چه چیزی باید برداشته شود، چه چیزی باید برود
10 جولای 2017 بدون نظر 881 بازدید

ویتامین ها: چه چیزی باید برداشته شود، چه چیزی باید برود

ویتامین های مورد نیاز شما و نحوه دریافت آنها

ویتامین ها و مواد معدنی برای هر رژیم ضروری است، و تحقیقات نشان می دهد که آنها ممکن است به پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی کمک کنند و به دیگر مشکلات سلامتی اشاره نکنند. اما بررسی واقعیت: بسیاری از مطالعات انجام شده بر روی مواد غذایی حاوی ویتامین، اما نه لزوما مکمل.
در واقع، اگر شما یک رژیم غذایی غنی از میوه ها، سبزیجات و غذاهای غنی شده بخورید، احتمالا همه چیز را می خواهید. اما مکمل ها یک فرم آسان و فقط در مورد بیمه درمانی ارائه می دهند.
آیا به آنها نیاز دارید؟ در اینجا یک راهنمای سریع برای مواد مغذی مفید و آنچه که آنها می توانند برای شما انجام دهند.

بتاکاروتن

این آنتی اکسیدان در هویج، سیب زمینی شیرین و فلفل سبز یافت می شود و در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و برای چشم سالم، سیستم ایمنی بدن و پوست خوب بسیار مهم است. اما شواهد واقعا وجود ندارد که بتواند آن را برای از بین بردن سرطان یا سایر بیماری ها توصیه کند. یک مطالعه سال ۲۰۰۴ نشان داد که مکمل ها در واقع ممکن است خطر ابتلا به سرطان ریه را در افراد سیگاری افزایش دهند. تحقیقات جدید اخیر در مجله موسسه ملی سرطان همچنین مصرف بیش از حد بتا کاروتن را از طریق مکمل های خطر ابتلا به سرطان ریه و بیماری های قلبی افزایش می دهد، اگر چه تحقیقات بیشتری لازم است.
خط پایین: اگر سیگار می کشید، مکمل ها را ترک کنید و سعی کنید بتا کاروتن خود را از میوه ها و سبزیجات دریافت کنید یا اینکه سیگار نکشید یا نه.

کلسیم

بدن ما به کلسیم نیاز دارد که بیشتر در محصولات لبنی مثل شیر، ماست و پنیر یافت می شود تا استخوان های سالم حفظ شود و از پوکی استخوان جلوگیری شود. اما اکثر افراد کمبود کلسیم واقعی (کمبود کلسیم، زمانی که کسی به اندازه کافی از مواد معدنی در رژیم غذایی خود را دریافت نمی کند، بیشتر شایع است).
خط پایین: مکمل ها ممکن است ایده بدی نباشند، اگر از لبنیات نفرت دارید (و می توانید فقط سیب زمینی سرخدار و کنسروی را بخورید)، اما اگر بخواهید سنگ کلیه یا خانم بیش از ۷۰ ساله داشته باشید، می توانید آنها را از بین ببرید گزارش ۲۰۱۰ گزارشات مربوط به خطر حمله قلبی در زنان یائسه قدیمی تر و همچنین بسیاری از مکمل های کلسیم می تواند منجر به هیپرکلسمی شود که می تواند باعث تشنگی بیش از حد و درد استخوان شود. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که با مکمل ها صحبت کنید، با پزشک خود صحبت کنید، بیش از ۵۰۰ میلی گرم در یک زمان مصرف نکنید و آنها را با ویتامین D ترکیب کنید تا جذب کلسیم را بهبود بخشد.

اسید فولیک

اسید فولیک، که مانع از بروز نقص لوله عصبی مانند اسپینا بیفیدا در نوزادان می شود، در غلات صبحانه غنی شده، سبزیجات سبز تیره، حبوبات، آب میوه، نان و ماکارونی یافت می شود.
خط پایین: دریافت ۴۰۰ میکروگرم در روز از این ویتامین B، و ۶۰۰ در صورتی که حامله یا شیرده باشید، یک مرطوب کننده نیست. طبق گفته موسسه ملی بهداشت (NIH) این مقدار باید از مواد غذایی، مکمل ها یا هر دو باشد. تحقیقات بیشتری در مورد اینکه آیا فولات ممکن است به مبارزه با برخی از سرطان ها و بیماری های قلبی کمک کند، هنوز مورد نیاز است.

آهن

شما ممکن است مواد غذایی را بیشتر از آهن (کبد و سایر گوشت های بدن) دوست نداشته باشید، اما این ماده معدنی برای عملکرد مناسب گلبول های قرمز حیاتی است و بنابراین جلوگیری از کم خونی است.
خط پایین: سعی کنید آهن را از منابع غذایی دریافت کنید که شامل گوشت لاغر، غذاهای دریایی، آجیل و سبزیجات سبز برگ است. جسیکا آندرسون، یک متخصص تغذیه معتبر می گوید: “کمبود آهن واقعی غیرمعمول است اما شما ممکن است نیاز به یک مکمل را داشته باشید، اگر دچار کم خونی یا پزشک باشید ممکن است قبل از عمل تجویز شود. با مرکز آموزش بهداشت منطقه ساحلی، در مرکز پزشکی علوم پزشکی تگزاس، در Corpus Christi. زنان، به ویژه کسانی که در دوران بارداری یا قاعدگی هستند، نیز ممکن است سودمند باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *