#


هدف ازدواج

هدف ازدواج
9 آوریل 2017 بدون نظر 1055 بازدید

هدف ازدواج

هدف ازدواج

در مستحکم ترین روابط زناشویی زن و مرد معنا داری عمیقی در رابطه شان احساس می کنند . این گونه نیست که فقط تلاش کنند با یکدیگر “کنار بیایند”  ان ها همچنین از امیدها و ارزو های یکدیگر نیز حمایت وپشتیبانی می کنند و در زندگی مشترکشان هدف مشترکی را ایجاد می کنند . وقتی من درباره احترام گذاشتن به یکدیگر حرف می زنم منظورم همین موارد است.

در بسیاری از مواقع عدم توانایی زوج ها در انجام همین کار است که باعث می شود زن و مرد ناخواسته در گیر دورهای بی پایان و بیهوده مشاجره شوند یا احساس طردشدگی و یا احساس تنهایی کنند. پس از تماشای فیلم های ویدئویی مشاجره زوج های بی شماری می توانم با اطمینان به شما بگویم که بیشتر این مشاجره ها در واقع درباره این نیستند که در بالای توالت فرنگی باز مانده است یا نه و درباره این نیستند که نوبت چه کسی است که زباله ها را بیرون بگذارد؛ موضوعات مخفی عمیق تری وجود دارد که انگیزه این اختلافات ظاهری است و باعث می شود این اختلافات شدیدتر و ازاردهنده تر شوند.

حقایق مربوط به ازدواج

زمانی که این موضوع را به درستی درک کنید امادگی پیدا خواهید کرد که یکی از تعجب برانگیز ترین حقایق مربوط به ازدواج زناشویی را بپذیرید : بیشتر اختلافات بین زوج ها حل نمی شوند. زوج ها سال ها سعی می کنند طرز فکر یکدیگر را تغییر دهند اما این کار عملی نیست. این بدین خاطر است که بیشتر اختلافات ریشه در تفاوت های بنیادی به سبک زندگی شخصیت افراد و یا ارزش ها دارد. با بحث کردن درباره این موارد اختلافات تنها چیزی که ان ها موفق به انجام دادنش می شوند هدر دادن وقتشان و لطمه زدن به رابطه زناشویی شان است.

البته این بدین معناست که وقتی رابطه شما دستخوش اختلاف است نمی توان هیچ کاری کرد. بلکه این بدین معناست که توصیه های معمول مربوط به “حل اختلافات” کمک زیادی نخواهد کرد.در عوض شما باید بفهمید که اختلافی که باعث درگیری و کشمکش بین شما می شود در اصل چیست و سعی کنید یاد بگیرید چگونه از طریق احترام گذاشتن و ارزش قائل شدن برای یکدیگر با این مورد اختلافی کنار بیاید و با ان زندگی کنید. تنها در این صورت است که قادر خواهید بود حس معناداری مشترکی ایجاد کنید و در رابطه زناشویی تان حس هدفمندی را به وجود اورید.

بینش های شخصی

پیش از این زوج ها می توانستند فقط از طریق بینش های شخصی غریزه و صرفا شانس به این هدف برسند. اما اکنون “هفت اصل” این کتاب رازهای موفقیت در زناشویی را در اختیار همه زوج ها قرار می دهد. تفاوتی نمی کند وضعیت فعلی رابطه زناشویی شماچه باشد دنبال کردن ای “هفت اصل” می تواند باعث تغییرات مثبت چشمگیری در رابطه شما با همسرتان شود. اولین گام برای بهبود یا تقویت رابطه زناشویی تان این است که بفهمند چه اتفاقی می افتد وقتی از این “هفت اصل” پیروی نکنید.

این مطلب در تحقیقات گسترده ای که روی زوج هایی که قادر نبودند رابطه زناشویی شان را حفظ کنند به خوبی فهمیده می شود . درک درست دلایل شکست و ناکامی این افراد می تواند مانع از این شود که شما در رابطه زناشویی تان اشتباهات ان ها را تکرار کنید و اگر چنانچه این اشتباهات را مرتکب شده اید ان را جبران کنید. هنگامی که متوجه شوید چرا ازدواج ها شکست می خورند و چگونه “هفت اصل” این کتاب می تواند از به وجود امدن چنین نمایش های غم انگیزی جلوگیری کند برای همیشه در مسیر بهبود رابطه زناشویی تان قرار گرفته اید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *