#


نکاتی که مبتلایان به آسم در فصل سرما باید رعایت کنند

آسم
5 دسامبر 2017 ۳ نظر 973 بازدید

نکاتی که مبتلایان به آسم در فصل سرما باید رعایت کنند

نکاتی که مبتلایان به آسم در فصل سرما باید رعایت کنند

متخصصان آسم به کسانی که بیماری تنفسی و یا مبتلا به بیماری آسم هستند در فصل سرما توصیه مهمی می کنند.

به گزارش ازمن بپرس، توصیه ای که پزشکان به بیماران مبتلا به آسم می کنند این است که حتما باید دهان و بینی شان را در فصل سرما بپوشانند.

طبق گزارشی که تلگراف داشته است نشان می دهد که متخصصان مرکز آسم انگلیس توصیه کرده اند که اگر در فصل سرما از لباس های گرم استفاده کنیم باعث می شود که سرما به سیستم تنفسی وارد نشود.

بر اساس گفته ی کارشناسان، اگر در هوای سرد تنفس کنید باعث می شود که خطرات حمله آسمی مقدار زیادی افزایش پیدا کند.

تقریبا سه چهارم افرادی که در انگلیس به بیماری آسم مبتلا هستند که حدود چهار میلیون نفر می باشند گفته اند که نفس کشیدن در هوای سرد باعث می شود که علائم حملات آسمی مقدار زیادی در آن ها افزایش یابد و باعث بالا رفتن خطر ابتلا به این بیماری می شود.

فصل سرما

فصل سرما

در انگلستان در هر ده ثانیه یک حمله آسمی به وجود می آید و حدود ۵.۴میلیون نفر در این این کشور به این بیماری مبتلا هستند که از بین این تعداد حدود ۱.۱میلیون نفر را کودکان در بر می گیرند.

بر اساس این گزارش، این آمار زمانی ارائه می شود که هر روز در این کشور سه نفر جان شان را بر اثر همین بیماری از دست می دهند.

متخصصان و کارشناسان بیماری آسم در انگلستان به کسانی که دچار مشکلات تنفسی هستند مانند بیماری آسم که با آن دست و پنجه نرم می کنند توصیه می کنند که با استفاده از یک شال دهان و بینی شان را بپوشانند تا هم راه تنسی شان گرم بماند و هم این که هوای سر باعث نشود حملات آسمی شان تشدید شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *