#


نقش عشقی خودتان

روابط
15 مارس 2017 بدون نظر 895 بازدید

نقش عشقی خودتان

تمرین شماره ۲:

ایجاد نقش عشقی خودتان

اکنون که درک روشن تری از مفهوم نقشه عشقی دارد؛ وقت ان استکه در زندگی روزمره یکدیگر جدی تر روی نقشه های عشقی تان متمرکز شوید. با این که نقشه ها در سر شما قرار دارند، خوب است بعضی از موارد اساسی ان را روی کاغذ بیاورید .

اگر شما با همسرتان اعتقاد دارید که نقشه عشقی فعلی تان ناقص است، یا همانگونه که اغلب این اتفاق می افتد نقشه عشقی تان به روز رسانی نشده است.

وقت بیشتری روی این تمرین صرف کنید. از فرم زیر برای محاصبه با یکدیگر استفاده کنید به گونه ای که گویی یک خبرنگار /گزارش گر هستید. (اگر به همسرتان دسترسی ندارید، می توانید بدون کمک اواین را پر کنید، اما بدیهی است که نکته مهم این تمرین تبادل اطلاعات) به نوبت یا صحبت کنید و یا شنونده باشید و پاسخ سوالات این فرم را بنویسید.

(بهتر است از برگه های جداگانه استفاده کنید، یا اینکه دفتر یادداشت یا دفتر خاطراتی داشته باشید که بتوانید برای ثبت همه تمرینات این کتاب از ان استفاده کنید) وقتی همسرتان چیزی می گوید در مورد ان قضاوت منفی نکنید؛ همچنین سعی نکنید به  یکدیگر پیشنهاد دهید. به خاطر داشته باشید که شما فقط به دنبال یافتن یکسری اطلاعات واقعی هستید. هدف این است که به همسرتان گوش دهید و او را بشناسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *