مسائل جنسی زوجین/ راهکارهای برای لذت جنسی

راهکارهای برای لذت جنسی

سوالات بسیاری در رابطه جنسی برای زن و شوهرها بوجود می آید صحیح پاسخ گفتن به این پرسش ها بسیار مهم است چون که اطلاع نداشتن از اصول صحیح روابط جنسی میتواند مسائل و مشکلات زیادی را بوجود آورد در ادامه داشتن داشتن یک رابطه زناشویی صحیح را توضیح می دهیم می توانید مورد استفاده قرار دهید. لذت بخش ترین بخش های بدن زنان و مردان در روابط جنسی بخش های از بدن است که لمس آنها آثار مهمی در رابطه جنسی همسر شما و لذت بیشتر شما دارد. در بسیاری از مردها و زنها توجه همسر به جاهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی باعث بوجود آمدن لذت و میل جنسی و بهبود رابطه جنسی می شود. این بحث، حرف های اولیه است اما در بوجود آوردن و تغییر پیش زمینه ذهن شما در مورد رابطه جنسی خیلی اهمیت دارد. در ادامه نکاتی که شما حتما باید آگاه باشید را برایتان ذکر کرده ایم.

  1. روابط جنسی یكی از وجه های ارتباطاتی بین زنان و مردان می باشد (مسائل اقتصادی، عاطفی ، فكری، جنسی) و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و حال به هم زن نیست كه خانواده ها در نگرش به آن بی موالات باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله روابط جنسی و مسائل زناشویی به فرزندان خود بی موالاتی می كنند، که در آینده نزدیک فرزندان خودشان می توانند نتیجه این بی ملاحظه گی را ببیند .
  2. رابطه جنسی یك نوع رویه است اما پانتومیم یا تئاتر نیست و ما باید در رابطه جنسی هم ، از كلام و حرف زدن استفاده كنیم و با طرف جنسی مان حرف بزنیم و از او بشنویم كه ما برای یك رابطه جنسی لذت بخش به چه ابزار و تکنیک های نیاز داریم و همینطور انقدر شنونده خوبی باشیم که بدانیم مسائل زناشویی خنده نیست و به حرف ها و خواسته های شریک جنسی مان هم با گوش شنوا بتوانیم پذیرا باشیم.
  3. حرف های غلط را در مورد رابطه جنسی كه از بچگی در مغز ما نقش بسته با مطالب نو علمی تغییر داده و رابطه جنسی لذت بخش را به رابطه جنسی مطابق با خرافه بدل نكنیم.
  4. عكس آقایان كه احتمالا فقط از راه دخول به اوج لذت جنسی می رسند خانمها از روش های دیگر مثل لمس و غیره هم می توانند به این مسئله برسند این دلیل می گوییم كه آقایان همیشه در استرس این نباشند كه آیا خانم هم مانند من لذت می برد و چه عملی می توانیم انجام دهیم كه با یکدیگربه اوج برسیم (مخصوصاً در ابتدا ازدواج معمولاً این امر امکان ندارد) و به مرور شایداحتمالا عملی شود.
  5. هیچ زمانی از رابطه جنسی به عنوان سلاح و ابزار استفاده نكنیم (بعضی زمان ها مردها رفتاری از خود نشان می دهند كه برخی از زنها فكر می كنند كه رابطه جنسی یك ابزار در دست آنهاست و از رابطه جنسی برای وصول به برخی از خواسته های خود استفاده می كنند) البته شاید این كار در ابتدا فایده داشته باشد ولی اثرات مخرب آن در آینده نزدیك تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت.
  6. رابطه جنسی بسیار متنوع است و هیچ رابطه ای با شرط رعایت بهداشت آن، از نظر علمی و حتی شرعی مضر نمی باشد. بنابراین زن و مرد با مشورت یکدیگرهمه ارتباطها را می توانند آزمایش كنند و آنها را كه لذت بیشتری دارد ادامه و برخی از آنها را متوقف كنند. فهمیدن اینكه طرف مقابل از چه چیزی لذت می برد یك هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت. نوازش سینه ها ، لمس با زبان ، نوازش رانها ، لمس كلیتوریس، لمس نقطه g ، ارتباط دهانی وبسیاری مسائل دیگر … پس خانمها و آقایان تلاش می کنند سفرهای اكتشافی در شریک جنسی خود داشته باشند.
  7. در روابط جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها كنار زده شوند: مهمترین آنها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس می تواند به صورت كاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری عوامل دیگر بوجود آید .
  8. خانمها ملاحظه كنند رابطه جنسی یك بخشی از رابطه زن و مرد هست و بخش آغازین هم می باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم. آقایان هم متوجه باشند كه رابطه جنسی فقط رابطه بین زن و مرد نیست.

متوجه باشند كه بر خلاف عقیده مردم پسند با بچه، هیچ مردی را نمی شود به زندگی پایبند كرد اینكه می گویند تا ازدواج كردی بچه دار شو كاملاً خرافه است . باید اجازه داد وجه های مختلف طیاد ارتباطی بین زنان و مردان (با چاشنی رابطه جنسی لذت بخش) بطور آرام استحکام داشته باشد .

  1. خانمها معمولاً ناراحت رابطه جنسی در شب عروسی هستند. مشکلاتی از جمله: درد دارد؟ خون دارد؟ و غیره. پس آقایان بدون توجه به تحریفات شب زفاف و شب اول زندگی مشترك را به رضایت همسر خود مختص می کنند و تلاش نكنند با زور و فشار و اذیت اهداف از پیش مواجهه شده خود را ادامه كنند چه بسا همین مشکل عواقب بدی را در زندگی آینده آنها بوجود می آورد(پس لذت برای شبهای دیگر و رضایت برای شب زفاف )
  2. داخل واژن، حفره ای روی هم نشسته می باشد كه پس از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلی همسر همگن می شود پس آقایان وخانمها به استرس كوچكی و بزرگی آلت توجه نکنند و به نكات دیگر و با اهمیت تر ارتباط جنسی توجه كنند.

ولی آقایان می توانند حتی بعد از اینكه لذت جنسی شان به اوج رسید با ادامه دادن مطالب پیش نوشته شده راه رسیدن خانم به نقطه اوج را بوجود آورند. و در آخر اینكه رابطه جنسی زیاد و مكرر با همسر هیچ عارضه ای ندارد و روی قوای جسمانی و سلامتی فرد نه تنها مضر نیست بلكه بسیار هم مفید می باشد به شرط اینكه به رابطه جنسی به عنوان یكی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود.

استفاده از مواد مخدر، مواد نیروزا و غیره هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد و در آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد ، پس بهتر است هر مشكلی در معاشقه پیدا كردید سریعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگیرید. و هیچوقت رابطه جنسی را مسئله بی اهمیت تلقی نكنید.

از من بپرس 2

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago