#


قلبهای مینیاتوری انسان از قلب موش ساخته شده است!

قلبهای مینیاتوری انسان از قلب موش ساخته شده است
17 جولای 2017 بدون نظر 2133 بازدید

قلبهای مینیاتوری انسان از قلب موش ساخته شده است!

طبق یک مطالعه اولیه که در پایگاه قلب و عروق انجمن قلب آمریکا ارائه شده است، یک قلب مینیاتوری انسان که با معرفی سلول های انسانی به ماتریکس یک قلب که تمام قلب موش صحرایی می تواند به تایید نتایج اولیه علمی و آزمایش داروهای بالقوه قلب جدید برای ایمنی و کارآیی در جلسات علمی ۲۰۱۷ علوم کمک کند..

سالها پژوهشگران روش Langendorff را برای حذف قلب از حیوان به منظور معرفی مایع از طریق آئورت، بزرگترین عروق بدن، و سپس به شبکه عصبی یک قلب استفاده کرده اند. این روش همچنین برای ارائه راه حل هایی که سلول های دور از قلب موش را دور می زند قبل از معرفی سلول های انسانی به مدل قلب انسان است.

در پژوهش های حاضر، محققان با استفاده از یک تکنیک به نام لوله گذاری ۴-Flow، که محلول را نه تنها به عروق، بلکه به شبکه قلب رگها معرفی می کند. این سیستم به محققان اجازه داد که سلولهای موش را در حالی که با حفظ ماتریس پوشش کل قلب به سلول های انسانی باز گردد و بگذارد. بر خلاف پرفیوژن Langendorff، لوله گذاری ۴-Flow، محققان را قادر می سازد تا گردش خون را در کل قلب حفظ کنند تا همچنین جریان طبیعی را حفظ کنند و علاوه بر تحریک محلهای قلب مکانیکی نیز گسترش یابد.

قلبهای مینیاتوری انسان از قلب موش ساخته شده است

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *