#


فعالیت های جانبی

فعالیت های جانبی
8 مارس 2017 بدون نظر 997 بازدید

فعالیت های جانبی

فعالیت های جانبی

برنامه های با سطح بالای کیفی به چند دلیل فعالیت های جانبی را در حاشیه برنامه ی اصلی خود جایابی می نمایند .از جمله محدودیت زمان در برنامه اصلی و عدم پوشش دهی به تمامی عوامل مرتبط به اهداف اصلی در ان وهمینطور پوشش دهی به سلایق تعداد بیشتری از حضار ومخاطبان و بالا بردن رضایت خاطر انان از طریق تنوع بخش به برنامه و همچنین ایجاد شکوه و جلوه ی رسانه های بیشتر از جمله دلایل اصلی فعالیت های جنبی می باشد.

فعالیت های جانبی هر برنامه به نسبت اهداف ان تغییر می نماید.اما عده ای فعالیت های جانبی در حاشیه برنامه های اصلی عبارتنداز:

برپایی نمایشگاه های تخصصی و نیمه تخصصی.

برگزاری کارگاه های علمی و کاربردی.

برگزاری نشست با مسئولین تراز اول و مدعیون ویژه یا اساتید خارجی، مخصوص افرادی که در قالب VIP برای برنامه ثبت نام نموده اند .

برپایی غرفه ها یا میزهای اسپانسری ویژه حامیان برنامه.

برگزاری ازمون، که در بیشتر مواقع منبع ازمون و برگه سوالات به شرکت کنندگان تقدیم می شود که در نحوه ی پاسخگویی و امتیاز گیری اخرین مهلت ارسال پاسخ خا همینطور ادرس ایمیلی که می بایست پاسخ ها به ان ارسال شود در ان درج شده است.

چند توصیه در خصوص فعالیت های جانبی

تعداد و تنوع فعالیت های جانبی نباید به گونه ای باشد که ماهیت برنامه اصلی را زیر سوال ببرد واز طرفی سطح کیفی فعالیت های جانبی می بایست برابری و هم عرضی با برنامه اصلی ایجاد نماید.

محل فعالیت های جانبی بخصوص محل برگزاری کارگاه های تخصصی باید به گونه ای باشد که شرکت کنندگان به سهولت به انجا دسترسی داشته باشد و در ضمن در مسیر تردد محل برگزاری برنامه اصلی مانع ایجاد ننماید.

حتما لیست جدول برنامه های جانبی را در برگه ای مجزاء در ابتدای ورود به حضار تقدیم کنید یا این جدول را در سایت مرتبط به برنامه قرار دهید.

یکی از پر زحمت ترین فعالیت های جانبی یک برنامه قسمت نمایشگاهی می باشد.بخصوص اگر منظور برگزاری نمایشگاهی تخصصی باشد. به همین جهت به دلیل سطح بالای هماهنگی ها و الزامات متعدد بهتر است این کار را به یک گروه تخصصی بسپارید و یا از مشاوران سطح عالی استفاده نمایید.

و یا می توانید از طریق سایت مرتبط به نمایشگاه های مختلفئ فراخوان های مشارکت و حضور در نمایشگاه ها به بیشترین هماهنگی ها و الزامات مورد نیاز یک نمایشگاه اشراف حاصل نمایید.

بهتر است برای هر بخش فعالیت های جانبی فردی را مسئول قرار دهید تا مدیریت اجرا وکیفیت بخشی به ان قسمت را برعهده گیرد.در غیر اینصورت می توانید پیشبرد امور هر بخش را توقع داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *