#


زن و مرد از دو سیاره متفاوت هستند

زن و مرد از دو سیاره متفاوت هستند
9 آوریل 2017 بدون نظر 873 بازدید

زن و مرد از دو سیاره متفاوت هستند

زن و مرد از دو سیاره متفاوت هستند

بر اساس کتاب های پرفروشی که اخیرا بسیار رایج شده است. مردان و زنان به این دلیل نمی توانند با هم کنار بیایند که مردان اهل مریخ  و زنان اهل ونوس هستند. روابط زناشویی هر قدر هم که موفق باشند از تعامل دو”موجود فضایی” ایجاد شده اند که از دو سیاره متفاوت امده اند . تفاوت های مربوط به جنسیت ممکن است تا حدودی به مشکلات زناشویی دامن بزند اما باعث ان نمی شود.

عامل کلیدی و تعیین کننده در رضایت یا عدم رضایت از رابطه جنسی، رابطه عشقی، و شور و اشتیاق در یک رابطه زناشویی در مورد خانم ها تا ۷۰ درصد به کیفیت رابطه دوستی بین زن و مرد بستگی دارد . در مورد اقایان نیز این عامل تعیین کننده تا ۷۰ درصد به کیفیت رابطه دوستی زن و مرد مربوط می شود . بنابراین حداقل می توان گفت بعضی از زنان و مردان از یک سیاره یکسان می ایند.

باورهای غلط

می توانیم همچنان ادامه دهیم و موارد بسیار دیگری از این قبیل باورهای غلط از این قبیل باورهای غلط درباره زناشویی و طلاق را مطرح کنم. نکته مهم فقط این نیست که باورهای غلط و فراوان این چنینی درباره زناشویی وجود دارد. مهماین است که اطلاعات غلطی که این باورهای عمومی ارائه می دهند می تواند برای زوج هایی که شدیدا در تلاش هستند تا کاری کنند که رابطه زناشویی مفید و موثری داشته باشند دلسرد کننده باشد.

اگر این باور های غلط حکایت از چیزی داشته باشند ان چیز این است که رابطه زناشویی در واقع پدیده ای بسیار پیچیده است و ازدواج و زناشویی چیزی است که بیشتر ما دانش و توانایی لازم و کافی در مورد ان را نداریم. منظورم این نیست که ازدواج و زناشویی کار ساده ای است. ما همگی می دانیم که داشتن یک رابطه زناشویی پایدار و شاد مستلزم جرات و جسارت ،اراده ای قوی، سخت کوشی و انعطاف پذیری است. در هر حال چنانچه درک کنید چه چیزایی واقعا باعث موثر بودن یک رابطه زناشویی می شود محافظت و مراقبت از رابطه زناشویی خودتان ساده تر خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *