با هم زندگی کردن و یکی بودن

با هم زندگی کردن و یکی بودن

توجه داشته باشید که تفاوت بسیار زیادی میان مفهوم با هم زندگی کردن و یکی بودن وجود دارد. شما حتی اگر دو گربه را دریک لانه کنار هم بگذارید،برای مدتی باهم زندگی می کنند اما هرگز با هم یکی نمی شوند ،یکی شدن به معنای اتحاد و امتزاج دو واحد غیر یکسان با یکدیگر و بدل گشتن آنها به یک واحد مطلق و خالص است.

مفهوم  یگانه

در عصر ما آنقدر که به استقلال شخصی اهمیت داده می شود برای مفهوم یگانگی آنطور که شایسته است ، ارزش قایل نمی شوند یکی شدن در ازدواج هرگز به معنای از بین بردن شخصیت فردی نیست بلکه نوعی یگانگی است که در آن شما می توانید همچنان که تفاوت هایتان را بیان می کنید یکی شدن کامل با همسرتان را نیز تجربه کنید.

شما در اظهار نمودن تمایلات شخصی که خداوند به شما موهبت داشته کاملا آزاد هستید اما باید در کنار آن آزادی به آنچه خداوند پس از ازدواجتان از شما انتظاردارد نیز پایبند باشید ؛چرا که این یگانگی از سوی خداوند به شما عطا شده است . امیدواریم که به روشنی هدف ازدواج که همانا یکی شدن در ژرف ترین ابعاد وجودی است را درک کرده باشید.

ممکن است تصور کنید که یگانه گشتن زن و شوهربا یکدیگر بیشتربه رویا شبیه باشد ،اما بدانید که اگربا بصیرت وپشتکار روی این موضوع کار کرده و با یک سری مهارتهای کلیدی آشنا شوید خواهید دید که به سادگی می توانید این رویا را به واقعیت بدل کنید.  خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج وجود دارد مورد بررسی قرار گرفته و راه کارهایی برای مقابله با این خطرات ارایه شده است .تکنیک های مفیدی برای کنترل کردن مشاجرات ارایه شده است که به زوج ها کمک می کند حتی در بحرانی ترین شرایط زندگی نیز گفت و گویی سرشاراز احترام و آرامش داشته باشند و به جای جر و بحث کردن با مکالمه ای دوستانه مناسب ترین راه حل ها را برای مشکلاتشان بیابند.

از من بپرس 5

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago