Categories: روانشناسی

افراد موفق چگونه شخصیتی قابل تقدیر دارند؟

افراد موفق چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

افراد موفق چطور شخصیت خود را قابل تقدیر می سازند؟ افراد زیادی در جامعه وجود دارند که علارقم نداشتن پول، چهره، موقعیت اجتماعی و روابط اجتماعی انرژی بسیار بالا و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند و حتی بدبین ترین افراد هم شیفته ی شخصیت این افراد می شوند.

در واقع این افراد در هر جمعی باشند باعث گرم شدن و پرنشاط شدن مجلس می شوند و همه ی توجه افراد به سمت این افراد معطوف می شود و به قولی نقل مجلس هستند و همه می توانند به راحتی با این افراد صحبت کنند مشاوره بگیرند و این افراد می توانند به دیگران کمک کنند.

این را به یاد داشته باشید که تعداد این افراد در اطرافیانتان زیاد نیست و شاید همیشه برایتان سوال باشد که این افراد چه کارهایی انجام می دهند که همیشه محبوب دیگران قرار می گیرند.

جذاب بودن و قدرتمند بودن چیزی نیست که به شانس و اقبال افراد بستگی داشته باشد. بهتر است نگاهی به خصوصیات اخلاقی این افراد بیاندازیم تا بتوانیم آنها را در زندگی خودمان نیز به کار بگیریم و با شخصیتی جدید و قدرتمند و البته جدید از خود روبه رو شویم.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با یکسری خصوصیات اخلاقی این افراد آشنا کنیم.

اهل جاروجنجال نیستند

زمانی که شما در طول یک مکالمه به بحث های کوچک و کوتاه روی می آورید و با اطرافیان خود خیلی رسمی و جدی درباره موضوعات پیش پا افتاده صحبت می کنید، مطمئن باشید این نوع ارتباط مانع از برقراری یک مکالمه صمیمی و دوستانه می شود اما افراد جذاب و افراد موفق همواره در ارتباط با دیگران به مکالمه هایشان عمق می دهند و علاقه ای واقعی به معاشرت با افراد نشان می دهند.

به همه ی افراد احترام می گذارند

افراد موفق در تمام تعاملاتشان با دیگران، از افراد بسیار سطح بالا گرفته تا گارسون یک رستوران به صورت مودبانه و محترمانه برخورد می کنند. افراد جذاب معتقداند که باید به همه افراد احترام گذاشت و خود را برتر از دیگران نمی بینند در غیر این صورت فکر می کنند شخصیت خود را زیر سوال برده اند.

بیشتر از چیزهای دیگر به خود فرد توجه می کنند

افراد جذاب و افراد موفق همیشه به اطرافیانشان توجه می کنند و از آنها غافل نیستند و کمتر به خودشان و خواسته هایشان توجه دارند. اگر شما هم می خواهید فرد جذابی به نظر برسید سعی کنید در هر جمعی که هستید تلفنتان را کنار گذاشته و کاملا حواستان را به افراد بدهید. به حرف های آنها کاملا گوش دهید و روی عکس العملی که حرف افراد روی شما می گذارد تمرکز کنید.

بین واقعیت و نظر خود تفاوت قائل شوید

افراد قدرتمند در موضوعات جنجالی و حساس سعی می کنند با متانت و خونسردی موضوع را مدیریت کنند. آنها زود عصبانی نمی شوند و سعی می کنند دیدگاه خود را طوری بیان کنند که طرف مقابل به هیچ وجه ناراحت نشود. فرقی ندارد بحث راجع به چه موضوعی باشد، افراد موفق همواره در هر جمع و بحثی شرکت می کنند و می دانند افراد باهوش در این جمع ها حضور دارند و رفتار و کردار آنها را زیر نظر می گیرند.

لبخند بزنید

اگر می خواهید افراد شیفته شما شوند، در زمانی که در حال گفتگو با فرد هستید سعی کنید لبخند بزنید این کار باعث می شود به طور ناخودآگاه حس خیلی خوبی به شما پیدا کنند و مجذوب صحبت های شما شوند. افراد موفق همواره لبخند بر لبانشان دارند.

از من بپرس 4

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago