#


تیپ‌ های شخصیتی مطلوب مردان از دید خانم ‌ها

8 می 2017 بدون نظر 1543 بازدید

تیپ‌ های شخصیتی مطلوب مردان از دید خانم ‌ها

تیپ‌ های شخصیتی مطلوب مردان از دید خانم ‌ها

به گزارش از من بپرس، مردها هر کدام با هم تفاوت دارند. این تفاوت ها، علاوه بر ویژگی های ظاهری، نژادی و قومیتی تیپ های شخصیتی را نیز شامل می شود. شناخت این تیپ های شخصیتی تأثیر مستقیمی در داشتن یک ازدواج موفق و خانواده نمونه دار. پس آقایان را بشناسید تا در زندگی و خانواده موفق باشید.

مردان طرفدار هیجان و ماجراجویی و بازیگوش

 

این تیپ شخصیتی از مردها علاقه فراوانی به ماجراجویی دارند. معمولاً وسایل سفر و کوله پشتی برای ماجراجویی و گردش را در خانه آماده دارند. این نوع از مردان، دوران نوجوانی پرهیجانی را پشت سرگذاشته اند. حتی در برخی موارد اتفاقات نامطلوبی نیز شامل می شده است.

این تیپ شخصیتی از مردان از همسر خود انتظار دارند که مثل آن‌ها به گشت‌وگذار و ماجراجویی را دوست بدارد. آن‌ها را درباره اینکه زمان زیادی را خارج از خانه و در دامنه کوه‌ها و جنگل‌ها سپری می‌کنند بازخواست نکند. این افراد معمولاً خاطرات مختلفی از ماجراجویی‌های خود دارند که برای همسرشان تعریف کنند. آنها  معمولاً دیر ازدواج می‌کنند.

مردان احساساتی و هنرمند، عاشق پیشه

این دسته از مردان معمولاً در زمینه کارهای هنری فعالیت می کنند. کلاً رمانتیک و احساساتی هستند. آن‌ها در کار تخصصی خود در زمینه احساسات بسیار منعطف و با گذشت و همچنین جدی بودن هستند. همسران آن‌ها می‌توانند از داشتن یک زندگی توأم با آرامش لذت ببرند.

این مردان احساسات عاشقانه  خود  را به همسرانش به راحتی ابراز می کنند. خرید گل به مناسبت‌های مختلف جز برنامه های همیشگی آن ها است.

اگر یک هنرمند را برای ازدواج  انتخاب کرده اید، بدانید که نمی‌توانید روحیات او را تغییر دهید. از او فردی دیگر بسازید، باید خود را با ایده آل‌ها و معیار‌های او هماهنگ بسازید. مردان هنرمند معمولاً کسب و کاری موفق و صاحب سبک دارند. این موضوع می‌تواند در صورت دوراندیشی نکردن محل  اختلاف با همسر و خانواده باشد.

مردان موفق و ثروتمند

خانم‌های زیادی به این دسته از مردان مورد علاقه‌مند  هستند. در تمامی قومیت‌ها و از اکثر نقاط جهان زنان دوست دارند با مردی موفق و به ویژه ثروتمند ازدواج کنند.

زنان این مردان را شوهرانی پولدار و دوست داشتنی و پدرانی خوب و مفید برای فرزندان خود می‌ پندارند.

کارشناسان هشدار می‌دهند با وجود رؤیایی بودن ازدواج با یک مرد ثروتمند، اما همیشه پول خوشبختی نمی‌آورد. مهم عشق و علاقه بین زوجین و تفاهم و دوستی آن‌ها است.

مردهای ثروتمند و موفق نیز دسته‌های مختلفی دارند. برخی از آنها ثروت خود را از ارث به دست آورده اند.  عده ای دیگر با کوشش و تلاش به این جایگاه رسیده اند. این افراد با وجود مهربان بودن، در برخی مواقع بسیار سخت گیر و مقرراتی هستند. کار، جزء جدا ناپذیری از زندگی آنها است. ممکن است پس از ازدواج مجبور باشید روزهای زیادی را در خانه تنها بمانید. به خاطر اینکه همسر شما به مسافرت رفته یا در حال کار بر روی یک پروژه جدید کاری است.

مردانی که ذاتاً پدر هستند

این مردان نیز به طور غریزی دارای حس کنترل، مسئولیت پذیری، مدیریت و  رهبری هستند. روی آنها می شود حساب کرد. مشکلات زیادی را با کمک آنها می توان حل کرد.

دختران فراوانی در جهان تمایل دارند با مردی که خصوصیات اخلاقی و حتی سنی مشابه پدرشان دارد ازدواج کنند. برخی از این دختران پدران خود را از دست داده اند یا به یک مرد جوان نمی‌توانند برای تشکیل خانواده اعتماد کنند و بیشتر علاقه دارند تا با مردی مسن ازدواج کنند.

این ازدواج ها ممکن است، خوب یا بد باشد. اختلاف سنی زیاد با همسر در سال های بعد می‌تواند مشکل ساز باشد بخصوص اگر مرد دچار بیماری نیز بشود. همچنین حالت نظارت، کنترل، و حتی شکاک بودن مرد می‌تواند برای زن غیر قابل تحمل باشد.

درصد کمی از ازدواج‌های زنان جوان با مردان سالمند به سال های طولانی دوام پیدا می کند. به همین دلیل قبل از تصمیم گیری حتماً باید مشاوره تخصصی صورت پذیرد.

مردانی که حرف اول و آخر، حرف خانمشان است

این گروه از مردان نیز اعتماد به نفس پایینی دارند. آنها معمولاً در دفاع از خود ضعیف اند. حتی اگر با موضوعی مخالف باشند آن را بازگو نمی‌ کنند.

این مردان کاملاً مطیع بی چون و چرای همسران خود هستند. شخصیتی فرمان پذیر، مهربان دارند. پدری دلسوز هستند. اما در پیچ و خم زندگی امکان دارد شرایط سختی برای خانواده به وجود بیاید. تحقیقات روانشناسی نشان داده که این مردان قادر به تصمیم‌گیری درست نیستند مگر آنکه مشاوره و راهنمایی بشوند.

اگر می‌خواهید با چنین مردی ازدواج کنید، حتماً قبل از آن مشاوره ازدواج را جدی بگیرید. توصیه می‌شود زنانی که اعتماد به نفس و قدرت رهبری دارند؛ می‌توانند در مشکلات روی پای خود بایستند و تصمیم گیری‌های صحیح انجام دهند، با این تیپ شخصیتی از مردان ازدواج کنند.

مردان دانشمند و نابغه

نابغه بودن همیشه با خود شغل عالی و درآمد بالا به همراه ندارد. برخی افراد بسیار باهوش ساعت‌ها انجام پژوهش درآزمایشگاه و مطالعه را به داشتن یک شغل بی دردسر با درآمد عالی ترجیح می‌دهند.

این افراد در انتخاب همسر و ازدواج بسیار سخت‌گیر هستند. توقع دارند که همسر آن‌ها نیز به تحقیقات علمی علاقه‌ داشته باشد. از صحبت کردن درباره موضوعات تخصصی حتی در مهمانی و جمع‌های خانوادگی استقبال کند.

این مردان زمان زیادی کار خود را به کار خود اختصاص می دهند. معمولاً به همسر خود در انجام کارهای خانه کمک نمی‌کنند. کارشناسان توصیه می‌کنند زنانی که به مطالب علمی علاقه‌مند هستند و یا خود در این نوع زمینه‌ها فعال اند و برای انجام کارهای خانه و تربیت فرزند می‌توانند مستقل باشند با این نوع مردان ازدواج کنند.

همسران این مردان معمولاً انجام حجم زیادی از کارهای خانه و حتی سامان‌دهی به ابزارهای کار همسر خود نیاز دارند.

انتهای پیام./

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *