#


تمایل به رابطه جنسی با کودکان

رابطه جنسی با کودکان
17 می 2017 بدون نظر 3647 بازدید

تمایل به رابطه جنسی با کودکان

تمایل به رابطه جنسی با کودکان

به بیماری روانی ای که فرد میل شدید جنسی عود کننده یا تحریک جنسی نسبت به کودکان و بچه های زی ۱۳ سال در طول یک دوره تقریباً ۶ ماهه دارید میل جنسی به کودکان یا پروفیلی و به عبارت ساده تر بچه بازی گفته می شود . در نوجوانانی که پروفیلی دارند کودک حداقل باید ۵ سال کوچکتر از نوجوان پروفیل باشد . بیمارانی که بچه باز یا همان پروفیل هستند حداقل ۱۶ سال سن دارند و دست کم ۵ سال از کودکانی که مورد تجاوزشان قرار می گیرند بزرگتر هستند .

اما اگر فردی که مرتکب این تجاوز شده در اواخر نوجوانی رابطه جنسی مستمری با یک کودک ۱۲ یا ۱۳ ساله داشته باشد دیگر این تشخیص مطرح نخواهد شد . اکثر مواردی که در مورد سوء استفاده جنسی از کودکان مربوط به دستمالی آلت تناسلی یا راطه ی جنسی دهانی می گردد . با وجود اینکه بیشتر قربانیان کودک آزار جنسی که مورد توجه عموم هستند دختر های کوچکند ولی مرتکبین می گویند که اکثر قربانیان لمسی آن ها پسر هستند .

می توان گفت ۹۵ درصد افراد پروفیل دگر جنس گرا هستند و نیمی از آن ها در هنگام ارتکاب جرم الکل زیادی مصرف می کنند . در مورد افراد بچه باز می توان گفت تعداد چشمگیری از آن ها به طور همزمان یا قبلاً به عورت نمایی ، تماشاگری و یا حتی تجاوز به عنف مرتکب شده اند .

از جمله مواردی که با بچه بازی ارتباط نزدیکی دارد زنا با محارم است چرا که در آن یک کودک نابالغ یه عنوان یک شی محبوب انتخاب شده و در آن جنبه ی آشکار یا پنهانی از زور گویی هم وجود دارد و به ندرت در آن رابطه جنسی با کودک بالغ اهمیت و اولویت می یابد .

در مورد انحراف جنسی کودک آزاری الگوهای رفتاری در بین کشورها و جوامع مختلف متفاوت است . به عنوان مثال باید گفت در برخی جوامع ۹۶درصد از بچه بازها را ناهمجنس گرا دانسته و میگویند که در هنگام چنین رابطه ای الکل زیادی مصرف کرده اند . همچنین بیشتر موارد رابطه جنسی مهبلی یا مقعدی با کودکان را جز موارد زنای با محارم عنوان می کنند . در جوامع سنتی و عقب مانده بیشترین موارد انحراف کودک آزاری به خصوص از طرف مردانی که منحرف هستند به صورت رابطه ی جنسی مقعدی رواج دارد .

با توجه به طبقه بندی بین المللی آمار بیماری ها ( ICD) میل به رابطه جنسی با کودکان را به صورت نا هنجاری شخصیتی یا رفتاری در بزرگسالان می توان توصیف کرد که در آن از نظر جنسی ، بیمار به کودکان نا بالغ یا اوایل سن بلوغ ارجعیت نشان می دهد .

با توجه به نظر طبقه بندی رفتارهای ناهنجار (DCM) پروفیلی یک نوع پارافیلی است که در آن شخص بیمار هوس و خیال پردازی های جنسی شدید و مکرر نسبت به کودکان نابالغ و کوچک دارد .

البته امکان دارد بیمار به خاطر این احساسات دست به این کار زده باشد و یا اینکه این کشش ها برای او موجب پریشانی یا مشقت و سختی در ارتباط با دیگران شده باشد .

تفاوت پروفیلی با شاهد بازی

رابطه جنسی با کودکان

رابطه جنسی با کودکان

در بچه بازی یا پروفیلی شخص بیمار میل جنسی به کودکان نابالغ دارد و دختر و پسر هیچ فرقی برایش ندارد در حالی که در شاهد بازی شخص تمایل به نوجوان پسر دارد و بیشتر این رابطه بهع صورت پیر و شاگرد بوده است .

علل بروز پروفیلی

یکی از مهمترین دلایلی که برای انحرافات جنسی نام برده می شود محدودیت است . اغلب افرادی که در دوران کودکی در معرض سکس زودرس قرار می گیرند مثلاً عکس ها و یا فیلم های پورنو می بینند بیشتر در معرض انحراف جنسی قرار می گیرند .

یکی دیگر از دلایلی که برای انحراف جنسی پروفیل عنوان می گردد این است که شخص پروفیلی در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته است .

احساس خود کم بینی و ترس از ناتوانی در ارضای یک زن از عوامل مهم دیگر است که بر بیماری پروفیلی تأثیر گذار است.

طی سال های اخیر یک پژوهش در آلمان انجام شده که نشان داده شده است افراد پروفیلی به احتمال خیلی زیاد دچار کمبود سلول های خاکستری در قسمت های مهمی از مغز هستند . طبق این گزارش سلول های خاکستری افراد پروفیلی در قسمتی از مغز که محل تصمیم سازی های سطح بالا و استدلال است حدود ۲ تا ۴ درصد از مقدار معمول کمتر می باشد . البته ا ز این گونه بررسی ها اینگونه استدلال می شود که کسانی ممکن است دست به این کار بزنند که کنترل مناسبی بر روی رفتارشان ندارند و این نمی تواند دلیل بروز این تمایل باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *