Categories: سلامت عمومی

تفاوت در دانش مربوط به خانه داری

تفاوت در دانش مربوط به خانه داری در ازدواج

وقتی نائومی و اریک تبدیل به یک بزرگسال می شوند، تفاوت در دانش مربوط به خانه داری کاملا مشهود است. وقتی یک زوج جوان به خانه مشترک می روند یا حتی وقتی نامزد می کنند. اقای داماد ناگهان وارد دنیایی می شود که تقریبا برای او ناشناخته است.

در نمایش “دفاع مرد غارنشین” که در برادوی (نیویورک) به نمایش در امد مردی می گوید که وقتی تازه ازدواج کرده بود یک روز متوجه می شود که همسرش دارد دستشویی وحمام را تمیز می کند و از او می پرسد:”ایا می خواهیم اسباب کشی کنیم؟”

در دوران مجردی او یا هم اتاقی هایش تنها  موقعی زحمت تمیز کردن دستشویی و حمام را به خود می دادند که بخواهند نقل مکان/ اسباب کشی کنند. بسیاری از شوهران جوان کشف می کنند که چیزهای زیادی درباره خانه داری وجود دارد که بخواهید از همسرانشان یاد بگیرید.

معمولا می توان قیافه متعجب نامزدهای جوان را در فروشگاه های لوازم خانگی دید. او نه تفاوت بین “تافتا” و “چنتیز”را می دانند و نه به ان  اهمیت می دهد. همه طرح های وسایل چینی ونقره تا حد چشمگیری برای او عین هم و یکسان است. از همه مهم تر این که او فکر می کند کار انتخاب و خرید زمان زیادی طول کشد و اگر سر برگرداند ناگهان ممکن است ضرری معادل ۱۰ هزار دلار بزند چرا که همه قفسه ها در این مغازه از جنس شیشه هستند و تنها با دو فوت فاصله از هم قرار دارند. شاید به این دلیل که می خواهند مردان جوانی مانند او را بترسانند. بنابراین او چه عکس العملی باید از خودشان دهد؟ اگر خیلی سریع بگوید:”هی این طرح واقعا عالی است”. یک شوهر باهوش از لحاظ عاطفی متولد شده است.

از من بپرس 3

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago