#


تغييرات رژيم غذايي زنان پس از 40 سال

تغييرات رژيم غذايي زنان پس از 40 سال
10 جولای 2017 بدون نظر 1095 بازدید

تغييرات رژيم غذايي زنان پس از 40 سال

سالم بودن

خبر خوب! پیری نمی تواند به افزایش وزن برسد. زنان تمایل دارند یک پوند سالانه در ۴۰s و ۵۰s خود قرار دهند، اما این احتمالا به دلیل کاهش فعالیت و نه هورمون است.
با این حال، تغییرات هورمونی می تواند ترکیب بدن خود را تغییر دهد، بنابراین هر پوند شما به دست آوردن تمایل به فرود در وسط خود.
پیدا کردن چگونگی باریک شدن، کاهش علائم یائسگی و کاهش خطرات بهداشتی که ممکن است پس از یائسگی افزایش یابد.

ماهی

خطر ابتلا به بیماری های قلبی احتمالا پس از یائسگی افزایش می یابد، بنابراین شما باید سعی کنید حداقل دو بار در ماه ماهی بخورید (ترجیحا با چربی های سالم مانند ماهی قزل آلا و قزل آلا).
JoAnn Manson، MD، رئیس پیشگیری از طب پیشگیری در Brigham و بیمارستان زنان در بوستون، می گوید: “زنان ممکن است بخواهند مکمل های ماهی [را امتحان کنند در صورتی که دو هفته از ماهی یک هفته مشکلی داشته باشند.”
تحقیقات اولیه نشان می دهد که روغن ماهی نیز ممکن است به جلوگیری از سرطان پستان کمک کند.
هدف از دو بار ماهی یک هفته است و با پزشک خود صحبت کنید که آیا شما باید یک مکمل غذایی را امتحان کنید یا خیر

پایین باریک

مری جین مینکین، MD، استاد بالینی زنان و زایمان، زنان و زایمان، دانشکده پزشکی دانشگاه ییل، در نیویورک می گوید: اگر شما اضافه وزن دارید، می توانید علائم یائسگی را کاهش دهید و خطر ابتلا به کاهش هورمون ها را با کاهش وزن کاهش دهید. هین، کان.
دکتر Minkin می گوید: کاهش وزن نه تنها خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را کاهش می دهد بلکه هر دو بعد از یائسگی افزایش می یابد، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که ممکن است زنان چاق یا اضافه وزن نیز در کاهش گرگرفتگی کمک کنند.
بر روی کلسیم استخوانی
نیاز شما به کلسیم بعد از سن ۵۰ سالگی، از ۱۰۰۰ میلی گرم در روز تا ۱۲۰۰ میلی گرم افزایش می یابد. دکتر مینکین می گوید: “با کمترین استروژن در هیپوفیز، استخوان های شما نیز کلسیم را جذب نمی کنند.”

اگر شما یک فنجان شیر کم چرب، یک لات و یک ماست ۸ اونس دارید، حدود ۱۱۰۰ میلی گرم کلسیم دریافت می کنید. این بدان معنی است که شما فقط باید یک مکمل اضافی ۱۰۰ میلی گرم اضافی را روزانه کمتر از یک کاپیتان بخورید تا تفاوت ایجاد شود.
اگر لبنی دارید، محصولات کم چرب را انتخاب کنید. اینها تقریبا همان مقدار کلسیم را به عنوان همتایان کل چربی خود دارند، اما با کالری کمتری دارند.

پف کردن ساده

دکتر Minkin می گوید: “حدود ۱۰۰ درصد از بیماران مرا در طی یائسگی شکایت می کنند. گرچه دلایل روشن نیست، هورمونهای نوسانی در دوران حاملگی ممکن است نقش داشته باشند.
دکتر مینکین توصیه می کند میزان کاهنده نمک و کربوهیدرات های فرآوری شده در رژیم غذایی خود را کاهش دهد، زیرا آنها می توانند آب شما را حفظ کنند. اما بر تمام دانه ها که غنی از فیبر قلب و فیبر، و همچنین میوه ها و سبزیجات هستند، نترسید.
اگر غذای سالم مانند سیب و کلم بروکلی باعث احساس پریشانی شما شود، دکتر مینکین پیشنهاد می کند Mylanta یا Gas-X را برای مبارزه با افزایش حجم گاز استفاده کند.
نگران نباشید
شراب قرمز برای تاثیر آن بر سلامت قلب بسیار فشار می آورد، اما در مورد زنان یائسه اشکالات الکل ممکن است از مزایای بیشتر باشد.
دکتر منسون می گوید: “یک روز نوشیدن باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه می شود. “بنابراین در حالی که این ارتباط با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط است، این واقعا برای زنان بسیار مناسب است.”
اگر شما از یک لیوان پینو لذت ببرید، سعی کنید آن را با ستلزر بجوشانید تا یک ماده اسپریت را ایجاد کنید (همچنین کالری را برش می دهید). همچنین در نظر داشته باشید که شراب قرمز و نوشیدنی های دیگر ممکن است به علت افزایش انقباض عروق خونی ناشی از الکل باعث بروز خفگی شود.

بگو بیا تا سویا

دکتر Minkin می گوید: سووی حاوی استروژن گیاهی است، بسیاری از زنان فکر می کنند که می توانند خطر سرطان پستان را افزایش دهند. با این حال، اطلاعات کمی برای حمایت از این وجود دارد. تصور غلط ممکن است از مطالعات مکمل های سوند حاوی دوز بالا باشد که ممکن است رشد تومورهای حساس به استروژن را تحریک کند.
غذاهای سویا مانند توفو، آجیل سویا و شیر سویا ممکن است از گرمای خفیف تسکین دهنده کمک بگیرند و فکر نمی کنند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهند. “زنان ژاپن دارای بالاترین میزان مصرف سویا و کمترین خطر ابتلا به سرطان سینه هستند، اما خانم های ژاپنی که به ایالات متحده منتقل می شوند و کمتر سویا را می خورند، خطر بیشتری دارند”، دکتر مینکین اضافه می کند.

چای گیاهی سرخ کنید

یک فنجان گرم از جوی ممکن است به اندازه مسواک زدن شما به عنوان مسواک زدن دندانهایتان باشد. با این حال، شروع روز خود را با یک نوشیدنی آب آشامیدنی ممکن است بهترین ایده در دوران یائسگی باشد.
دکتر منسون می گوید: “به طور کلی، نوشیدنی های گرم به نظر می رسد باعث ایجاد گرگرفتگی می شود.” “و همچنین کافئین در قهوه و چای نیز می تواند اثر داشته باشد.”
پایه های خود را با مبادله فنجان صبحانه خود را با چیزی سرد و بدون کافئین، مانند چای طعم تیزه Tazo Shaken را در Starbucks و یا یک قهوه یخ زده کافئین را پوشش دهید.
رژیم غذایی مناسب را پیدا کنیداگر شما نیاز به پوند ریختن، کاهش وزن در طول یائسگی متفاوت از قبل از آن است. دکتر Minkin می گوید: “اگر کالری کمتری نسبت به مدت زمان طولانی خود بسوزانید، قصد کاهش وزن را دارید.”هر رژیم متعادل که کالری را کاهش می دهد و شما می توانید در بلند مدت از آن استفاده کنید، این کار را انجام می دهد.با این حال، یک مطالعه نشان داد که زنان یائسه که در رژیم غذایی کم چرب و با کربوهیدرات زیاد از سبزیجات، میوه ها و دانه ها بودند، کمتر از زنان مصرف کننده چربی بیشتر بودند. رژیم غذایی جدید CarbLovers ما که غنی از غلات و سایر غذاهای شکل دهنده است، سعی کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *