#


ترشحات مختلف غدد

غدد
4 فوریه 2017 بدون نظر 979 بازدید

ترشحات مختلف غدد

ترشحات مختلف غدد

غدد انسان ترشحات گوناگون دارند و هر ترشح فایده­ ی مخصوصی دارد و این ترشحات به دو دسته تقسیم می­شود ترشحات داخلی و ترشحات خارجی، چنانچه بیضه­ها نیز دارای ترشحات داخلی و خارجی می­باشند.

در ترشح خارجی نطفه وجود دارد و ایجاد نسل می­نماید و ترشحات داخلی عضلات را جوان نگاه می­دارد و روی این اصل کلی است که اشخاص عقیم می­شوند و ترشحات خارجی آن­ها از بین می­رود و ترشحات داخلی آن­ها زیاد شده و دیر پیر می­شوند.

عقیم

بیست و پنج سال پیش در بیمارستان آمریکایی خراسان شخصی به علت داشتن فتق تحت عمل قرار گرفت و در نتیجه­ی اشتباه جراح عقیم گردید.

این شخص اکنون حیات دارد و با اینکه در حدود پنجاه و پنج سال دارد و کوچکترین فرزند او سی ساله می­باشد دارای قیافه­ ی جوانی است به طوری که هیچکس تصور نمی­کند که بیش از سی سال داشته باشد.

خلاصه در نتیجه­ی این اشتباه و تجربیات دیگر راهی برای جوان نگاهداشتن اشخاص پیدا کرده­اند که تنها نقص آن عقیم شدن است. یعنی در نتیجه­ی یک عمل جراحی راه خروج منی را مسدود می­سازند.

خوشبختانه یا بدبختانه خانم­ها نمی­توانند از این عمل استفاده نمایند و الا با علاقه­ای که با جوان ماندن دارند همگی عقیم و نازا می­گردیدند.

هنوز ترشحات داخلی به طور کامل کشف نشده و مطالعات در این مورد ادامه دارد و امید است که با کشف آن­ها اسرار زیادی برای بشر مکشوف شود و بسیاری از بیماری­ها برطرف گردد.

بهترین مطالب آموزشی و اخبار حوزه بهداشت ، سلامت و پزشکی را با ما دنبال کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *