#


اثر مشکلات اعصاب بر روی زندگی

مشکلات اعصاب
9 آوریل 2017 بدون نظر 879 بازدید

اثر مشکلات اعصاب بر روی زندگی

مشکلات مربوط به اعصاب یا مشکلات شخصیتی زندگی زناشویی را نابود می کنند.

ممکن است تصور کنید افرادی که دچار یک مشکل اخلاقی  هستند مناسب ازدواج و رابطه زناشویی نیستند. اما تحقیقات کشف کرده اند که بین اعصاب و روان ضعیف شکست در عشق رابطه ضعیفی وجود دارد. دلیلش این است: همه ما شستی ها ی دیوانگی داریم موضوعاتی که در مورد ان ها عاقلانه رفتار نمی کنیم . اما این موارد مزاحم زندگی زناشویی نمی شوند. کلید دستیابی به زندگی زناشویی شاد داشتن شخصیت “عادی” نیست بلکه این است که فردی را پیدا کنید که با شما هماهنگ باشد، برای مثال، “سم” در کنار امدن با صاحبان قدرتمشکل دارد؛ او از اینکه رئیس داشته باشد متنفر است.

اگر او با یک زن سلطه جو ازدواج می کرد، که دائما دستور می داد و سعی می کرد به او بگوید چه کاری انجام دهد، نتیجه فاجعه امیز می شد.اما او در عوض با “مگان” ازدواج کرده است، که با او همچنین یک شریک رفتار می کند و سعی نمی کند برای او نقش یک رئیس را بازی کند. ان ها ۱۰ سال است که در کنار هم زندگی زناشویی شادی دارند.

ترس از ترک شدن

ان ها را با یک زوج دیگر مقایسه کنید که با هم مشکلات زناشویی متعدد برخورد کرده اند.” جیل” ترس عمیقی از ترک شدن دارد؛ موقعی که او خیلی کوچک بود پدر و مادرش از هم جدا شده بودند . همسر او “وین” که واقعا همسری متعهد بوده است یک مرد خوش تیپ است که معمولا در مهمانی ها با خانم ها راحت است. وقتی “جیل” به او اعتراض می کند وین عنوان می کند که او مردی ۱۰۰ درصد متعهد به همسرش است اصرا رمی کند که جیل نباید سخت بگیرد وباید اجازه دهد اودر مهمانی ها با هر کسی که خواست خوش و بش کند. اما جیل این کارهای وین را یک تهدید برای رابطه شان تلقی می کند و از این که وین بر رفتار ش اصرار می کند ان قدر نگران می شود که کارشان به جدایی و طلاق می کشد.

نکته این است که مشکلات عصبی و شخصیتی رابطه زناشویی را از بین نمی برند. انچه مهم است این است که شما چگونه با موارد این چنینی برخورد می کنید . اگر جایی برای جنبه غیر عادی و عجیب شخصیت همسرتان باز کنید و با دقت عشق و احترام با ان برخورد کنید زندگی مشترکتان می تواند همچنان زنده بماند و رشد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *