#


مرد واقعی مورد علاقه خانمها چگونه مردی است

16 ژانویه 2019 بدون نظر 1891 بازدید

مرد واقعی مورد علاقه خانمها چگونه مردی است

مرد واقعی مورد علاقه خانمها چگونه مردی است

اینکه تصور می شود مرد واقعی در زندگی شخصی و مشترک مردی باشد که بتواند از نظر همسرش و دیگران جذاب دیده شود همه ماجرا نیست ویژگی های مختلفی می‌تواند یک مرد را مرد زندگی و ایده آل جلوه دهد.

مرد ایده ال مردی است که نگاه دیگران به او همراه با حسادت است و دیگران با نگاه کردن به او انگیزه بیش تری می گیرند .این چنین مردی بدن این که هیچ کاری انجام دهد مورد توجه خانم ها قرار می گیرد و مورد توجه همگان خواهد بود.

محققان در یک تحقیق معتبر با ۷۰۹ زوج زن و مرد از آن‌ها درخصوص ویژگی های مرد واقعی سوالاتی را مطرح کردند؟

 جواب هایی که در این پژوهش به دست آمد بسیار جالب بود و اغلب افراد یعنی ۹۸ درصد آنان ویژگی انسان دوستی و دوست، مانند کمک کردن در امور منزل را در اولویت می دانستند و در رابطه با دیگر ویژگی ها چندان تفاوت نظری با همدیگر نشان ندادند.مرد واقعی

برای مثال

  ۸۲ درصد از مردان برای اینکه در نظر همسرانشان جذاب به نظر برسند اظهار می‌کردند که باید زیاد ورزش کنند و این در حالی بود که فقط ۷۲ درصد زنان روی ورزش کردن همسرش آن تاکید داشتند.

۶۴ درصد مردان از اینکه چاق شوند و از چشم همسر خود بیفتاند نگران بودند این در حالی بود که فقط ۵۵ درصد زنان همین نگرانی را داشتند.

 ۵۵ درصد مردان و ۴۱ درصد زنان به داشتن اندام عضله ای در مردان اهمیت می‌دادند اما در این میان ۵۹ درصد از زنان به چنین اندامهایی در واقع من بودند.

 حدود ۷۳ درصد از آقایان بر این نظر بودند که مردی که از نظر جنسی قوی باشد می تواند در نظر همسرش بسیار جذاب به نظر برسد اما ۶۸ درصد زنان مردی را که بتوانند شکم خانواده‌اش را سیر کند را جذاب می‌دانستند

حدود ۸۰% از مردم دوست داشتن با همسرشان به خرید برود و تنها ۲۰ درصد از آنان این کار را دوست نداشتند اما ۵۹ درصد زنان علاقه مند بودند تا با همسرشان برای خرید بیرون بروند.

۶۸ درصد مردان بیان می‌کردند یک مرد واقعی باید بتواند برای همسرش وقت بگذارد و به او خدمت کند در صورتی که فقط ۳۱% زنها این عنوان را بیان کردند و ۶۹ درصد آن را به صورت کلمه رد کردند و از شخصیت نگران و در خدمت زن بودن مرد را تایید نکردند.

۴۴ درصد از زنان برداشتن کار مناسب و تحصیلات عالیه برای همسرشان تاکید داشتند و ۶۱ درصد از مردان نیست بر این نظر بودند این دو مورد برای  آقایان بسیار مهمتر است همسران است.

برای ۵۵ درصد مردان و ۹۸ درصد از زنان داشتن شرافت و انسان دوستی برای مردان از اهمیت بالایی برخوردار است.

۱۵ درصد از زنان خیلی جوان اظهار کردند که انتظار دارند همسرشان هدیه باارزشی بالایی را برای آن ها خریداری کنند تا او را به عنوان یک مرد واقعی درنظر داشته باشند ،اما بقیه زنان این مورد را کاملاً رد کرده و معتقد هستند موجوداتی پرتوقع نیستند .در مقابل حدود ۵۹ درصد مردان زنان را موجوداتی بد عادت می‌دانند که دوست دارند فقط به شوهرشان تکیه کند و توقع دارد که شوهرشان مدام برای آنها هدایای گران بخرند.

داشتن استعداد فنی -تکنیکی برای زنان بسیار مهم بود و  ۷۸% به این مسئله تاکید داشتند تا همسرشان دارای این ویژگی مهم باشد در حالی که فقط ۶۵ درصد مردان آن را تصدیق کرد.

در این میان زنان و مردان معتقد بودند که مرد واقعی باید بچه دوست باشد و دارای فرزند شود .۷۸ درصد زنان و حدود ۷۰ درصد مردان  این مسئله را تصدیق کردند.

 با توجه به پاسخ های داده شده از  طرف مردان و زنان به طور کلی این چنین می توان گفت که یک مرد واقعی مردی است که در کارهای منزل به همسرش کمک کند.

 علاقه مند به بچه دار شدن باشد و اگر پدر شد فرزندش را دوست بدارد و او را به خوبی پرورش داده و در تعلیم و تربیت او کوشا باشد.

 در واقع یک مرد واقعی باید یک پدر واقعی هم باشد و همچنین  مهارت کافی در ارتباط با یک زمینه خاص را داشته باشد و بتوانند هزینه های زندگی را اداره کرده و زندگی را بچرخاند اگر یک حساب بانکی عالی هم داشته باشد چه بهتر!

 انسان دوستی و دوست داشتن کودکان به عنوان برترین خواسته‌های زنان و مردان شناخته می شود که در اینجا می‌توان انسان دوستی را همان دوست داشتن زن بیان کرد یعنی مرد واقعی باید ابتدا همسرش را دوست بدارد و بعد فرزندش را و بعد دارای مهارت فنی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *