#


عادت هایی که برای قلب شما مضر اس

سلامت قلب
19 جولای 2017 بدون نظر 1311 بازدید

عادت هایی که برای قلب شما مضر اس

هر کس می خواهد یک قلب سالم داشته باشد.

با این حال، بیماری قلبی عروقی بیش از یک سوم از بزرگسالان در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می دهد.

خبر خوب این است که برخی از عادت های ساده و روزمره می توانند در توانایی شما برای یک سبک زندگی سالم تفاوت زیادی ایجاد کنند.

در اینجا به چند عادت بد برای قلب شما و نحوه اجتناب از آنها می پردازیم.

تماشای تلویزیون

نشستن به مدت زمان طولانی پای تلوزیون خطر حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد، حتی اگر شما به طور منظم ورزش می کنید.

دکتر هارمونی آر ریموند، مدیر کل مرکز تحقیقات بالینی بیماری های قلبی و عروقی در مرکز پزشکی نیویورک لانگون در نیویورک می گوید: “ورزش متناوب جبران نشستن طولانی مدت را نمی کند.”

چرا؟ عدم حرکت ممکن است سطح چربی و قند خون را تحت تاثیر قرار دهد.

دکتر رینولدز توصیه می کند که به طور دوره ای پیاده روی کنید و اگر در محل کار هستید، به صحبت کردن با تلفن به حالت ایستاده بپردازید.

نادیده گرفتن خصومت و افسردگی

آیا احساس تنش، خصومت یا افسردگی دارید؟ این می تواند بر روی قلب شما تاثیر بگذارد.در حالی که همه این احساس را تجربه می کنند، چگونگی مدیریت این احساسات می تواند سلامت قلب شما را تحت تاثیر قرار دهد.
“کسانی که احتمال استرس درونی دارند در معرض خطر بیشتری قرار دارند. دکتر رینولدز می گوید: تحقیقات خنده و حمایت اجتماعی را در سلامت قلب موثر نشان داده است.”و این که بتوانید در موقع مشکلات به پیش یک دوست بروید و در مورد مشکلات خود صحبت کنید بسیار مفید است.”

نادیده گرفتن خروپف

بیش از یک ناراحتی جزئی، خروپف می تواند نشانه ای از چیزی جدی تر باشد: آپنه انسداد خواب. این اختلال، که توسط تنفس در طول خواب مشخص می شود، می تواند موجب افزایش فشار خون شود.

بیش از ۱۸ میلیون آمریکایی بالغ آپنه خواب دارند که خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد. افراد مبتلا به اضافه وزن یا چاق در معرض خطر ابتلا به آپنه خواب هستند اما افراد لاغر نیز می توانند آین عارضه را داشته باشند.

اگر شما خروپف می کنید و اغلب بیدار می شوید و احساس خستگی می کنید، با دکتر خود صحبت کنید. رابرت استفلد، متخصص قلب و مدیر کارآزمایی پیشگیرانه در سیستم بهداشتی مونتیفور، در نیویورک می گوید روش های ساده ای برای تشخیص آپنه وجود دارد

استفاده نکردن از نخ دندان
دکتر استفلد می گوید: که علت دقیق آن ناشناخته است، اما ارتباط قوی بین بیماری های دهان و بیماری های قلبی وجود دارد.

اگر نخ دندان نکنید، پلاک های باکترییایی چسبنده در طول زمان ایجاد می شوند که می تواند به بیماری لثه منجر شود. یک نظریه این است که این باکتری باعث التهاب در بدن می شود.

دکتر استفلد می گوید: “التهاب همه جنبه های آترواسکلروز را گسترش می دهد. درمان لثه می تواند عملکرد رگ های خونی را بهبود بخشد.

گوشه گیری

این یک راز نیست که در برخی از روزهای انسان ها می توانند آزار دهنده، تحریک کننده و بد خلق باشند.

با این حال، تقویت ارتباط با آنهایی که واقعا دوست دارید کار عاقلانه ای است. افرادی که با خانواده، دوستان و جامعه روابط قویتری دارند به طور کلی زندگی طولانی تر و سالم تری را تجربه می کنند.

هر کس به تنهایی نیاز دارد، اما هنوز هم باید با دیگران در هر زمان که بتواند تماس بر قرار کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *