#


سرگرم کردن بچه ها در تعطیلی مدارس

1 فوریه 2019 بدون نظر 1789 بازدید

سرگرم کردن بچه ها در تعطیلی مدارس

 سرگرم کردن بچه ها در تعطیلی مدارس

زمانی که بچه ها در تعطیلات به سر می برند می توانند در خانه با انجام کارهای زیادی به خرابکاری دست بزنند پس بهتر است برای ان ها سرگرمی ایجاد کنیم .پیشنهاد های برای سرگرم کردن زیر می تواند مرهمی بر زخم احتمالی شما در روزهای تعطیلی مدارس به علت بارش برف و سردی هوا باشد.

 داستان طنز بسازید: برای این بازی باید به دو گروه تقسیم شوید در پاکت های مربوط به هر گروه مقداری از اجسام سخت انند جوراب اسباب بازی قاشق و یا توپ بدهید سپس بعد از ۱۵ دقیقه از هر گروه بخواهید تا با ابزاری که در پاکت خود دارد یک داستان طنز بیان کند.

 بازی های رایانه ای: زندگی روزمره انسان پر از بازی های رایانه ای شده است و.بازی های رایانه ای علاوه برا این که سرگرم کننده است می تواند برای بچه ها جنبه اموزشی هم داشته باشند. و بهترین نوع بازی مورد علاقه بچه هاست که روزهای سرد زمستانی می توانید از ان استفاده کنید.سرگرم کردن

 نقاشی: بچه ها عاشق نقاشی اند و دوست دارند با انگشتانشان نقاشی بکشند.شما می توانید از خمیرهای رنگی برای برجسته کردن نقاشی هم استفاده کنند خمیرهای رنگی ان قدرها برای بچه ها جذاب اند که برای بازی با ان ها مسلما بچه ها علاقه زیادی نشان خواهند داد.

 در خانه لی لی بازی کنید: در روز های سرد زمستانی بازی که می توانید در خانه انجام دهید ی لی است.بله درست خواندید لی لی …ساخت یک لی لی کاغذی و بازی با بچه ها باعث خواهد شد تا بدون سرماخوردگی بتوانید انرژی فرزندتان را تخلیه کنید.

 عروسک های کاغذی درست کنید:یکی دیگر از راه های سرگرم کردن کودکان تان در این روزهای سرد زمستانی استفاده از روزنامه و مجلات قدیمی است .بچه ها عاشق کار با قیچی و کاغذ اند پس بهتر است روزنامه و مجله را در اختیار ان ها قرار دهید تا شخصیت های کارتونی و عکس های ان را ببرند و به این ترتیب روز خوبی را در خانه داشته باشند.

 با هم کتاب بخوانید: کتاب خواندن و تعریف کردن داستان های جالب از جمله کارهایی است که اغلب بچه ها به ان علاقه مندند و ان را دوست دارند.پس بهتر است در روز های زمستانی یک کتاب داستان جذاب انتخاب کنید و داستان ان را برای کودکتان تعریف کنید.

 کاردستی:خلق اثار هنری برای کودکان خیلی جذاب است پس بهتر است تعدادی از وسایل مانند کاغذهای رنگی ،دکمه ها ،چسب و .. را در اختیار ان ها قرار دهید تا بتوانند یک کار دستی زیبا را خلق کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *