#


معرفی پرطرفدارترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS

3 اکتبر 2018 بدون نظر 1579 بازدید

معرفی پرطرفدارترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS

با پرطرفدارترین ویدیو پلیر‌های اندروید و iOS آشنا شوید

چنانچه قصد دارید ویدیو پلیر پیش فرض تلفن همراه خود را کنار بگذارید و دنبال بهترین نرم افزار برای جایگزین کردن آن هستید، این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. در ادامه شما را با پرطرفدارترین ویدیو پلیرهای اندروید و iOS آشنا خواهیم نمود.

ویدیو پلیرهای اصلی موبایل های هوشمند اصولاً خیلی محدود می باشند و در برابر برنامه های جانبی خیلی قدرتمند ظاهر نمی ‌شوند؛ به همین خاطر هم هست که کاربران بسیاری به دنبال برترین پلیرهای موجود با بالاترین و به روزترین امکانات در این خصوص هستند. (با بهترین اپلیکیشن‌ های دانلود منیجر برای iOS آشنا شوید!).

MX Player

بی تردیدMX Player را می‌ توان قوی ترین ویدیو پلیر برای تلفن های همراه هوشمند به حساب آورد. این برنامه توانایی پخش انواع فایل ‌های ویدیویی با فرمت‌ های گوناگون را دارد و از همه ی پلیرهای موجود در این خصوص یک پله فراتر قرار دارد.

از جمله امکانات کاربردی MX Player می‌ توان به دکود سخت افزاری، پشتیبانی از عوامر حرکتی، اضافه نمودن زیرنویس، داشتن بسته ‌های کدک نرم افزاری و استریم فایل ‌های تصویری اشاره نمود. این برنامه در دو نسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. نمونه رایگان MX Player از بیشتر امکانات پشتیبانی می‌ کند و شما می‌ توانید آن را از اپ استور یا گوگل پلی برای دستگاه خود دانلود نمایید.

Archos Video Player

Archos Video Player دقیقاً برعکس MX Player تنها برای اندروید تولید شده است. این برنامه افزون بر اجرای ویدیو با فرمت‌ های گوناگون، از امکانات استریم ویدیو و دسترسی به مشخصات IMDB برای فیلم ‌ها برخوردار شده است. از ویژگی ‌های دیگر موجود در این پلیر به پشتیبانی از NAS، نمایش زیرنویس و پخش‌ فایل ‌ها از حافظه‌ های خارجی نظیر هارد اکسترنال می توان اشاره نمود. اگر علاقه مند هستید تا Archos Video Player  را دانلود کنید می‌ توانید از طریق گوگل پلی اقدام نمایید.

MoboPlayer

موبوپلیر می تواند یک انتخاب خوب دیگر برای جایگزین کردن پلیر پیش فرض موبایل شما باشد. این برنامه به آسانی توانایی اجرای انواع فایل ‌های ویدیویی را دارد و از امکانات زیادی در این زمینه برای ارائه تجربه بهتر بهره‌ مند شده است. یکی از قابلیت های جذاب موجود در این برنامه، امکان ویرایش فایل های تصویری است که در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد و توسط آن می ‌توان تغییرات مورد نیاز را در ویدئوها ایجاد نمود.

انتخاب مدل دکود، ابزار تبدیل کردن ویدیو به GIF و دانلود زیرنویس از جمله قابلیت های خاص موبوپلیر به حساب می آید. این برنامه در دو مدل رایگان و پولی در دسترس است و شما می ‌توانید نمونه رایگان آن را از از گوگل پلی دانلود کنید.

Plex

Plex  ویدئو پلیری است که برای مشکل کمبود حافظه تلفن همراه می تواند خیلی کاربردی باشد. این پلیر یک شبکه ای میان شما و کامپیوترتان درست می ‌کند و از این راه قابلیت استریم ویدئوهای کامپیوتر در تلفن همراه را به استفاده کننده ارائه می ‌کند. در این صورت دیگر به وجود فایل ‌های تصویری در تلفن همراه نیاز نیست و نگرانی‌شما را از پرشدن حافظه گوشی از بین خواهد برد. اضافه بر این‌ ها، Plex  دارای سرویس استریم آنلاین هم می باشد که در آن فیلم ‌های جالبی به استفاده کنندگان ارائه می ‌شود. چنانچه علاقه مند استفاده از این برنامه هستید می توانید آن را از گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان دانلود نمایید.

VLC

برنامه VLC که علاقه مندان بسیاری را در بین استفاده کنندگان ویندوز دارد، برای سیستم عامل ‌های اندروید و iOS هم ارائه شده و امکان پخش فایل های تصویری با کیفیت بالا را به کاربران ارائه می دهد. چنانچه به دنبال قابلیت های فراتر از نیاز خود در یک برنامه پخش کننده ویدیو نمی باشید، VLC با رابط کاربری راحت خود می ‌تواند انتخاب به جایی باشد. در حال حاضر شما می ‌توانید این ویدیو پلیر پرطرفدار را از گوگل پلی یا اپ استور به صورت رایگان دانلود نمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *