#


پردآمدترین زبان های برنامه نویسی کدام اند ؟

12 ژوئن 2019 بدون نظر 2053 بازدید

پردآمدترین زبان های برنامه نویسی کدام اند ؟

اگر می خواهید به خارج از کشور مهاجرت کنید باید بدانید هر زبان برنامه نویسی که یاد بگیرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی در خارج از کشور کاری را مرتبط با آن پیدا کنید . در ایران البته این گونه نیست . برای مثال یکی از بهترین زبان هایی که د رکل جهان وجود دارد زبان جاوا است . این آمار براساس سایت های معروف خارجی است که ره ساله آماری از بهترین زبان های برنامه نویسی را منتشر می کند و در این آمار همیشه جاوا در صدر جدول قرار دارد و از جمله پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی در جهان است.

با این که جاوا بهترین زبان در جهان است و اما اوضاع کار رد آن برخلاف سایر زبان ها مانند سی شارپ ، فریم ورک لاراول و .. آن قدرها خوب نخواهد بود . استفاده از این زبان برنامه نویسی در جاوا بسیار محدود است . از این زبان در بخش های صنعت استفاده می شود و هم چنین اگر کسی بخواهد اندروید کار کند به دنبال آن می رود . این مسئله را نمی توان بیان کرد که دقیقا کدام زبان در ایران از جمله پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی است و اما چند زبان در این زمینه وجود دارد که اگر به آن ها تسلط کافی را داشته باشید حتما درآمدهای بسیار خوبی را خواهید داشت.

 پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی

پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی

از جمله پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی عبارتند از :

زبان برنامه نویسی سی شارپ

تکنولوژی طراحی سایت ASP.Net

فریم ورک لاراول

زبان برتامه نویسی PHP

برنامه نویسی اندروید با اندروید استدیو

برنامه نویسی IOS با سوئیفت

برنامه نویسی موبایل زامارین

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی سی شارپ

زبان برنامه نویسی سی شارپ از جمله پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی است که یک زبان چند الگویی و منظم شده  از ممدل های تابعی ، شی گرا ، عمومی و امری است . بستر این زبان دات نت است . سازنده این زبان توسط مایکروسافت و بخشی از دات نت به وجود آمده است . بعد از آن نیز این زبان استانداردهای ECMA و ISO به آن اضافه شده است .

این زبان جز ۴۴ زبانی است که از دات نت پشتیبانی می کند . این زبان در همه جا توسط مایکروسافت ویزوال استودیو شناخته می شود . امروزه بیش تر از ۹۰ درصد از برنامه های ویندوزی با استفاده از سی شارپ نوشته می شوند. هم چنین اگر این زبان برنامه نویسی را بلدید به راحتی می توانید به سمت برنامه نویسی وب  و برنامه نویسی موبایل بروید .

PHP

یکی از زبان های بسیار معروف در حوزه برنامه نویسی وب که از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی هم محسوب می شود زبان برنامه نویسی PHP است . این زبان برنامه نویسی شی گرا و تحت وب است که با مسلط بودن به این زبان می توانید درآمد بسیار خوبی را داشته باشید .

تکنولوژی طراحی سایت ASP.Net

ASP.Net از جمله تکنولوژی ها در حوزه طراحی سایت است که مایکروسافت آن ارا ارائه کرده است و برنامه نویسان می توانند از طریق آن برنامه ها و سرویس های خود را پیاده سازی کنند . در ASP.Net ، ASP برگرفته از زبان های مشترک در حال اجرا است و به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند.

توجه داشته باشید که ASP.Net یک زبان برنامه نویسی نیست و تنها یک تکنولوژی است که بر بستر زبان برنامه نویسی سی شارپ و ویژوال بیسیک دات نت است . با تسلط بر این تکنولوژی می توانید درآمد بسیار زیادی را از این راه بدست آورید زیرا بیش تر سایت های معتبر در ایران براساس آن نوشته شده اند .

فریم ورک لاراول

از فریم ورک های متن باز زبان برنامه نویسی پی اچ پی لاراول است . از قدرت مند ترین فریم ورک های پی اچ پی لاراول است که هم به صورت متن باز ارائه شده است و هم رایگان است . با استفاده از این فریم ورک می توانید به راحتی برنامه های تحت وب را توسعه دهید و این کار را به سرعت بالایی انجام دهید .از فایده های این فریم ورک این است که کدنویسی در آن بسیار زیبا و  خلاقانه است و همین نیز باعث شده است تا بسیار انعطاف پذیر باشد .

در این فریم ورک می توان کارکرد بسیاری از بخش ها را بدون این که در کدهای اصلی برنامه تغییری ایجاد شود تغییر داد. این فریم ورک می تواند از جمله پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی قلمداد شود و اگر به آن مسلط باشید می توانید درآمد بسیار خوبی را کسب کنید .

برنامه نویسی ios با سوئیفت

یکی از زبان های برنامه نویسی سوئیفت است که برای اولین بار شرکت اپل ارائه شده است و از آن برای گسترش iOS ،     macOS ،  watchOS و tvOS بهره گیری می شود . اگر به این زبان برنامه نویسی مسلط باشید از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی خواهد بود .

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون زبانی بسیار قدرتمند و همه منظوره است . این زبان نوعی از زبان های اسکریپتی است که بسیار گسترده است نفوذ این زبان در همه جا دیده می شود و گسترش یافته است . این زبان نوعی زبان شی گراست و از ویژگی های شی گرایی مثل چند شکلی و وراثت نیز پشتیبانی می کند. این زبان در ایران نیز استفاده می شود و کاربردهای بیش تری از آن را در دو سال آینده خواهیم دید .

کدام زبان در جهان بیش ترین درآمد را دارد؟

حقوق هایی که برای مهارت های برنامه نویسی جاوا و یا پی اچ پی داده می شود در حال زیاد شدن است . برای این پرداخت ها براساس چیزی که در حوزه فناوری اعلام شده است در سال ۲۰۱۸ میزان دستمزد به اندازه ۷/۱ درصد بیش تر شده است . هم چنین تقاضا برای توسعه دهندگان جاوا ، پی اچ پی و دات نت بیش تر شده است که همین نیز باعث شده است تا پرداخت ها نیز در این حوزه افزایش قابل توجهی پیدا کند .

در این دوره سه ساله درآمد توسعه دهندگانی که در حوزه زبان برنامه نویسی جاوا فعالیت می کرده اند دستمزدشان افزایش ۴۱ درصدی پیدا کرده است و هم چنین دستمزد آن ها در ابتدای امسال نیز به اندازه ۶ درصد افزایش یافته است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *