#


مواردی درباره ی دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه
25 فوریه 2019 بدون نظر 2112 بازدید

مواردی درباره ی دکوراسیون آشپزخانه

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، اولین مورد مهم و اساسی انتخاب رنگ اشپزخانه است. بنابراین برای طراحی دکوراسیون اشپزخانه ابتدا باید رنگی مناسب را برای ان انتخاب کرده سپس اقدام به دیگر طراحی های دکوراسیون کنید.
برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه می توانید از رنگ های مختلف نظیر سفید، سیاه، بنفش، خاکستری و … استفاده کنید که انتخاب هر یک از این رنگ ها به سلیقه شخصی و رنگ های به کار برده شده در سایر بخش های دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

   دکوراسیون آشپزخانه

رنگ دکوراسیون آشپزخانه

رنگ خاکستری امروزه مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است و اگر شما هم می خواهید دکوراسیون اشپزخانه خود را طراحی کنید می توانید از این رنگ استفاده کنید. اگر شما بتوانید از این رنگ به درستی در اشپزخانه استفاده کنید مسلما جلوه خاصی به اشپزخانه شما خواهد داد. علاوه بر ان، این رنگ زیبا دارای تن های مختلفی است که از تیره تا روشن دسته بندی شده اند و هرکدام از این ها تاثیر خاص و متفاوتی روی محیط اطراف خواهند داشت.

دکوراسیون آشپزخانه

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خاکستری می توانید از تن های متضاد رنگ خاکستری یا تن های هماهنگ رنگ خاکستری استفاده نمایید. توجه داشته باشید که با به کار بردن رنگ های متضاد در فضای آشپزخانه انرژی مثبتی ایجاد می شود و با به کار بردن رنگ های هماهنگ می توانید آرامش و جذابیت را برای فضای آشپزخانه تان به ارمغان بیاورید.

دکوراسیون آشپزخانه

رنگ خاکستری علاوه براین، مناسب برای دکوراسیون اشپزخانه های کوچک است. زیرا باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگ و روشن تر به نظر برسد همچنین می توانید برای جلوگیری از یکنواختی در فضای آشپزخانه کوچک در برخی از قسمت ها از تن تیره رنگ خاکستری استفاده نمایید.

مدل کابینت آشپزخانه سفید از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب کابینت است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون آشپزخانه یتان مدرن و در عین حال شیک باشد، می توانید در آشپزخانه منزل تان این مدل کابینت ها را ایجاد کنید. این کابینت ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

دکوراسیون آشپزخانه

از کابینت های سفید می توانید برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها به سبک کلاسیک و مدرن استفاده کنید. همچنین این مدل کابینت ها برای فضای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب هستند. رنگ سفید رنگ انرژی بخش و زیبایی است و اگر این رنگ در آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد فضای آشپزخانه را شیک و بی نظیر نشان می دهد. با توجه به اینکه کابینت ها بیشترین فضا از آشپزخانه را اشغال می کنند اگر شما تمایل دارید دکوراسیون آشپزخانه تان را به رنگ سفید طراحی نمایید بهتر است رنگ کابینت ها را سفید انتخاب کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه ، کلاسیک یا مدرن با کابینت های سفید زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. اگر از رنگ های دیگر در فضای آشپزخانه استفاده نشود دکوراسیون اشپزخانه را همچنان خاص و زیبا به نظر می رسد ولی در صورت تمایل شما می توانید از رنگ های زرد و قهوه ای و مشکی و … در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. کابینت های یکدست سفید اگر با کفپوش سرامیکی سفید، ست شوند فضایی بی نظیر و خاص در آشپزخانه های بزرگ و کوچک ایجاد می کنند.

دکوراسیون آشپزخانه

متریال های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید به نوع متریال های مصرفی بسیار دقت کرد. برای مثال هنگامی که سبک کلاسیک را برای منزل و آشپزخانه یتان انتخاب می کنید بهتر است از جنس چوب و یا ممبران برای ساخت کابینت ها استفاده شود. کنده کاری ها و یا نقوشی که در چوب و ممبران به وجود می آورند بسیارمناسب برای سبک کلاسیک است. کابینت هایی با جنس چوب هزینه ی بالایی دارند ولی اگر تمایل به استفاده از این سبک دارید می توانید از ممبران به جای چوب استفاده کنید با هزینه ی نسبتا کمتری.

دکوراسیون آشپزخانه

اما اگر برای دکوراسیون آشپزخانه یتان سبک مدرن را انتخاب کرده اید، می توانید از متریال هایی مانند ام دی اف و یا های گلاس استفاده کنید. ام دی اف ها دارای تنوع بالای رنگی و طرح هستند و قیمت مناسب هم دارند، اما اگر علاقه دارید که کابینت های آشپزخانه تان براق باشد و ظاهری بسیار شیک داشته باشد می توانید از های گلاس برای درب های کابینت تان استفاده کنید. های گلاس ها قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف ها دارند.

دکوراسیون آشپزخانه

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *