#


چگونه می توانید موهای بلندتان را آرایش کنید؟

موهای بلند
5 اکتبر 2017 بدون نظر 915 بازدید

چگونه می توانید موهای بلندتان را آرایش کنید؟

چگونه می توانید موهای بلندتان را آرایش کنید؟

شما برای اینکه به یک میهمانی بروید اول از همه به لباس تان اهمیت می دهید بعد از لباس باید به موها رسیدگی شود، زیرا بر ظاهر افراد اثر زیادی دارد. چنانچه لباس و آرایش شیک و جذابی را انتخاب کنید ولی به موهای تان اهمیتی ندهید به چشم بقیه هم زیبا نخواهید آمد. پس انتخاب صحیح برای مدل مو یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین فاکتورهاست.

اگر موهای تان بلند است می توانید آن را به شکل های مختلف آرایش کنید مانند: گیس، دم اسبی، شینیون و… . پس فقط لازم است که بر طبق لباس و آرایشی که انتخاب می کنید بهترین گزینه را برای موهای تان برگزینید تا بتوانید در جمع بدرخشید. ما در این مطلب چند نمونه از مدل مو را برای کسانی که موی بلندی دارند ارائه می دهیم.

شینیون

درست کردن شینیون کار ساده ای نیست ولی اگر آن را بیاموزید دوست ندارید که هیچ وقت از آن دل بکنید. چنانچه انجام این کار برای شما سخت است از آیک آرایشگر بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. نیازی نیست که شینیون تان خیلی تمیز باشد، اگر چند تار مو از جاهای مختلف شینیون به بیرون بزند باعث زیباتر شدن شینیون تان می شود.

موهای بلند

موهای بلند

شینیون شلوغ

اگر آرایشی که بر روی صورت تان کرده اید بسیار زیاد است باید شینیونی را انتخاب کنید که ساده تر باشد تا بین صورت و مو هماهنگی بر قرار شود. اگر همراه آرایش چشم اسموکی و تیره شینیون ساده قرار بگیرد چهرهی شما را زیبا و جذاب می کند.

گیس شلوغ

اگر گیس را به تنهایی انجام دهید هم زیبایی خودش را دارد ولی اگر کمی خلاقیت در آن به کار ببرید می توانید آن را زیباتر کنید. مثلا شما می توانید برای بیشتر جذاب شدن گیس تان را شلوغ ببافید تا بیشتر جلب توجه کند و یا اینکه موهایی که در قسمت بالای سرتان قرار دارد را کمی پیچ و تاب دهید تا بیشتر به چشم بیاید. این مدل مو علاوه بر اینکه زیبا و شیک است بسیار راحت و ساده نیز می باشد.

دم اسبی

مدلی که بسیار راحت و زیبا است و به تمام خانم ها پیشنهاد می شود مدل دم اسبی است. برای اینکه این مدل آنقدرها هم ساده نباشد می توانید قسمت بالای سرتان را کاملاً صاف کنید و از قسمتی که مو را بسته اید فرم دهید تا بیشتر جلب توجه کند.

گوجه ای

یکی دیگر از مدل های ساده ای که وجود دارد مدل گوجه ای است و این مدل برای کسانی است که وقت رسیدگی به موهای شان را ندارند. ولی اگر این را برای میهمانی های تان انتخاب می کنید به شما پیشنهاد می کنیم که تغییرات جزئی در آن به کار ببرید. مثلا می توانید قسمتی از موی تان را گیس کنید تا از سادگی در آید. شما می توانید این مدل را برای تابستان انتخاب کنید.

موهای بلند

موهای بلند

فر سنجاقی

اگر مویی فر دارید می توانید زیبایی طبیعی آن را به دیگران هم نشان دهید. برای این مدل فقط لازم است که موهای تان را به دو بخش تقسیم کنید. بخش پایینی را جمع کرده و توسط سنجاق آن را محکم کنید. بعد از این کار قسمت بالایی را کمی پوش دهید و به قسمت پایینی اضافه کنید. این مدل هم زیبا است و هم راحت.

آبشاری

اگر علاقه ای به باز گذاشتن موهای تان دارید مدل های مختلفی هم در این زمینه وجود دارد که یکی از شیک ترین آن ها مدل آبشاری است. کافیسن فقط بخش بالایی موهای تان را خیلی شل گیس کنید. با انجام این کار موهای تان به شکل دسته های جدا شده بر روی موهای زیری تان به صورت آبشاری می ریزد.

موهای بلند

موهای بلند

بافت پیچیده

پیشنهاد ما به شما این است که از مدل برای موقعیت های خاص تان استفاده کنید. اگر دوست دارید که این مدل را بر روی موهای تان پیاده کنید باید به یک آرایشگاه بروید چون درست کردن آن بسیار سخت است و وقت شما را می گیرد. اگر این مدل مو را انتخاب کنید زیبایی لباس، چهره و جواهرات تان را دو چندان می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *