#


چه مدل مویی برای خانم هایی که موهای نازکی دارند مناسب است؟

18 اکتبر 2018 بدون نظر 1857 بازدید

چه مدل مویی برای خانم هایی که موهای نازکی دارند مناسب است؟

مناسب ترین مدل مو برای موهای نازک

خانم هایی که تار موهای آن ها نازک است، اغلب نگران مدل موهای خود هستند. آن ها دل شان می خواهد موهای خود را به صورتی حالت دهند که کم پشتی شان زیاد به چشم نیاید. خوشبختانه مدل موهایی وجود دارد که باعث می شود نگرانی این افراد از بین برود. چنانچه علاقه مندید بدانید که کدام مدل موها مناسب خانم هایی است که تار موی آن ها نازک است، ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

موهای بلند

در صورتی که اصلاً دوست ندارید موهای خود را کوتاه کنید، باید برای پر پشت نشان دادن موهای تان از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید. با توجه به این که موهای بلند سنگین است، باعث می شود پف موهای شما بخوابد و در نتیجه موهای تان را کم پشت تر نشان می دهد، در این حالت از شامپو و نرم کننده حجم دهنده استفاده نمایید. کایرا نایتلی از آن دسته افرادی است که از این ترفند برای پرپشت نشان دادن موهایش استفاده کرده است.

موهای یک دست متوسط

اگر به موهای اما استون توجه کرده باشید، خخواهید دید که وی موهای خخیلی نازکی دارد ولی همواره مدل هایی که انتخاب می کند، به صورتی است که کم پشتی موهایش را کاملاً می پوشاند. اگر شما هم مثل این هنرمند مو نارنجی، موهای خود را به یک اندازه تا روی شانه اصلاح کنید، پرپشت تر دیده خواهند شد.

موهای تا روی شانه

موهای بلند، باعث سنگین شدن سر می شوند، به همین ترتیب پف موهای تان را می خواباند. با توجه به این یکی از مناسب ترین مدل ها برای کسانی که تار موهای آن ها نازک است، موهای تا روی شانه یا بالاتر است. از لایه لایه اصلاح کردن آن ها حتماً خودداری نمایید تا پرپشت تر دیده شوند.

چتری

اهمیتی ندارد که مدل موهای شما چگونه است، شما می توانید با گذاشتن چتری، آن ها را پرپشت تر نشان دهید. هر چند باید توجه نمایید که حجم موهای تان کم نباشد، اگر این گون باشد نتیجه ای عکس خواهد داد.

موهای پیکسی

همیشه موهایی که کوتاه تر است پر پشت تر و سالم تر از موهای بلند به چشم می آیند. با توجه به این مدل پیکسی، از مدل هایی است که می توانید به کمک آن موهای خود را پرپشت تر نشان دهید.

فرق و کج برای موهای بلند

یکی دیگر از کارهایی که خانم های با موهای بلند قادرند استفاده کنند، فرق کج است. با کج کردن فرق، شما به موهای خود حجم می دهید. علاوه بر این می توانید از حجم دهنده های مو برای حالت دادن به آن استفاده نمایید که در نتیجه تاثیر خیلی خوبی بر پشت پشتی موهایتان خواهد گذاشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *