#


هماهنگی مدل مو با مدل لباس

25 می 2017 بدون نظر 1165 بازدید

هماهنگی مدل مو با مدل لباس

هماهنگی مدل مو با مدل لباس

اگر میخواهید نظرظاهری شیک به نظر برسید باید علاوه بر هارمونی رنگ ومدل لباس تان به فکر تطابق دادن لباس و مدل موی خودتان نیز باشید. در نوشتار زیر به هماهنگی انواع مدل لباس و مدل مو اشاره خواهیم کرد.

1.هماهنگی مدل مو با مدل یقه لباس

فراموش نکنید که اگر مدل یقه لباس را با مدل لباستان هماهنگ کنید یکی از اصول شیک پوشی را رعایت کرده اید.

سعی کنید در زمان انتخاب لباس دو فاکتور مدل و رنگ لباس را در اولویت قراربدهید و نیز دقت کنید که همیشه لباس شما با آرایش و مدل موی تان هماهنگ باشد. در واقع هماهنگی آرایش صورت با مدل لباس واندام شخص و همچنین چگونگی مدل مو در هنگام پوشیدن هر نوع لباس اعم از لباس های شب به نسبت باز یا بسته بودن یقه یا کت و دامن ها و کت شلوارها در بهتر و زیباتر جلوه دادن شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین مدل لباس ها را بدون در نظر گرفتن رنگ شان با مدل موی متناسب با آن ها تطابق بدهید.

 

2.تطابق مدل مو با مدل لباس شما

الف: اگرلباس تان پیراهن شب با یقه ای باز یا حتی بسته است و شما فردی قد بلند با گردن بلند و باریک هستید بهتراست در صورت داشتن موهای بلند موهایتان را سشواریا بابلیس بکشید و آنها روی شانه هایتان بریزید زیرا با باز گذاشتن موهایتان فاصله زیاد بین سر و تنه خود را پوشانده اید و همچنین با باز بودن یقه لباس که بلندی گردن را بیشتر نمایان خواهد کرد بهترین مدل مو باز بودن آن روی شانه هاس شما میباشد.

ب : اگر لباس تان از نوع پیراهن های شب بلند با یقه ای باز است و شما فردی توپر و نسبتا چاق با گردنی کوتاه هستید میتوانید موها را کاملا جمع کنید  تا اندامتان کشیده به نظر برسد.

ج : اگرفردی لاغرقد کوتاه و بسیار ظریف با این مدل لباس هستید باید سعی کنید از مدل موهای نیمه جمع استفاده کنید طوری که نیمی از موها در بالای سر و کاملا بالا جمع بکنید و مقداری هم روی شانه ها بریزید چرا که هم قد شما را بلندتر جلوه میکند وهم اندام شما پرتر ودرشت تر بنظر میرسد.

د : اگر موهای شما کوتاه است و دارای گردنی بلند وباریک هستید و همچنین لباس شبتان با یقه ای باز است بهتر است از گردنبند پهنی که دور گردن تان را بپوشاند یا دستمال های حریر یا ابریشمی رنگی زیبا هماهنگ با لباس تان را استفاده نمایید تا علاوه بر متعادل ساختن فاصله ی بین سر و تنه حالت زیباتری به مدل موی کوتاه خود بدهید.

ح : اگر موهای شما تا زیر گوش و نیمه ی گردن است بهتر است در صورت درشت بودن اندام و داشتن صورتی بیضی شکل یا گرد موی خود را از زیر سشوار بکشید یا لخت اتو کنید تا صورت و اندام شما را بیش از حد بزرگ تر نشان ندهد.

خ : افراد لاغر با گردن های بلند و لباس های یقه باز بهتر است یا به شکل مدل پر از رو سشوار بکشید یا با بیگودی موها را از رو پیچیده و دور صورت بریزید.

 

اگر لباس شما یقه گرد یا یقه قایقی  یا بدون یقه باشد به نکات زیر توجه کنید :

الف. اگر یقه ی لباس تان گرد یا قایقی میباشد بهتراست موهایتان را یک طرف صورت تان جمع کنید و آن ها را کمی حالت بدهید.

ب . اگر لباس تان بند یا یقه ندارد بهتراست که موهایتان را در دو طرف صورت باز بگذارید تا کمی روی سر شانه ها را بپوشانید.

ج . اگر لباس تان یقه بسته یا بلندی دارد بهتراست که موئهایتان را روی سر جمع کنید و نهایتا یکی دو رشته از کنار گوشتان آویزان کنید.

 

اگر لباس شما پشت باز میباشد به نکات زیر توجه کنید:

الف: زمانیکه لباس پشت باز انتخاب میکنید قطعا دوست دارید قسمت پشت لباس همچنین قفسه سینه و کمر خود را به نمایش بگذارید پس بهتر است هنگام پوشیدن این گونه لباس ها نیز موهای خود را روی سر جمع کنید البته اگر دوست ندارید بدن تان زیاد در چشم باشد می توانید موهایتان را باز بگذارید اما بهتر است آن ها را مجعد کنید یا ببافید و ازاینکه موهایتان را صاف و بی حالت باشد دوری کنید.

ب . اگر یقه لباس مجلسی شما بصورت پشت گردنی باشد قطعا نمیخواهید که یقه لباستان زیر موهایتان پنهان بماند بنابرین /انها را صاف بکنید و بصورت دم اسبی بالاس سرتان ببندید.

ج . اگر یقه لباس مجلسی شما کج و نامتقارن میباشد بهتر است آن سمت شانه شما که مشخص است را زیر موهایتان نپوشانید و موهایتان را با یک گیره پشت سرتان جمع کنید تا جلوه ی لباس شما از بین نرود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *