#


چه مدل موهایی باعث بیشتر نشان دادن سن می شود؟

6 آگوست 2018 بدون نظر 1423 بازدید

چه مدل موهایی باعث بیشتر نشان دادن سن می شود؟

افزایش سن با چند مدل مو

همانگونه که آرایش باعث جوان و یا پیر به نظر رسیدن شما می شود، مدل مو هم می تواند تاثیر بسیاری بر روی چهره شما بگذارد و شما را جوان تر و یا مسن تر جلوه دهد. ممکن است زمان بسیاری برای پیدا کردن کرم های ضد چروک و جوانی مدت زیادی را در فروشگاه های لوازم آرایشی گذرانده باشید ولی جالب است بدانید که با تغییر مدل مو، می توانید به راحتی سن تان را از آن چه که هست کمتر نشان دهد.

مدل موهای شما بیش از حد کوتاه است

چنانچه دارای موهای سالم و خوش فرمی هستید، نیازی به کوتاه کردن موهای تان ندارید. موهای بسیار کوتاه باعث می شود که به سن تان اضافه شود. البته برخی از خانم ها علاقه زیادی به موهای کوتاه دارند. در صورتی که شما هم یکی از این خانم ها هستید توصیه می کنیم که در مدل آن تغییر ایجاد نمایید. مثلا موهای تان را کمی شلخته و شلوغ حالت دهید. با این کار علاوه بر این که چهره ای مدرن و به روز دارید، بلکه سن تان نیز کمتر نشان می دهد.

موهای بیش از حد بلند

همانگونه که موهای بسیار کوتاه باعث مسن تر دیده شدن شما می شود، موهای بسیار بلند نیز همین خصوصیت را دارد و در صورت داشتن موهای بلند باعث می شود سن تان از آن چه که است بیشتر دیده شود. با توجه به اینکه موهای بسیار بلند بر روی سر سنگینی می کند، باعث می شود که به طرف پایین کشیده شود و مانع ایجاد مدل مو شود.

ولی اگر نمی خواهید که موهای تان کوتاه شود، می توانید موهای خود را به صورت چتری کوتاه کنید. نیازی نیست که حتما چتری موهای تان کوتاه باشد، شما می توانید جلوی موی خود را تا روی شانه کوتاه نمایید. با این کار چین و چروک روی صورت نیز کمتر به چشم می آید و علاوه بر این باعث می شود که سن تان از آن چه که است کمتر به نظر بیاید.

از روشن کردن موهای تان می ترسید

ممکن است با خود فکر کنید که موهای مشکی سن شما را کمتر نشان می دهد، ولی این را بدانید که با روشن کردن موهای تان می توانید میزان زیادی از سن تان را کاهش دهید. در اصل موهای مشکی پرکلاغی، روی صورت شما سایه می اندازد و باعث می شود که چین و چروک روی پوست بیشتر به نظر بیاید. لذا به جای آن، موهای تان را دو تا سه درجه روشن تر کرده و یا با هایلایت هایی در اطراف صورت تان میزان شدت رنگ موی مشکی را کاهش دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *