#


نکاتی که باید در مورد رنگ ابرو بدانید

رنگ ابرو
15 ژوئن 2017 بدون نظر 969 بازدید

نکاتی که باید در مورد رنگ ابرو بدانید

نکاتی که باید در مورد رنگ ابرو بدانید

شاید برخی از خانم ها رنگ ابرو برای شان مهم نباشد، ولی این را بدانید که رنگ ابرو (حتی یک درجه) می تواند چهره شما را به کل تغییر دهد پس لازم است به این نکته هایی  که برای شما بازگو می کنیم توجه کنید.

چه رنگ ابرویی برای شما مناسب است؟

این موضوع به ابروهای شما بستگی دارد که برای هرکس متفاوت است. چناچه موهای ابروهای شما پر پشت است، توصیه ما به شما این است که رنگ ابرویی که نسبتاً به ابروی شما نزدیک می باشد را انتخاب کنید. ولی اگر ابروهایی با موی کم دارید، ما چند توصیه کلی به شما می کنیم.

  • کسانی که موهای تیره دارند، باید از رنگ ابرویی که یک یا دو درجه تیره تر از موی سرشان است را استفاده کنند.
  • اشخاص با موهای روشن هم همانند موهای تیره باید همان کار را انجام دهند یعنی رنگی که برای ابروهای شان انتخاب می کنند باید یکی دو درجه تیره تر از موهای شان باشد.

اکثر خانم ها پودر ابرو را در الویت قرار می دهند و آن ها اعتقاد دارند که این پودر در ظاهر بسیار نرم و طبیعی دیده می شوند.

بهترین رنگ برای ابروی شما چه رنگی است؟

رنگ ابرو

رنگ ابرو

شما می توانید صورتی صاف و لطیف با ابروهای روشن داشته باشید. چنانچه شما تمایل دارید که جوان تر به نظر برسید، ابروهای خود را با مشورت یک آرایشگر روشن تر کنید.

افرادی که نگاه تند و خشنی دارند بهتر است رنگ ابروی شان تیره باشد، حتی این رنگ ابرو برای افراد با نگاه خبیثانه نیز عالی می باشد.

به طور کلی باید گفت که اگر شخصی یک رنگ ابروی قابل اطمینان می خواهد باید برای ابروهای تیره به دنبال رنگ یا مداد ابروی دو تا سه درجه روشن تر باشند و یا برای ابروهای روشن دنبال رنگ یا مداد ابروی دو تا سه درجه تیره تر باشد.

پیدا کردن سایه یا مدادی که به رنگ ابروی شما بیاید

خانم هایی که موهای بلوند دارند می توانند با یک مداد قهوه ای روشن به بهترین شکل ممکن ابروی خود را بپوشانند.

همچنین خانم هایی که رنگ موهای آن ها قرمز است باید از مداد ابروی قهوه ای عسلی برای روز و قهوه ای تیره برای شب استفاده کنند تا خونگرم و جذاب به نظر برسند.

خانم های با موی خرمایی باید از رنگ ابروی سایه روشن قهوه ای پررنگ استفاده کنند تا زیبا و ملیح به نظر برسند. بعد از رنگ تیره بهترین رنگ مشکی می باشد.

به گفته سایت از من بپرس رنگ کردن ابروها به ظاهر کار آسانی می آید اما همین کار آسان نکته ها و شگردهای ریزی دارد، که می تواند جلوه ابروها را متفاوت کند و قشنگی آن را برابر کند. بعضی افراد هم با رنگ کردن مخالفند و درست کردن ابروها را با مداد و سایه ابرو ترجیح می دهند.

اما به این نکته توجه کنید که فقط با آرایش کردن نمی توانید ابروهای خود راروشن کنید، به طور مثال شما نمی توانید آن ها را با موهای طلایی روشن خود ست کنید. بنابراین برای هیچ فردی ضرری ندارد که برای یک بار رنگ ابرو را امتحان کند و بیشتر با آن آشنا شود.

رنگ ابرو

رنگ ابرو

در نخست باید بدانید که نظر آرایشگران این است که رنگ ابروها باید همیشه یک درجه نسبت به مو تیره تر باشد ولی باز هم همه افراد این نظریه را قبول ندارند.

رنگ پوست هم مهم است

این را همیشه به یاد داشته باشید که رنگ ابرو فقط با رنگ مو مشخص نمی شود ولیکن رنگ پوست هم در آن نقس بسزایی دارد. به طور مثال: چنانچه شما موی قهوه ای رنگ با پوستی گندمگون دارید و ابروی شما مشکی رنگ است این تناقص نزدیک به هم جذابیت خاصی به چهره شما می بخشد، یا شخصی که پوستی سفید با ابروهای مشکی دارد و در حال حاضر موهای خود را طلایی روشن کرده است، بهترین گزینه این است که ابروی خود را یک تا دو درجه روشن تر کند.

چه اکسیدانی برای ابرو مناسب است؟

ما به شما توصیه می کنیم که برای استفاده از رنگ ابرو اکسیدانی که برای موهایتان استفاده می کنید برای رنگ ابرو هم به کار ببرید. موهای ابرو نسبت به سر کم پشت تر و کوتاه تر هستند پس خیلی زودتر رنگ را به خود می گیرند. پس با این اوصاف بهتر است که از اکسیدان با نمره پایین تر استفاده شود. برای رنگ ابرو شما مجاز هستید که از اکسیدان تا نمره شش هم استفاده کنید. البته ما به شما توصیه می کنیم که برای ابرو از همان اکسیدان با نمره سه یا کمتر استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *