#


راه هایی برای پر کردن ابروهای خالی

16 مارس 2018 بدون نظر 3711 بازدید

راه هایی برای پر کردن ابروهای خالی

ابروهای خالی را به چه روشی پر کنیم؟

در سال جاری ابروهایی که پر و نامنظم هستند مد سال می باشند. به همین خاطر شما را با راه ‌های جدید اکستنشن ابرو که این روزها طرفداران بسیاری در آرایشگاه ‌ها داشته است آشنا می ‌کنیم. در هر صورت داشتن ابروهای پر و نسبتا پهن علاوه بر این که صورت را جوان ‌تر نشان می‌ دهد، بلکه چشم‌ ها را نیز درشت‌ تر نشان می دهد و به همین خاطر کمتر خانمی ساده از آن می ‌گذرد. برای داشتن ابروهایی زیبا به خصوص در صورتی که ابروهای کم ‌پشت و خالی دارید، کافی است به چند نکته که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

از محصول مناسب استفاده کنید

در صورتی که می‌ خواهید خط ابرو بکشید از مداد ابرو استفاده کنید. زمانی که می خواهید مداد ابرو انتخاب کنید توجه داشته باشید رنگ آن نیم درجه از ابروی شما تیره‌ تر باشد تا در صورت پوشش ‌دهی کامل ابرو رنگ چشمان شما را بهتر جلوه دهد. خط ابرو را مجددا ترسیم کنید. این خط را کمی بالاتر از خط واقعی ابرو بکشید تا پرپشت ‌تر به نظر برسد. در آخر به کمک انگشتان، این خطوط را محو کنید.

در صورتی که ابروی توخالی دارید یا موهای ابروها بسیار نازک می باشد از ژل ابرو استفاده کنید تا پرتر نشان دهد و موها ضخامت پیدا کنند.

چنانچه ابروهای تان بسیار خالی شده می‌ توانید از تاتوی ابرو یا ‌هاشور به سلیقه خود کمک بگیرید. به طور معمول سالی یک مرتبه باید تاتو را روتوش کنید.

در صورتی که ابروهای تان نازک می باشد و دوست دارید کمی آن را پررنگ ‌تر و پرپشت ‌تر نشان دهید از ریمل ابرو استفاده کنید. بهتر است ریمل را هم رنگ ابروی خود خریداری نمایید. چنانچخ بین دو رنگ شک دارید، رنگ تیره ‌تر را انتخاب کنید.

رنگ ابروی مناسب تهیه کنید. در بهترین شکل، رنگ ابروها باید با رنگ ریشه موها یکی باشد. در صورتی که نمی ‌دانید باید از کدام مداد یا سایه چشم استفاده کنید، همیشه رنگ روشن‌ تر را انتخاب کنید.

متناسب با صورت تان به ابرو مدل دهید

برای صورت‌ هایی که استخوانی و گرد هستند، خط ابرویی که کمی 8 باشد مناسب است و برعکس، صورت‌ هایی که کشیده هستند با خط ابروی منحنی‌ تر به خاطر ایجاد تضاد زیباتر می‌ شوند.

ابرویی که به طور صحیح آرایش شود، چشم را نافذتر و جوان ‌تر جلوه می ‌دهد. برای کمتر نشان دادن خطوط روی صورت تان، تاج ابرو را بالا ببرید تا دم آن. در صورتی که دم ابرو بیش از حد پایین و قطور باشد موجب می‌ شود چهره عبوس و افسرده جلوه داده شود.

در صورتی که زخم، بریدگی، سوراخ یا عیوبی از این قبیل در ابروی شما وجود دارد، می ‌توانید این بخش را با مداد پر کنید یا از ترکیب رنگ و واکس به کار ببرید. فقط دقت داشته باشید زمان کار، حتما رنگ را در بخش های دیگر ابرو هم بکشید تا ابرو حالتی طبیعی داشته باشد.

در صورتی که ابروهایی بی ‌نهایت کوتاه دارید، باید برای آن ها یک دنباله ترسیم کنید. برای این کار بهتر است از ژل ابرو و یک قلم موی اریب (شیبدار) استفاده کنید و دنباله مورد نظر را طبق شکل اصلی ابرو ترسیم کنید. در ادامه برای ثابت ماندن رنگ و شکل دنباله طراحی‌ شده، از واکس ابرو یا یک برس آغشته به روغن جلا یا حتی از اسپری ثابت کننده استفاده کنید.

کسانی که دارای ابروهای مشکی هستند، از سایه ابرو و مداد ابرو مشکی به کار نبرید. قهوه ‌ای تیره یا خاکستری تیره، حالت طبیعی‌ تری به ابروها می دهد.

از روش های حرفه ‌ای آرایشگرها استفاده کنید:

۱. زیر ابروهای تان را کرم ‌پودر و سایه روشن بزنید و با انگشت تان آن را منتشر کنید.

۲. با مداد، خط بالای ابروی تان را ترسیم کنید.

۳. ابروها را به طرف بالا شانه بکشید.

۴. نواحی کم ‌پشت ابروهای تان را با همان مداد ابرو پر نمایید.

۵. آرایش را تثبیت کنید و ابروها را با ریمل رنگی مرتب سازید.

ژل ‌های اکستنشن کره‌ ای

در صورتی که اهل گشت زدن در وب و شبکه‌ های اجتماعی و سایت‌ های فروش محصولات زیبایی باشید به طور حتم تبلیغاتی را در خصوص ژل ‌های کره ‌ای ابرو که محصولی جدید برای اکستنشن ابرو می باشد، دیده ‌اید. با این محصول جدید دیگر لزومی ندارد ابروهای تان را برای پهن و پرپشت نشان دادن تاتو کنید یا از مداد ابرو کمک بگیرید. کافی است فرچه را در ظرفی که پر از فیبرهای سنتتیک و ژل مخصوص می باشد فرو ببرید و بر روی ابروی تان بکشید تا ابروی شما با جلوه ای به طور کامل طبیعی پر به نظر برسد. البته تنها مشکلی که هم اکنون به آن اشاره شده رنگ تیره این فیبرها می باشد. بنابر این در صورتی که ابروهای روشنی دارید این نوع اکستنشن مناسب شما نیست.

اکستنشن ابرو

پس از اکستنشن مو و مژه، اکستنشن ابرو نیز یکی از شایع ‌ترین مد‌های پرطرفدار سال جاری می باشد. روش کار شبیه به مژه می باشد، با این تفاوت که در آغاز پوست زیر ابرو را باید به طور کامل تمیز کرد و سلول‌ های پوستی مرده را برداشت تا دوام و ماندگاری اکستنشن افزایش یابد. ابروها با چسب مخصوص بی ‌رنگ لابه لای ابروهای واقعی قرار می‌ گیرند و آرایشگر شکل آن ها را طبق مدل درخواستی مشتری تنظیم می ‌کند.

این نوع اکستنشن شکلی پر و طبیعی به ابرو می ‌دهد ولی هر دو هفته یک مرتبه باید برای اصلاح و شارژ مجدد به متخصص مراجعه نمایید.

در ضمن استفاده از سونا یا پاک ‌کننده ‌های آرایشی روغنی ممنوع می باشد و در صورتی که اهل دستکاری ابروها و کندن آن ها می باشید، بهتر است به هیچ عنوان سراغ این شیوه نروید. در ضمن توصیه می ‌کنیم همچون اکستنشن مو و مژه، اکستنشن ابرو نیز از نظر متخصصان پوست شیوه تایید شده ‌ای نمی باشد و می ‌تواند در نتیجه به ریزش ابروهای واقعی شما منتهی شود. بنابر این پیش از این که تصمیم بگیرید خوب فکر کنید و جوانب را در نظر بگیرید.

۵ نکته ساده برای داشتن ابروهایی پرپشت ‌تر

۱. از مرطوب‌ کننده به کار ببرید تا ابروهایی شاداب ‌تر داشته باشید.

۲. تا می ‌توانید ابرو های تان را با موچین یا موم بر ندارید. از یاد نبرید برخی مواقع تا شش ماه باید منتظر بمانید تا ابروی برداشته ‌شده در بیاید و به اندازه مناسب برسد.

۳. رژیم غذایی در مورد ابروها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مواد غذایی حاوی امگا3، آهن، روی و ویتامین C نظیر ماهی، آووکادو، انبه، روغن زیتون، اسفناج و گردو برای رشد ابروهای سالم ضرورت دارند، بنابر این از آن ها غافل نشوید.

۴. لایه‌ برداری اینجا نیز تاثیر گذار موثر می باشد. با برس مخصوص ابرو حداقل ۲ یا ۳ بار در هفته ابروهای تان را برای رشد موهای آن یا به عبارت دیگر در سمت خواب ابروها برس بکشید.

۵. سرم مخصوص ابروها نیز در بعضی از موارد می‌ تواند تاثیر گذار باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *