#


ترفندهایی برای آراستگی مردان

25 می 2017 بدون نظر 1129 بازدید

ترفندهایی برای آراستگی مردان

ترفندهایی برای آراستگی مردان

اغلب در افکار عمومی این ذهنیت وجود دارد که فقط خانم‌هاباید همیشه آراسته باشند،در حای که آراسته بودن آقایان نیز نکته ی پر اهمیتی است.و موها در این آراستگی نقش مهمی دارند.در مطلب زیر سعی خواهیم نکات مهم و ارزنده  در این زمینه را به شما بیاموزیم.

نکات مهم آراستگی در مردان:

1.درست است که لباس و کفشی که می‌پوشید مهمترین بخش ظاهرشماست،ولی اهمیت مدل موی خود را فراموش نکنید بسیاری از شما از مدل موی خود نگران هستید و اینکه از خواب بیدار شوید وبا مویی بدشکل مواجه بشوید عصبانی می‌شوید.بنابراین اصلاح موی مناسب و مدل موی خوب می‌تواند این مشکل را تاحدی حل کند. حال در این نوشتار چند مدل موی جدید را برایتان توصیفرمیکنیم .

1.به کمک یک قیچی و یک شانه حالت دهنده مناسب ،به آرامی لبه‌های مو ی صورت‌تان را تمیزکرده و کل آن رابه شکل مناسبی حالت دهید.

  1. اگرته ریش خود را با ماشین اصلاح کوتاه می‌کنیدباید بدانید که نتایج نشان داده است که اکثر مردم بیشترتحت تاثیر ظاهر مردانی قرار می‌گیرند که ته ریش دارند تا مردانی که صورت‌شان را ۶تیغه اصلاح می‌کنند. بنابرین، مردانی که این حالت را ترجیح می‌دهند باید بدانند که چطور به ته ریش خود رسیدگی کنند. برای آنکه ته ریش‌تان به چشم بیاید، باید آن را با ماشین اصلاح، مرتب کنید.همچنین ته ریش داشتن به این معنا نیست که دیگر نیازی به تمیز کردن آن ندارید؛ این مسئله ممکن است شما را شلخته و ژولیده نشان دهد. بنابرین باید سعی کنید ته ریش‌تان را مرتب نگه دارید. می‌توانید موقع تمیز کردن از شانه‌هایی با دندانه‌های کوتاه یا با محافظ استفاده کنید.

3.ابروهای شما یکی از مهم‌ترین اجزای صورت تان هستند. شما با استفاده از ابروهای خود، حالت‌های مختلفی از خود بروز می‌دهید. یک جفت ابروی تمیز و آراسته و کاملا مجزا از هم شما را به گوینده بهتری تبدیل می‌کند. ابروهای تمیز و مرتب به شما کمک می‌کنند تا نسبت به افرادی که ابروهای به‌هم ریخته و ژولیده‌ای دارند، واضح‌تر و گشاده‌رو‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

4.شاید برایتان پیش بیاید که  بلند بودن موی بینی را نادیده گرفته اید. در واقع۳۰ثانیه بیشتر طول نخواهد کشید که به کمک یک ماشین اصلاح موهای بینی خود را تمیز کنید.

لطفا توجه کنید که موی بلند بینی افراد قدبلند بیشترجلب توجه خواهند بود پس به کمک ماشین اصلاح یا یک قیچی کوچک مشکل را رفع کنید.

 

5.بیشتر آرایشگرها پشت گردن شما را تمیز می‌کنند که در‌واقع پسِ‌سر و آخرین مرحله از آرایش خواهد بود. اگر پسِ‌سرشما پرمو است، دوست دارید موقع اصلاح مطمئن شوید که موهای‌تان دیگر بلند نبوده و با موی پسِ‌سرتان یکی نیست و از پشت یقه لباس بیرون نمی‌زند. شمائمی‌توانید در خانه، موهای پشت گردن خود را با ماشین اصلاح تمیز کنید. این کار، باعث یکدست شدن موهای پشت سر شده و مانع از آن می‌شود که موهای سر با موهای پشت گردن‌شما یکی شود.

 

  1. اگر فرم صورت شما بیضی است شانس آورده اید چرا که شما برای انتخاب هر مدل مویی میتوانید اقدام کنید.

7.اگرفرم صورت شما به صورت مربعی است مدل مویی که برای شما میتوان در نظر گرفت مدل موهای زاویه دار هستند و البته مدل موهای کوتاه برای این فرم صورت بهترین مدل هستند و در صورتی که فاصله بین دو فرق سر را بلندتر کنید بیشتر به چشم می آیند.

8.اگر فرم صورت شما کشیده است هم میتوانید مدل های مختلفی برای موهایتان انتخاب کنید که البته باید نکاتی را در نظر گرفت بطورمثال  اگر جلوی موهایتان را بلند گذاشتید بغل های آن را کوتاه کنید تا صورتتان را کشیدگی خود را حفظ کند و فقط به این مورد توجه داشته باشید که موهایتان را زیاد بلند و یا زیاد کوتاه نکنید.

9.اگر حالت صورت شما گرد می باشد اینکه کدام قسمت از صورتتان را می خواهید پهن تر نشان دهید به سلیقه شما بستگی دارد. صورت شما بر خلاف صورت های بیضی هیچ گونه زاویه ای ندارند بنابرین مدل مویی را انتخاب کنید که بلند و پر باشد تا بتوان گردی صورت را بپوشاند و اما به نکته ای که باید توجه کنید این که به هیچ وجه موهایتان را به چتری روی صورتتان نریزند چراکه باعث می شود گردی صورتتان بیشتر به نظر بیاید.

  1. اگر صورت شما لوزی شکال است یعنی دارای گونه های استخوانی و برجسته و پیشانی و چانه های باریک هستیدبنابرین باید مدل موهایی را انتخاب کنید که صورتتان را کشیده تر نشان دهد و پیشنهاد میکنیم که موهایتان را کمی بلند تر کنید و بالای سرتان پوش دهید و بغل موهایتان را هم کوتاه کنید تا گوش هایتان بیشتر به نظر برسند و پیشنهاد میکنیم که موهایتان را صاف نکنید چرا که برای این مدل مو حالت طبیعی و فر زیبا تر می باشد.

11.اگر فرم صورت شما قلبی شکل است یعنی دارای شقیقه های بلندی هستید و مانند صورت های لوزی شکل بهترین مدل مو برای شما موی بلند است چرا که موی کوتاه توج هرابه قسمت بالای صورت جذب می کند و اگر کمی ته ریش داشته باشید تعادل را در صورتتان ایجاد میکنید.

12.اگر فرم صورت شما مثلثی است یعنی فرم صورت شما عکس صورت های قلبی هستند و پیشانی باریک و فک پهنی دارید پس انتخاب مدل مو کمی دشواراست و بهترین بیشنهادما برای شما موهای بلند تکه تکه میباشد که تا روی سرتان را حجیم نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *