#


اطلاعاتی که باید قبل از تاتوی خط چشم بدانید

تاتوی خط چشم
8 اکتبر 2017 بدون نظر 1081 بازدید

اطلاعاتی که باید قبل از تاتوی خط چشم بدانید

اطلاعاتی که باید قبل از تاتوی خط چشم بدانید

به خط نازکی که در بالای مژه ها کشیده می شود تتوی خط چشم می گویند که با توجه به سلیه های مختلفی که در افراد وجود دارد انجام می گیرد. این کار باعث زیباتر نشان دادن چشم های شما می شود. با اینکه انجام تاتوی خط چشم عوارضی را در پی دارد، امروزه بسیاری از بانوان برای اینکه از آرایش چشم خود راحت باشند دست به انجام این کار می زنند.

برای اینکه بعضی از عیب هایی مانند افتادگی چشم، افتادگی پلک، آسیب و جراحت و… را از بین ببرید می توانید از تاتوی خط چشم استفاده کنید. ولی مهم ترین مشکلی که وجود دارد این است که 90درصد این تاتوها در آرایشگاه ها و بدون تدارکات بهداشتی و نظارت پزشکی صورت می گیرد و در پی آن عوارض های وحشتناکی وجود دارد.

به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان تاتوی خط چشم و ابرو را انجام ندهید زیرا این مسئله دلایل عمده ای را به همراه دارد. یکی از مهم ترین دلیل هایی که وجود دارد این است که شاید امروزه خط چش مد باشد ولی برای مدتی بعد از مد بیفتد و قدیمی شود. شاید شما نخواهید که یک روز آرایش کنید ولی همین خط چشم چهره ی شما را یک نواخت می کند. برای اینکه این خط چشم را پاک کنید باید هزینه ی زیادی را بابت آن بپردازید و ممکن است که آن ها کاملا پاک نشوند.

تاتوی خط چشم

تاتوی خط چشم

تاتو خط چشم حتی در استانداردترین شرایط هم توصیه نمی‌شود

طبق گفته ی متخصصان پوست و مو اگر تاتوی چشم به دست یک شخص ماهر و توسط مواد استریل هم انجام شود با زهم خطراتی را به همراه دارد و باعث به وجود آمدن بعضی آسیب ها می شود.
رنگی که برای انجام تاتوی خط چشم مصرف می شود یک ماده ی شیمیایی است، پس نمی توان مطمئن شد که زمانی که از این مواد شیمیایی در تاتوی خط چشم استفاده می کنید عوارضی نداشته باشد. درون این مواد شیمیایی سم هایی چون روی و مس وجود دارد. اگر در بسیاری از تاتو ها سوزن استریل و ضدعفونی نشده باشند ممکن است که فرد به بیماری هپاتیت و ایدز مبتلا شود.

امروزه یکی از راه هایی که باعث انتقال ایدز، کزاز و هپاتیت شناخته شده است استفاده از سوزن های غیر استریل و غیر بهداشتی در تاتوها است. ما به شما توصیه می کنیم که برای جلوگیری از این عوارض خطرناک از تاتو برای زیباتر شدن استفاده نکنید. ولی بسیاری از افراد به این نکات توجه می کنند و فکر می کنند که این موضوع فقط یک هشدار است و خود را در اختیار هرکسی قرار می دهند تا سالامتی شان را به خطر بیندازند.

تاتوی خط چشم

تاتوی خط چشم

انواع تاتو خط چشم

1-اگر چشمان درشتی دارید

برای کسانی که چشمان درشتی دارند باید از تاتو خط چشم پهن استفاده کنند. این نوع تاتو باعث جذاب تر شدن چشمان شما می شود. اگر دوست دارید که چشم تان کوچکتر و گردتر نشان داده شود باید از تاتوو خط مژه استفاده کنید و در داخل چشمان تان این کار را انجام دهید.

2-اگر چشمان گود رفته دارید

برای زیباتر شدن این مدل چشم باید تاتوی خط چشم باریک و ظریف را انجام دهند. اگر از تاتوی خط مژه استفاده کنید باعث کوچک به نظر رسیدن چشمان تان می شود پس به شما پیشنهاد می کنیم که این تاتو را انجام ندهید.

3-اگر چشمان تان از حدقه بیرون زده است

برای این مدل چشم به شما توصیه می کنیم که از تاتوی خط چشم پهن در بالای پلک های تان استفاده کنید تا زیبایی چشم های تان دو چندان شود.

4-اگر چشمان ریزی دارید

برای اینکه بتوانید چشمان تان را درشت تر نشان دهید بهتر است که از تاتوی خط چشم هم بالای چشم و هم پایین آن استفاده کنید. در کل وقتی که تاتوی را در پایین چشم انجام می دهید باعث می شود که چشمان شما درشت تر نشان دهد.

5-اگر چشمان با فاصله دارید

برا یکسانی که بین چشمان شان فاصله است بهتر است که از تاتوی خط چشم گوشه دار استفاده کنند. یعنی زمانی که خط چشم را می کشند از گوشه داخلی چشم شان بیرون بزند. با انجام این کار می توانید فاصله ای که بین چشمان تان است را کم تر کنید.

تاتوی خط چشم

تاتوی خط چشم

6-اگر چشمانی نزدیک به هم دارید

برای اینکه فاصله ی بین دو چشم خود را بیشتر کنید بهتر است از خط چشم نیمه استفاده کنید، یعن ینباید تاتو را از ابتدای چشم بکشید، آن را از نصف یا یک سوم انتهای چشم شروع کنید.

7-اگر چشمانی گرد دارید

برای انجام این کار باید خط چشم را در ابتدا نازک و بعد تا پایان آن خط را پهن تر کنید و در گوشه ی خارجی چشم بهتر است که کمی خط چشم را بکشید تا چشمان تان کشیده تر به نظر برسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *