#


راهنمای انتخاب مژه مصنوعی مناسب

24 آگوست 2018 بدون نظر 3925 بازدید

راهنمای انتخاب مژه مصنوعی مناسب

کدام  مدل مژه مصنوعی آرایش چشم را زیباتر می کند؟

یکی از لوازم آرایشی که تعداد زیادی از خانم ها برای انتخاب و گذاشتن آن دچار مشکل می شوند مژه مصنوعی است. در ادامه به طور کامل به شما آموزش می دهیم تا بتوانید مژه مصنوعی را به درستی انتخاب و آن را استفاده کنید.

انتخاب مدل مژه مصنوعی

تمام افراد دارای مژه های عالی و پرپشتی نیستند و چنانچه داشته باشند هم با گذر زمان امکان دارد مژه های خود را از دست بدهند. ولی هر مشکلی راه حلی دارد و راه حل نداشتن مژه نیز، به کار بردن مژه مصنوعی است.

به کار بردن مژه مصنوعی، گاهی اوقات برای یک مراسم و مهمانی خاص باشد و یا تنها برای بالا بردن اعتماد به نفس، یکی از موارد ثابت آرایش خانم ها تبدیل شده است. بر خلاف اکستنشن مژه مصنوعی که راهی تقریبا دائمی است، مژه مصنوعی موقتی است و دارای عمری کمتر از ۲۴ساعت می باشد.

امروزه بازار مژه مصنوعی، به سرعت در حال پیشرفت است؛ برندها و فروشگاه های بسیاری برای خرید این محصولات وجود دارند. ولی مژه مصنوعی که در جعبه مشاهده می کنید، با چیزی که بر روی چشم های خود می زنید تفاوت زیادی دارد.

قبل از هر چیز باید بدانید مژه مصنوعی دارای چه انواعی می باشد:

مژه مصنوعی کامل

متداول ترین نوع مژه، مژه مصنوعی کامل است و استفاده از آن نیز زمان کمی می برد. مژه ها بر روی نواری گذاشته می شوند که آن نوار بر روی پلک می چسبد. نکته منفی که در خصوص این نوع مژه ها وجود دارد این است که با توجه به نوع نواری که در آن ها به کار برده شده، امکان دارد مصنوعی بودن آن ها قابل مشاهده باشد.

 مژه مصنوعی نیمه

این نوع مژه ها بر روی نوار کوتاه تری قرار گرفته اند و به طور معمول تنها نیمه بیرونی پلک را می پوشاند. همین مسئله موجب می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر دیده شوند و کاربرد و قرار دادن آن ها راحت تر باشد.

مژه مصنوعی دانه ای

مژه مصنوعی دانه ای نیز یا به شکل تکی وجود دارد و یا به شکل دسته ای که به آن خوشه ای گفته می شود. این مدل مژه، راحت ترین نوع مژه مصنوعی، برای تعداد زیادی از افراد است ولی استفاده از آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و میکاپ آرتیست های حرفه ای اغلب از این نوع مژه ها استفاده می نمایند.

هر یک از این سه نوع مژه، دارای انواع گوناگونی با اندازه ها و فرم های مختلفی می باشد، مانند طبیعی، شاخه ای، پر پشت، بلند و غیره. قسمتی از کاری که باید انجام دهید، انتخاب سبک مژه ای است که قصد داشتن آن را دارید.

مژه مصنوعی کامل (طبیعی، کم پشت، شاخه ای)

در صورتی که در استفاده از مژه مصنوعی، ناوارد و مبتدی هستید باید بدانید که هر اندازه مژه مصنوعی، ظاهر طبیعی تری داشته و سبک تر باشد مناسب تر است. در صورتی که تراکم مژه های شما بسیار کم است، بهتر است مژه مصنوعی انتخاب کنید که موهای آن به هم ریخته بوده و حالت ضربدری داشته باشد. چرا که حالت مژه های طبیعی خودمان نیز حالت صاف و مستقیمی ندارد و به اطراف گوناگون رشد می کند. برای چشم های کوچک و ریز، پیشنهاد می شود مژه هایی را انتخاب کنید که زیاد مورد توجه قرار نگیرد؛ چون نمی خواهید مصنوعی بودن مژه های خود را به چشم بیاورید. کسانی که دارای چشم های درشتی هستند نیز باید مژه های مصنوعی کامل و طبیعی به کار ببرند، تا از ظاهر بسیار چشم بکاهد و چشم ها را تلطیف نماید.

مژه مصنوعی کامل (بلند، چشمگیر، پر پشت)

در صورتی که چشم های شما بسیار داخل استخوان حدقه چشم واقع شده، انتخاب مژه های بلند و یا چشمگیر، سبب می گردد چشم ها باز تر شده و جلوتر بیایند. در صورتی که دارای چشم های متوسط تا درشت هستید یا چشم های تان از یکدیگر فاصله بسیاری دارند، می توانید مژه های چشمگیرتر و پرپشت تری به کار ببرید. این مدل مژه علاوه بر اینکه به مژه های طبیعی تان حجم می دهد، بلکه جذاب هم هستند.

مژه مصنوعی نیمه

مژه مصنوعی نیمه برای هر مدل چشم افتاده و گربه ای بی نظیر است. گوشه ی رو به بالای این مدل مژه ها، بخش بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر نمایان می کند. علاوه بر این، این مدل مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد نیز بسیار عالی می باشد. زیرا گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر به نظر بیاید.

مژه مصنوعی دانه ای

مژه مصنوعی دانه ای، راحت ترین مدل مژه بر روی چشم می باشد. این مدل مژه برای هر نوع فرم چشمی عالی است؛ چرا که می توانید به راحتی جاهای خالی را با آن پر نمایید و یا چند لایه از آن را بر روی یکدیگر گذاشته و مژه ها را پرحجم تر و چشمگیرتر کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *