#


معرفی کشورهایی که زنان زیبا دارند

زنان زیبا
11 اکتبر 2017 يك نظر 1591 بازدید

معرفی کشورهایی که زنان زیبا دارند

معرفی کشورهایی که زنان زیبا دارند

زیبایی تنها به چهره مربوط نمی شود بلکه به چیزهایی که به چشم می خورد هم ربط دارد. با این حال زیبایی که در صورت وجود دارد یکی از مهم ترین مسائلی است که تعداد زیادی از افراد به آن توجه می کنند. د راین مطلب می خواهیم در مورد کشورهایی صحبت کنیم که زنان زیبایی را در خود جای داده است.

10-فیلیپین

کسانی که در کشور فیلیپین زندگی می کنند به اخلاق و رفتار خوب معروفند و در رفتار آن ها شیرینی خاصی وجود دارد. این را بدانید که زنانی که در کشور فیلیپین زندگی می کنند در چهار مسابقه ی جهانی ملکه زیبایی که هر سال برگزار می شود بیشترین رکود را دارند.

9- بریتانیا

در این روزها زنانی که در کشور بریتانیا هستند دارای فرهنگ و نژادهای گوناگونی نیز می باشند. یعنی شما در بین آن ها هر گونه رنگ پوست و چره را مشاهده می کنید. همه ی آن ها مودب و زیبا و همچنین تحصیل کرده هستند.

زنان زیبا

زنان زیبا

8- آمریکا/ کانادا

کسانی که در آمریکا زندگی می کنند معمولاً مستقل هستند و خودشان می دانند که چگونه از خود مواظبت کنند. اگر به خیابان های نیویورک، میامی و لس آنجلس بروید شاهد زن هایی زیبا هستید که در آن جا زندگی می کنند. آن ها به دلیل اینکه کشورشان در تکنولوژی و علم پیشرفت کرده است از خود به خوبی مراقبت می کنند. کانادایی ها هم مانند آمریکایی ها هستند و در این لیست در کنار یکدیگر قرار دارند.

7- هلند

به دلیل اینکه زنان هلندی داری قد حدودا 170 سانتی متری و موهای بلوند شان جزء زیباترین افراد در کل دنیا هستند و این از نظر ما در رده هفتم قرار می گیرد.

6-ایتالیا

وقتی که صحبت از زیبایی و کلاس می شود زنان ایتالیایی به دلیل اینکه آخرین مد، آرایش و طرز پوشش شان بهتر از دیگران است در این رده قرار می گیرند. چشمان این زنان عموماً قهوه ای است و همیشه سعی می کنند که از رفتار خود به خوبی مراقبت کنند.

5-ونزوئلا

این زنان به دلیل این که بدن شان کشیده و لاغر است در مسابقات زیبایی جهان برنده هستند و معمولاً بالاترین رتبه را در این مسابقات به اختیار خود در می آورند.

4-روسیه

ویژگی ظاهری این زنان ترکیبی از مردم شرق و غرب دنیا است و معمولاً این خانم ها از گو نه های برجسته، موهای بلوند و بدن هایی بلند و کشیده برخوردار هستند.

3-اکراین

بیشتر مشخصات مردم اوکراین و روسیه شبیه به هم هستند و اشتراکات زیادی را با یکدیگر دارند ولی به نظر می رسد که زنانی کشور ونزوئلا زیباتر از زنان روسیه هستند.

زنان زیبا

زنان زیبا

2-برزیل

زنان برزیلی علاقه ی زیادی به ارتباطات اجتماعی و رسم و رسومات دارند و معروف هستند. آن ها معمولا جزء اصلی ترین فستیوال های معروف این کشور هستند. اکثر افراد به این معتقدند که زیباترین زنان دنیا در برزیل زندگی می کنند.

1-ترکیه

ترکیه در رده اول این لیست قرار می گیرد. به دلیل این که آن ها خوش عکس هستند و آن چنان با وقار راه می روند که گویی در خانواده های پادشاهان و ملکه های قبلی عثمانی زندگی می کردند. اگر که به این موضوع شک دارید به شما پیشنهاد می کنیم که فیلم های ترکی را تماشا کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *