#


کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
10 سپتامبر 2017 بدون نظر 1541 بازدید

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

رنگ کردن کابینت آشپزخانه

اگر شما مانند بسیاری از افراد هستید، کابینت های شما فضای قابل توجهی را در آشپزخانه می گیرند. زمانی که آنها در شکل خوب هستند عالی به نظر می رسند. اما اگر آنها به اندازه کافی زیبا نیستند، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کابینت آشپزخانه خود را مانند به صورت مدرن رنگ آمیزی کنید.

مطمئنا، شما می توانید کابینت آشپزخانه خود را تعویض کنید. اما این یک اقدام گران قیمت است. درست همانطور که نقاشی دیوارها می تواند اتاق را تازه کند، نقاشی کابینت های خود می تواند آشپزخانه شما را جدید به ارمغان بیاورد، زیبایی این فضا را بسیار مورد استفاده می کند.

نقاشی کابینت آشپزخانه شما یک انتخاب مناسب برای تغییر طراحی است، اما این به همان اندازه ساده نیست که شما فکر می کنید .نیاز به طراحی بسیار بیشتری نسبت به نقاشی دارد. اگر احساس می کنید که فراتر از سطح راحتی شماست، بسیاری از حرفه ای ها مایل به انجام این پروژه هستند. اما به دنبال آن برو! به خواندن ادامه دهید و یاد بگیرند که چگونه کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 1: برنامه پیش رو

نقاشی کابینت آشپزخانه شما به طور کامل قابل کنترل است – تا زمانی که شما مقدار زیادی زمان، صبر و برداشت داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که مقدار زمان لازم برای اختصاص به این پروژه را کنار بگذارید؛ این کار یک روزه نیست کابینت های تخت جلو سریعتر از کسانی که با پانل های برجسته و یا سایر جزئیات کار می کنند سریعتر عمل می کنند، بنابراین برنامه ریزی کنید.

شما باید پرایمر و رنگ را برای استفاده انتخاب کنید. با در نظر گرفتن یکی از درب های کابینت به یک خرده فروش رنگ، می توانید با بهترین محصولات آشپزخانه خود تنظیم کنید. کابینت نیاز به یک رنگ با کیفیت بالاتر از آنچه که برای دیوارهایتان استفاده می کنید، بنابراین تردید نکنید. (شما می خواهید کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید، به یاد داشته باشید؟) آنها از پوشیدن و پارگی روزانه رنج می برند، بنابراین بهتر است از رنگ های ارزان تر که ممکن است پوست، ترک و تراشه را اجتناب کنند.
کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 2: انتخاب رنگ شما

درست همانطور که مردم اغلب در مورد انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها کمی مشتاقانه انتظار دارند که زمان انتخاب رنگ شما را مورد بحث قرار دهند،این مورد نیز استثنا نیست. به عناصر طراحی آشپزخانه شما که دوست دارید فکر کنید .ساختن کابینت ها با چیزی که در حال حاضر دارید، آسان است.

نمونه های زیادی را به دست آورید، توجه خاصی به تاریکی رنگ بر روی نوار داشته باشید؛این به شما بهترین ایده در مجموعه ای از رنگ می دهد. شما می توانید با رنگ آمیزی نمونه های بزرگ مانند داخل درب کابینت یا پوستر، آنچه که رنگ به نظر می رسد در کنار لوازم خانگی، وسایل و کفپوش های آن به نظر برسد.
 کابینت های رنگی، از جمله رنگ های مانند آبی کبالت و قرمز، یک روند طراحی در سراسر اینترنت است.کابینت دو تن گزینه دیگری شیک است؛ این به این معنی است که کابینت های بالا شما بی طرف هستند (به نظر می رسد خاکستری، سفید) ورنگ برای پایین تر از آن درنظر گرفته می شود.

پاستل ها به خوبی برای ایجاد یک فضای کار می کنند، اگر این پالت برای شما جذاب باشد. اگر همه این گزینه های رنگی باعث اضطراب شما می شوند، سفید به دلیل ظاهر پاک و کلاسیک آن یکی از رایج ترین رنگ های کابینت است.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 3: درب ها، قطعه ها و سخت افزار را حذف و برچسب گذاری کنید

همانطور که وسوسه انگیز است که ممکن است کابینت های شما با درب و سخت افزار (شامل لولا) هنوز متصل شده باشند، این کار را انجام ندهید. این “صرفه جویی در زمان” برای شما در طولانی مدت هزینه می شود. درب های کابینت و کشوها را بردارید و مطمئن شوید که از کجا آمده اند.

اگر شما سخت افزار موجود را با قطعات جدید جایگزین کنید، سوراخ های آن را در این مرحله حفاری کنید، تمام سوراخ ها و لکه های دیگر را در چوب پر کنید. لبه ها را از قسمت های کابینت نیز بکشید. نگه داشتن آنها در داخل کابینت باز شده آسان است و در هنگام نقاشی آنها گم نخواهید شد.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 4: آماده سازی سطوح شما

مهم نیست چقدر آشپزخانه شما پاک است، هرکس (بله، حتی شما) باید جعبه های کابینت، درها و کمربند ها را پاک کند. آشپزخانه ها در مناطقه هستند که در آنجا خاک و گریس وجود دارد اطمینان حاصل کنید که سطوح شما مناسب است.

مخلوط کردن یک قسمت تریزیدیم فسفات (TSP، در فروشگاه سخت افزار یافت می شود) با چهار قسمت آب باعث ایجاد یک ماده پاک کننده موثر می شود. هنگام دست زدن به پاک کننده، از ابزار ایمنی (دستکش و عینک ایمنی) استفاده کنید و کابینت خود را خوب پاک کنید. قبل از کار کابینت ها را کاملا خشک کنید.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 5:همه چیز را نقاشی کنید

کابینت های چوب باید به اندازه کافی مات باشد. اگر کابینت های شما قبلا نقاشی شده اند و هیچ تراشیدن یا لایه برداری وجود نداشته باشد، این ایده همان است. اما اگر شما کابینت های رنگی با رنگ های رنگ آمیزی نداشته اید، باید از چوب استفاده کنید.

مهم نیست که چقدر عجله دارید، اطمینان حاصل کنید که هیچ لبه ای را از یاد نبرید و مراقب هر گرد و غبار خالی باشید. یک تیکه را درنظر بگیرید سپس سراغ قسمت بعد بروید.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 6: نخست زمان

آغازگر انتخابی شما باید با کیفیت بالا باشد و برای مواد کابینت خود (چوب، فلز، ورقه) مناسب باشد. اگر میخواهید نقاشی روی یک سطح تاریک یا رنگ آمیزی داشته باشید، پرینت خود را رنگی کنید تا رنگ دلخواه خود را مطابقت دهید. این مرحله مهم است که رنگ اصلی را از طریق رنگ جدید خود نشان دهد.

برای محافظت از مناطق اطراف خود از نوار لغزنده و نوار نقاش استفاده کنید و از یک رول یا قلم مو برای استفاده از پرایمر خود استفاده کنید. غلطکها برای سطوح مسطح بهتر عمل می کنند و به شما امکان می دهند تا سرعتی بسیار زیاد را پوشش دهید. اگر تعداد زیادی از جزئیات معماری در کابینت خود را داشته باشید، بهتر است با استفاده از قلم مو، به داخل گوشه ها برسید.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

مرحله 7: کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

سرانجام وقت آن رسیده است تا رنگ را خشک کنید. و رنگ دوباره بزنید و منتظر آن بمانید. (بله، این بخش هیجان انگیز است). همان روشی را که برای استفاده از پرایمر برای کابینت های خود استفاده می کنید، مانند غلتک یا قلم مو (یا ترکیبی از دو) دنبال کنید. یک لایه نازک از رنگ را اعمال کنید، مطمئن شوید که هر قطره را جمع آوری و تمیز کنید، و سپس منتظر بمانید. ممکن است بسته به عوامل محیطی شما چند روز طول بکشد.

هنگامی که اولین پوشش کاملا خشک است، کابینت های خود را به روشنی شستشو دهید، یک لایه نازک را رنگ کنید و سپس صبر کنید (این ممکن است روزها باشد). شما حداقل به دو رنگ نیاز دارید بسته به پوشش شما ممکن است حتی به یک لایه سوم یا چهارم نیاز داشته باشید.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید

گام 8: همه چیز را دوباره بسازید

هنگامی که جعبه های کابینت و درها کاملا خشک شد، آماده هستیم که با هم آشپزخانه جدید خود را به نمایش بگذاریم. از وسوسه مقاومت کنید تا این کار را خیلی زود انجام دهید. این باعث می شود که شما به مرحله 5 بازگردید و هیچکس آن را نمی خواهد.

حالا که همه چیز بدون شک خشک هستند، اگر وسیله جدیدی دارید، آن را نیز در محل قرار دهید  آن ها را نصب کنید و  سپس یک نفس عمیق بکشید آشپزخانه جدید زیبا خود را تحسین کنید.

اگرچه قطعا ساده ترین پروژه های خانوار نیست، شما می توانید کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای را با پیروی از این مراحل رنگ کنید. با این وجود این می تواند نقاط ضعف داشته باشد. دوستان شما ممکن است بخواهند شما را با دیگران مقایسه کنند.

کابینت آشپزخانه خود را مانند یک حرفه ای رنگ کنید
برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *